XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdje geleden alweer... maar alles in goede orde ontvangen.

Whey Perfection Strawberry smaakt super, ook met water. Bedankt!

maar wat is nou jullie beste eiwit combo om zeker te zijn dat je goed voorzien bent van de juiste eiwitten op de juiste tijdstippen. Eerst kookte ik gewoon 10 eieren per dag, maar daar krijg ik steeds minder tijd voor. :(

wat dacht je van perfect protien matrix? heb ik een tijdje gebruikt, nu heb ik een zak syntrax matrix 5.0 gekregen als kado. Syntrax matrix 5.0 kan echt niet tippen aan perfect protien matrix, pijlsnelle eiwitten, langzame eiwitten en eiwitten met een afgifte van 7 uur wat wil je nog meer.

Normaal vind ik whey met water niks.
Maar Whey perfection berry blast met water is heerlijk:D

Idd die 4000 gram is echt veel voordeliger. Scheelt wel 20 euro als je bijv 2x 2000 gram besteld. Bij jullie is hydrolisaat in tegenstelling tot andere shops wel goedkoop, maar het product zelf blijft duur ;)

Met gewoon wat meer whey shakes moet het toch ookwel lukken? :p
Jullie hebben zoveel verschillende wheys. Ik kom er wel uit qua isolaat en hydrolisaat etc, maar wat is nou jullie beste eiwit combo om zeker te zijn dat je goed voorzien bent van de juiste eiwitten op de juiste tijdstippen. Eerst kookte ik gewoon 10 eieren per dag, maar daar krijg ik steeds minder tijd voor. :(

Tuurlijk:D
Als je alle aspecten van afweging meeneemt dan zou ik gaan voor de: Perfect Protein Stack

heeft er trouwens iemand ervaring met pure pump of Muscle & Pump Xtreme? lijkt me leukt voor de zomervakantie wanneer ik smorgens kan gaan trainen,,?

Tuurlijk:D
Als je alle aspecten van afweging meeneemt dan zou ik gaan voor de: Perfect Protein Stack

jep die micellar casein, zoals ik hierboven al zei, zorgt voor trage opname, is goed voor de nacht (zo blijven je spieren heel de nacht voorzien) maar je zou hem bvb ook s'ochtends kunnen nemen zodat je ook in de dage een continue kleine voorraad hebt in je lichaam en dan rondom training verhogen met whey perfection :cool:

mijn volledige dagen zien er zo uit:

ochtend: 1schep whey perfection + 1schep peptide pro (direct uit de nacht terug alles volladen :D)
middag: 1 schap whey perfection
training: na 1schep whey perfection + 1schep peptide pro (direct na training is die hydrolisaat wel aan te raden!)
voor slapen gaan: 1schep whey perfection + 1schep micellar casein

de dagen dat ik minder tijd heb of mijn tussendoortjes niet kan opeten vervang ik de ochtend whey perfection door micellar casein en bij de middag whey perfection voeg ik ook een schep micellar casein :D

geloof mij, ik kom geen eiwitten te kort :cool:

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

heeft er trouwens iemand ervaring met pure pump of Muscle & Pump Xtreme? lijkt me leukt voor de zomervakantie wanneer ik smorgens kan gaan trainen,,?

eerlijk is eerlijk, met die Arginine Ethyl Ester en die Ornithine Ethyl Ester zit je wel goed, gaat je een dikke pomp geven enzo maar de prijs is 24,90 en ik zou dan persoonlijk een beetje daarbij opleggen (5euro om precies te zijn) en de total muscle solution pakken daar zit ook Arginine Ethyl Ester in en di arginine L-malate, iets lager gedoseerd 1500mg vs 2280mg maar hier zit per dosering nog wel véééél andere leuke dingen bij zoals creatine, beta alanine, waxy maize starch, ...

dus hangt dus beetje van je keuze zelf af, je bekijkt het maar eens!

Laatst bewerkt:

Pure Pump is een goed en zuiver NO product welke je ook kunt toevoegen aan je creatine. Geeft een goede pomp en door de verbeterde doorbloeding in de spieren is dit natuurlijk ook goed voor groei en herstel. Voor een hele nette prijs:cool:

De Muscle & Pump Xtreme bevat iets "luxere" ingredienten maar is in verhouding ook iets duurder.

:thumbs:Zoals StevenG aangeeft is Total Muscle Solution duidelijk het meest totale product!!!

Laatst bewerkt:

???

enfin nee, ik wil weten welke maaltijdvervanger ik het beste neem. (dus voor mij)

Mijn man wil beginnen met explode of crack maar is de eerste keer dat hij dat zou nemen of iets soortsgelijk. Met wat ben ik het beste? en is het niet direct te extreem? hij heeft geen ervaring met zulks

voorgeschiedenis: 1m78 ---> 104kg
nu 3 maand later: lengte is gelukkig hetzelfde gebleven :p gewicht 82kg
traint 3dagen per week, krachttraining en 4 dagen per week start to run programma

bedoeling is elke dag krachttraining in combi met start to run, ter versteviging van spieren. Hij verloor veel vet maar heeft geen opbouw aan zijn spieren ondervonden.

Ik dacht voor hem: cla, transform, animal pak universal en eventueel de fast diet erbij als feel good- pil en 2X whey perfection/ dag

is dit goed of toch niet?

Laatst bewerkt:
???

enfin nee, ik wil weten welke maaltijdvervanger ik het beste neem. (dus voor mij)

Mijn man wil beginnen met explode of crack maar is de eerste keer dat hij dat zou nemen of iets soortsgelijk. Met wat ben ik het beste? en is het niet direct te extreem? hij heeft geen ervaring met zulks

traint 3dagen per week, krachttraining en 4 dagen per week start to run programma

bedoeling is elke dag krachttraining in combi met start to run, ter versteviging van spieren. Hij verloor veel vet maar heeft geen opbouw aan zijn spieren ondervonden.

Ik dacht voor hem: cla, transform, animal pak universal en eventueel de fast diet erbij als feel good- pil en 2X whey perfection/ dag

Voor een maaltijdvervanger zou je ook Solution5 kunnen nemen.
Hoe je op een pre-workout reageert is persoonlijk - rustig aan beginnen.
Wanneer je overigens ook fast diet neemt dan zou ik de pre-workout vervangen voor Total Muscle Solution of Result. Verder prima:)

Wanneer je overigens ook fast diet neemt dan zou ik de pre-workout vervangen voor Total Muscle Solution of Result. Verder prima:)

de solution5 voor mij dan hé en de rest voor me man :D

dus geen animal of xplode maar de total Muscle, ok en de rest is goed?
en moet die dan nog iets speciaals doen met zijn voeding of kan die het houden zoals die bezig is?

en wat kan je me nog vertellen over stacker4? mag die gecombineerd worden met fast diet of verliest die zijn effecten?

kan die de total muscle solution ook afwisselen met de result? of moet ik echt kiezen tussen die 2?

de solution is uitverkocht, die kan ik nu dus niet bestellen. Zal ik dan toch maar de aria womens bestellen? of een andere aanrader?

Laatst bewerkt:
???

de solution5 voor mij dan hé en de rest voor me man :D

dus geen animal of xplode maar de total Muscle, ok en de rest is goed?
en moet die dan nog iets speciaals doen met zijn voeding of kan die het houden zoals die bezig is?

en wat kan je me nog vertellen over stacker4? mag die gecombineerd worden met fast diet of verliest die zijn effecten?

kan die de total muscle solution ook afwisselen met de result? of moet ik echt kiezen tussen die 2?

de solution is uitverkocht, die kan ik nu dus niet bestellen. Zal ik dan toch maar de aria womens bestellen? of een andere aanrader?

woooooow overkillll lovelyke :D

eventjes kalm en puntje per puntje ;)

- je man moet geen duracell konijn worden dus we gaan hem geen overdosis cafeïne en boost producten geven :cool:
fast diet geeft je al energie/boost/... een no-xplode of een crack ook
dus die zijn af te raden, van een overdosis cafeïne krijg je trouwens ook hoofdpijn, hartkloppingen, .. is dus een NO GO voor je man zeker omdat hij niets gewoon is..

- hij wil een pre-workout voor meer spieren en wsl ook beter herstel, pomp, ..
dan is idd de total muscle solution een betere aanraden dan no-xplode of crack (dit zijn ook pre-wo) maar de total muscle solution heeft geen cafeïne/...

- CLA + transform zouden er ook bij kunnen MAAR aangezien hij al zoveel is afgevallen vraag ik mij af of het echt nog zijn doel is om verder af te vallen?
enkel fast diet is mss wel genoeg op dit punt? hier oordeel je zelf over..

-dan sprak je over animal pack, animal pack zijn vitamine en mineralen.. is dus een aanvulling op dagelijkse voeding, eet hij niet genoeg groenten of fruit of ... is een multivitamine/mineralen pil aangewezen (vaak als men begint met een dieet kan men een tekort aan multivit/mineralen hebben zeker bij een proteïnedieet) ik heb animal pack al een tijdje gebruikt, per pakje veel pillen :D maar als je die goed wegslikt, wat bij mij geen probleem was, zit je wel erg goed, ik voelde me indertijd toch tip top maar ja of je dat puur aan de multivit/mineralen toe kan schrijven.. is zoiets moeilijk om te beoordelen, ik heb iets van "better be safe than sorry" en raad multivit/mineralen bij een cut of dieet toch wel aan

- total muscle solution en result verschillen.. result is puur creatine + cordy en TMS bevat veel meer ingrediënten, TMS is dus een breder gericht product dat ook zal zorgen voor sneller herstel, pomp, ...

- stacker 4 NIET combineren met fast diet weermaals een overkill

- over jullie voeding kan hier niemand een uitspraak maken wnt we hebben geen voedingsschema, indien je dit post is dit wel mogelijk :cool:

duidelijk? :cool:

Laatst bewerkt:
woooooow overkillll lovelyke :D

eventjes kalm en puntje per puntje ;)

- je man moet geen duracell konijn worden dus we gaan hem geen overdosis cafeïne en boost producten geven :cool:
fast diet geeft je al energie/boost/... een no-xplode of een crack ook
dus die zijn af te raden, van een overdosis cafeïne krijg je trouwens ook hoofdpijn, hartkloppingen, .. is dus een NO GO voor je man zeker omdat hij niets gewoon is..

- hij wil een pre-workout voor meer spieren en wsl ook beter herstel, pomp, ..
dan is idd de total muscle solution een betere aanraden dan no-xplode of crack (dit zijn ook pre-wo) maar de total muscle solution heeft geen cafeïne/...

- CLA + transform zouden er ook bij kunnen MAAR aangezien hij al zoveel is afgevallen vraag ik mij af of het echt nog zijn doel is om verder af te vallen?
enkel fast diet is mss wel genoeg op dit punt? hier oordeel je zelf over..
dan sprak je over animal pack, animal pack zijn vitamine en mineralen.. is dus een aanvulling op dagelijkse voeding, eet hij niet genoeg groenten of fruit of ... is een multivitamine/mineralen pil aangewezen (vaak als men begint met een dieet kan men een tekort aan multivit/mineralen hebben zeker bij een proteïnedieet)

- total muscle solution en result verschillen.. result is puur creatine + cordy en TMS bevat veel meer ingrediënten, TMS is dus een breder gericht product dat ook zal zorgen voor sneller herstel, pomp, ...

- stacker 4 NIET combineren met fast diet weermaals een overkill

- over jullie voeding kan hier niemand een uitspraak maken wnt we hebben geen voedingsschema, indien je dit post is dit wel mogelijk :cool:

duidelijk? :cool:

:roflol:
is het dan een beetje TE? :lol:

voedingsschema van mijn man is eigenlijk wat een normale gemiddelde man zou moeten verkrijgen. Alleen eten wij veel pasta (al dente) en rijst, maar weinig aardappelen.
enkel vis of witvlees
en veel groenten en dagelijks fruit
drinken doen wij alleen water of fruitsap en ik dan bijna uitsluitend koffie

dus dacht zo voor me man dagelijks de radical en dan de ene dag die result en de andere dag die muscle perfection (omdat hij niet weet welke hij wil en ze wel allebei wil proberen)
en dan 2X dagelijks de whey bv. 1 voor training en 1 voor slapen

voor mijzelf, ik heb veel last van energieverlies dus ik zoek altijd wat boostjes
ik heb de radical voor mezelf en wou dan de aria maaltijdvervangers voor me ontbijt en middag omdat dat 2 maaltijden zijn die ik meestal vergeet en dan een aanvullingske van stacker4 als echte energieboost en de verloren kilos zijn dan meegenomen maar geen hoofdzaak:D

en dan nog even dit hier

voedingsschema van mijn man is eigenlijk wat een normale gemiddelde man zou moeten verkrijgen. Alleen eten wij veel pasta (al dente) en rijst (zilververliesrijst), maar weinig aardappelen.
enkel vis of witvlees
en veel groenten en dagelijks fruit :thumbs:
drinken doen wij alleen water :thumbs: of fruitsap en ik dan bijna uitsluitend koffie :mad::mad:

dus dacht zo voor me man dagelijks de radical en dan de ene dag die result en de andere dag die muscle perfection (omdat hij niet weet welke hij wil en ze wel allebei wil proberen)
en dan 2X dagelijks de whey bv. 1 voor training en 1 voor slapen

voor mijzelf, ik heb veel last van energieverlies dus ik zoek altijd wat boostjes
ik heb de radical voor mezelf en wou dan de aria maaltijdvervangers voor me ontbijt en middag omdat dat 2 maaltijden zijn die ik meestal vergeet :mad: en dan een aanvullingske van stacker4 als echte energieboost :mad: niet doen en de verloren kilos zijn dan meegenomen maar geen hoofdzaak

en dan nog even dit hier

zie in tekst

voor de rest, is niet echt een voedingsschema maar snap het wel,
ik zou niet om de dag wisselen, zou hem dan eerder een week TMS en dan een week result laten nemen en zo afwisselend 6-8weken dan 3-4weken pauze (geen TMS noch result) en dan terug 6-8weken

2x pd whey is goed maar ik zou het bij het ontbijt doen, zijn relatief snelle eiwitten. Voor het slapen kun je het beste langzame eiwitten nemen, bijv. bakje magere kwark

over die joint support cream is mijn kennis te beperkt om iets nuttigs over te kunnen zegge :D

Laatst bewerkt:
ok, bedankt, bestelling doorgegeven. onder rembours betaal liever 5€ meer dan dat ik moet wachten hé. :p Wanneer mag ik die verwachten? morgen of toch pas dinsdag? :D

Nog bedankt voor de whey perfection samples b&f! :thumb:
Zit nu aan de banaan, de smaak is gruwelijk lekker en lost perfect op :D
Nu nog ffies wachten totdat mijn loon weer binnenkomt en dan gaan we eens een flinke emmer weight gainer kopen :p

:d;)

Laatst bewerkt:
Beste Body En Fitshop,

ik ben op zoek naar:snelle eiwitten,ontbijt en na de training.
langzame eiwitten, voor het slapen gaan.
creatine(heb goede ervaringen met CREATINE MICRONIZED).

Kan je een lijstje maken betreft 3 producten die jouw voorkeur hebben en niet al te prijzig zijn.

peptide pro whey hydrolisaat: supersnelle opname (100% hydrolisaat)
micellar casein superior: micellar casein is 7u lange opname (heel traag)

Beste Body En Fitshop,

ik ben op zoek naar:snelle eiwitten,ontbijt en na de training.
langzame eiwitten, voor het slapen gaan.
creatine(heb goede ervaringen met CREATINE MICRONIZED).

Kan je een lijstje maken betreft 3 producten die jouw voorkeur hebben en niet al te prijzig zijn.

als je paar posts terug had gelezen had je dit al geweten..
creatine, als je goed reageerde op de micronized zou ik idd die gwn terug pakke..

als je paar posts terug had gelezen had je dit al geweten..
creatine, als je goed reageerde op de micronized zou ik idd die gwn terug pakke..

Ik heb hiervoor gekozen,

1Result! * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 500 gram/100 servings Orange Slice

1Perfect Protein Stack * (Body & Fit Sportsnutrition) Per Combi SUPERDEAL! Banana Rage (Micellar Casein Superior), Banana Milkshake (Whey Perfection)

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven