StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Ik zoek een fatburner en iets wat je focust.
Bij de cafeine sectie zie ik allemaal producten die dat beloven te doen maar ik zie een product van 8 euro en een product van 32.
Is er zo veel verschil? Omdat eentje duurder is of gaat het om de merk en zijn ze beide goed
+1
Ik zoek ook een goed supplement om wat kg te verliezen
Vorig jaar heb ik lipo gebruikt maar ik vraag me af of dat de beste was?
dat prijzen verschillen enorm, heeft ook soms met het 'merk' te maken (reclame maken kost geld, dit verrekenen ze in je producten)
maar ik moet niet veel zeggen
, heb zelf van een 'duur' merk besteld..ik heb animal cuts besteld omdat ik er veel goede reviews over heb gelezen en het zijn verschillende pillen die je slikt (11 denk ik om precies te zijn) en zo kan je bvb de rode = energize pil eruit laten of de blauwe = diuretic compounds zo kies je zelf perfect wat je wil

maar als dit je niets uitmaakt is prijs/kwaliteit is fast diet wel de grootste aanrader denk ik.. (heb ze nog niet allemaal getest)
en eu grosje, hoe ging je op de lipo vorig jaar? een fatburner is vaak ook iets persoonlijks.. als je erg goed ging op de lipo, zou ik de lipo-6x aanraden, zelfde segment alleen ietsje zwaarder
ofwel gewoon terug lipo.. 
en dat is een exellente aanrader, kben op 1 week (nog geen volledige week zelfs) 3,5kg afgevallen. me zus begon gisteren en verloor al 2 kg (vind dit wel vrij veel voor 1 dag maarja)
voordeel dat zowel ikzelf als me zus ondervinden is de verplichting die je lichaam je geeft om voldoende water te drinken en op tijdstippen te eten anders voel je je wat "misselijk"
misschien zijn wij gewoon een vreemde familieoftewel is dat de bedoeling
wij zijn overtuigd en kunnen het iedereen aanraden![]()
heb hier tijdje over zitten nadenken, aangezien dit eigenlijk onmogelijk is
heb het denk ik gevonden, in fast diet zitten Acacia Rigidula en Geranamine, deze onderdrukken de eetlust.. wsl at je zus veel te veel boven haar onderhoud en mss door de eetlustremmers onder haar onderhoud.. want de thermogene werking, een hoger niveau van vetverbranding kan niet op 1dagje eventjes 2kg eraf werken hoor
en hoe zit het met behoud van spiermassa?? ik moet ook snel vet verliezen en zie fast diet wel zitten, zeker qua prijs.
dit hou je zelf in de hand door te zorgen dat je dieet in orde is

oftewel is dat de bedoeling
Gezien de tijdstippen waarop je traint zou ik het alleen overdag nemen.
)