Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek een fatburner en iets wat je focust.
Bij de cafeine sectie zie ik allemaal producten die dat beloven te doen maar ik zie een product van 8 euro en een product van 32.

Is er zo veel verschil? Omdat eentje duurder is of gaat het om de merk en zijn ze beide goed

+1

Ik zoek ook een goed supplement om wat kg te verliezen
Vorig jaar heb ik lipo gebruikt maar ik vraag me af of dat de beste was?

dat prijzen verschillen enorm, heeft ook soms met het 'merk' te maken (reclame maken kost geld, dit verrekenen ze in je producten)

maar ik moet niet veel zeggen :o , heb zelf van een 'duur' merk besteld..
ik heb animal cuts besteld omdat ik er veel goede reviews over heb gelezen en het zijn verschillende pillen die je slikt (11 denk ik om precies te zijn) en zo kan je bvb de rode = energize pil eruit laten of de blauwe = diuretic compounds zo kies je zelf perfect wat je wil :cool:

maar als dit je niets uitmaakt is prijs/kwaliteit is fast diet wel de grootste aanrader denk ik.. (heb ze nog niet allemaal getest)

en eu grosje, hoe ging je op de lipo vorig jaar? een fatburner is vaak ook iets persoonlijks.. als je erg goed ging op de lipo, zou ik de lipo-6x aanraden, zelfde segment alleen ietsje zwaarder :D ofwel gewoon terug lipo.. ;)

en dat is een exellente aanrader, kben op 1 week (nog geen volledige week zelfs) 3,5kg afgevallen. me zus begon gisteren en verloor al 2 kg (vind dit wel vrij veel voor 1 dag maarja)
voordeel dat zowel ikzelf als me zus ondervinden is de verplichting die je lichaam je geeft om voldoende water te drinken en op tijdstippen te eten anders voel je je wat "misselijk"
misschien zijn wij gewoon een vreemde familie??? oftewel is dat de bedoeling:D
wij zijn overtuigd en kunnen het iedereen aanraden:D

heb hier tijdje over zitten nadenken, aangezien dit eigenlijk onmogelijk is :cool: heb het denk ik gevonden, in fast diet zitten Acacia Rigidula en Geranamine, deze onderdrukken de eetlust.. wsl at je zus veel te veel boven haar onderhoud en mss door de eetlustremmers onder haar onderhoud.. want de thermogene werking, een hoger niveau van vetverbranding kan niet op 1dagje eventjes 2kg eraf werken hoor :D

en hoe zit het met behoud van spiermassa?? ik moet ook snel vet verliezen en zie fast diet wel zitten, zeker qua prijs.

dit hou je zelf in de hand door te zorgen dat je dieet in orde is :cool:

heb hier tijdje over zitten nadenken, aangezien dit eigenlijk onmogelijk is :cool: heb het denk ik gevonden, in fast diet zitten Acacia Rigidula en Geranamine, deze onderdrukken de eetlust.. wsl at je zus veel te veel boven haar onderhoud en mss door de eetlustremmers onder haar onderhoud.. want de thermogene werking, een hoger niveau van vetverbranding kan niet op 1dagje eventjes 2kg eraf werken hoor :D
heb ik ook al aan zitten denken, ze snoept vrij veel (denk ik), hetgene ik dan weer niet doe, dus waarschijnlijk heeft ze dat wel gelaten. zal haar maandag er eens over aanspreken ;)

lipo werkte wel maar ik lette natuurlijk ook op mijn eten en de vraag is kwam het droger worden door de lipo of door het dieet???

Dat Fast Diet lijkt mij wel wat om te proberen, er staat 2 pillen p/dag en 1 of 2 pillen als pre work out
Begrijp ik het dan goed dat je op trainingsdagen 4 pillen slikt?
Ik train 3x p/w KT en dat is meestal van 20.00 uur tot 22.00 uur
Kan ik die pillen dan nog wel slikken of lig ik s'nachts daarna te stuiteren?

Dat Fast Diet lijkt mij wel wat om te proberen, er staat 2 pillen p/dag en 1 of 2 pillen als pre work out

2 per dag voldoet ook gewoon volgens mij. je kan het als pre gebruiken maar dat hoeft niet.

elke persoon reageert anders.. ik zou het gewoon eens testen in een weekend, als je dan lang wakker ligt is het minder erg :D en mss vind je vriendin dat zelfs wel leuk :D

2 per dag voldoet ook gewoon volgens mij. je kan het als pre gebruiken maar dat hoeft niet.

yes, 2 per dag is ok! vind je dit te weinig kan je uiteraard gwn de dosis verhogen.. again, verschilt van persoon tot persoon :)

elke persoon reageert anders.. ik zou het gewoon eens testen in een weekend, als je dan lang wakker ligt is het minder erg :D en mss vind je vriendin dat zelfs wel leuk :D

yes, 2 per dag is ok! vind je dit te weinig kan je uiteraard gwn de dosis verhogen.. again, verschilt van persoon tot persoon :)

ok laatse vraag(lastig ventje ik):D zal je zoiets aanraden? of krijg je het later gewoon weer terug door een keihard jojo effect.

en hoe zit het met behoud van spiermassa?? ik moet ook snel vet verliezen en zie fast diet wel zitten, zeker qua prijs.

Behoud van spiermassa heeft meer te maken met je dieet. Fast Diet heeft daar geen invloed op.

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Het is ook mogelijk de Fast Diet puur als trainingsbooster te gebruiken.
Als je beide doet kan het wat veel zijn. Dit kunnen we misschien wat duidelijker aangeven.:rolleyes: Gezien de tijdstippen waarop je traint zou ik het alleen overdag nemen.

Ik had een vraag over Alpha X.
Ben benieuwd naar hoe lang je het maximaal kan gebruiken, kan het alleen niet op de site vinden. Ook niet of het gewenst is een pauze in te lassen na bepaalde tijd of iets dergelijks.
Ben namelijk erg tevreden over de resultaten maar zou graag willen weten hoelang je het kan nemen.
Bij voorbaat bedankt.

Om perfect aan me eiwitten te komen die ik niet altijd uit me voeding kan halen, omdat ik gewoon veel werk en onregelmatig etc is er dan een mooie B&F stack?

Ik gebruik natuurlijk al Whey perfection, maar ben bang dat dit leuk is bij het opstaan en tussendoor, maar dat ik hier niet de nodige en snelle eiwitten uit kan halen.

Whey perfection + Micellar Casein Superior/ Peptide pro? Graag ook waarom? Ik gebruikte tot nu toe altijd alleen whey, maar omdat ik het soms gewoon niet uit me eten kan halen ben ik bang dat ik toch zoiets erbij moet hebben om me eiwitpeil hoog te houden.

Verder nog een vraagje of je een goede maaltijdvervanger hebt? Dus absoluut geen weight gainer, want dat heb ik dus echt niet nodig, maar een goede volledige maaltijdvervanger met zo weinig mogelijk vet! Wel met alle behoeftes van een goede maaltijd. (Ik weet natuurlijk dat dit nog steeds niet de juiste oplossing is, maar gewoon voor de noodgevallen:)) (Eigen merk?)

Alvast bedankt ;)

Laatst bewerkt:
Verder nog een vraagje of je een goede maaltijdvervanger hebt? Dus absoluut geen weight gainer, want dat heb ik dus echt niet nodig, maar een goede volledige maaltijdvervanger met zo weinig mogelijk vet! Wel met alle behoeftes van een goede maaltijd. (Ik weet natuurlijk dat dit nog steeds niet de juiste oplossing is, maar gewoon voor de noodgevallen:)) (Eigen merk?)

Alvast bedankt ;)
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-whey/optimum-nutrition/whey-gold-meal

Ik had een vraag over Alpha X.
Ben benieuwd naar hoe lang je het maximaal kan gebruiken, kan het alleen niet op de site vinden. Ook niet of het gewenst is een pauze in te lassen na bepaalde tijd of iets dergelijks.
Ben namelijk erg tevreden over de resultaten maar zou graag willen weten hoelang je het kan nemen.
Bij voorbaat bedankt.

Gebruikstermiijn Alpha-X;
8 tot maximaal 12 weken.

Na 3-4 weken zou je dan weer opnieuw kunnen beginnen.

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Whey Gold Meal zou goed kunnen inderdaad. We krijgen ook goede reacties op Solution 5 van Scivation, deze is nu even op maar komt binnen enkele dagen weer binnen.

wat is er zo speciaal (anders) aan die maaltijdvervangers speciaal voor vrouwen?
minder calorieen?

Bedankt voor de snelle reactie :D

ik wil me bestelling doorgeven maar heb wat vraagjes kan je me helpen B&F?

Om perfect aan me eiwitten te komen die ik niet altijd uit me voeding kan halen, omdat ik gewoon veel werk en onregelmatig etc is er dan een mooie B&F stack?

Ik gebruik natuurlijk al Whey perfection, maar ben bang dat dit leuk is bij het opstaan en tussendoor, maar dat ik hier niet de nodige en snelle eiwitten uit kan halen.

Whey perfection + Micellar Casein Superior/ Peptide pro? Graag ook waarom? Ik gebruikte tot nu toe altijd alleen whey, maar omdat ik het soms gewoon niet uit me eten kan halen ben ik bang dat ik toch zoiets erbij moet hebben om me eiwitpeil hoog te houden.

Alvast bedankt ;)

gewoon wat brinta door je whey gooien, kom je ook al ver mee hoor :)
of mass&muscle, komt een beetje over als een gainer, maar de vetten zijn MCT :) de boekeitwitvlokken maken het mede een goeie maaltijdvervanger ;)
en voor je vraag, gericht naar snelle opname, dan richt je je naar hydrolisaat
want je pakt twee tegenovergestelden eruit
peptide pro whey hydrolisaat: supersnelle opname (100% hydrolisaat)
micellar casein superior: micellar casein is 7u lange opname (heel traag)
(shit ik begin dit allemaal echt té goed te kennen haha :roflol:)

wat is er zo speciaal (anders) aan die maaltijdvervangers speciaal voor vrouwen?
minder calorieen?

is commerce naar mijn mening.. minder kcal is BS aangezien je evengoed een kleiner schepje kan nemen :cool: bij multivitamines wordt er soms wel een verschil gemaakt tussen mannen en vrouwen, dit is dan weer wel terecht.

ik wil me bestelling doorgeven maar heb wat vraagjes kan je me helpen B&F?

wij kunnen ook helpen mss? :cool:

gewoon wat brinta door je whey gooien, kom je ook al ver mee hoor :)
of mass&muscle, komt een beetje over als een gainer, maar de vetten zijn MCT :) de boekeitwitvlokken maken het mede een goeie maaltijdvervanger ;)
en voor je vraag, gericht naar snelle opname, dan richt je je naar hydrolisaat
want je pakt twee tegenovergestelden eruit
peptide pro whey hydrolisaat: supersnelle opname (100% hydrolisaat)
micellar casein superior: micellar casein is 7u lange opname (heel traag)
(shit ik begin dit allemaal echt té goed te kennen haha :roflol:)

is commerce naar mijn mening.. minder kcal is BS aangezien je evengoed een kleiner schepje kan nemen :cool: bij multivitamines wordt er soms wel een verschil gemaakt tussen mannen en vrouwen, dit is dan weer wel terecht.

wij kunnen ook helpen mss? :cool:

Hydrolisaat is achterlijk duur :P

Ik neem wel wat meer whey shakes op een dag dan :) Normaal 3 dan ga ik wel als ik niet de tijd ervoor heb om eiwitrijk te eten naar 5 shakes ofzo

Hydrolisaat is achterlijk duur :P

Ligt eraan waar je het koopt:D

We hebben nu de originele Optipep Whey Hydrolisaat rechtstreeks van Carbery Ierland en dus redelijk scherp in prijs.

2000 gram voor 44,90
4000 gram voor 69,90

Vooral de 4000 gram is goedkoop:)

Idd die 4000 gram is echt veel voordeliger. Scheelt wel 20 euro als je bijv 2x 2000 gram besteld. Bij jullie is hydrolisaat in tegenstelling tot andere shops wel goedkoop, maar het product zelf blijft duur ;)

Met gewoon wat meer whey shakes moet het toch ookwel lukken? :p
Jullie hebben zoveel verschillende wheys. Ik kom er wel uit qua isolaat en hydrolisaat etc, maar wat is nou jullie beste eiwit combo om zeker te zijn dat je goed voorzien bent van de juiste eiwitten op de juiste tijdstippen. Eerst kookte ik gewoon 10 eieren per dag, maar daar krijg ik steeds minder tijd voor. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven