Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg behulpzaam StevenG, maar creatine behoor je toch met een koolhydraathoudende drankje in te nemen?
Ik ga het dan in ieder geval 30/45 minuten voor mijn trainingen innemen, en weer zodra het trainen erop zit.:)

de beste opname van creatine is met bvb druivensap of appelsap ;)
trouwens zitten er in die multivitaminedrank soms citrusvruchten? dan is het een rechtstreekse weg tot omzetten naar creatinine :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Heb nav de samples die ik onlangs kreeg de Whey Perfection Cookies and cream besteld. Woensdagavond laat besteld, vrijdagmiddag in al in huis. Top! Ben net begonnen met deze shake, gebruikte voorheen een shake van bodylab. Ben benieuwd.

EXTRA:

De wetenschappers Green et al hebben ontdekt dat je het beste creatine opgelost in een glas water kunt innemen gevolgd -na 30 minuten- door een suikerhoudende drank zoals druivensap, siroop etc. De opname van creatine in het spierweefsel is namelijk afhankelijk van het anabole hormoon insuline. Na 30 minuten is de creatine opgenomen in het bloed en is er insuline nodig om de creatine in de spieren te transporteren. Insuline wordt het snelst verhoogd door het innemen van simpele suikers in bijvoorbeeld druivensap (dus niet de complexe koolhydraten in pasta"s, aardappelen en brood). Een andere studie van de zelfde wetenschapper toonde aan dat als suikers (glucose en enkelvoudige suikers opgelost in water) tegelijk met de creatine genomen worden er ook een betere opname is van creatine door het lichaam.

bron: http://www.fitnessnet.nl/fitnessnet...ers/creatine-met-koolhydraten-en-suikers.html

Heb nav de samples die ik onlangs kreeg de Whey Perfection Cookies and cream besteld. Woensdagavond laat besteld, vrijdagmiddag in al in huis. Top! Ben net begonnen met deze shake, gebruikte voorheen een shake van bodylab. Ben benieuwd.

:thumbs: Whey Perfection is hard op weg om Nederlands (en natuurlijk Belgie;)) meest populaire whey Proteine te worden. Daar zijn we heel blij mee:) Binnenkort komen er nog 4 smaken bij!:zuip:

Heb net even een pot Whey Perfection Blast Berry besteld.

Heb er nu al zin in :D

Kun je er misschien een sample van Cookies en Cream bijdoen ? Die heb ik namelijk nog niet geproefd.

Referentienummer: 112502

Weer eens een bestelling geplaatst. :)

PWO samples zijn zeer welkom (zou graag crack eens proberen als je die op voorraad hebt! :))!
Shake beker hoeft niet zo zeer, daar heb ik al een hele collectie van onderhand! :P

Ref: 112505

Ik dank U wederom zeer! :D

Ook net een bestelling geplaatst

Result en beta-alanine... ben benieuwd wat dat gaat brengen komende weken/maanden

Referentienummer: 112504

ik kan mijn bestelling niet opvolgen :-(

referentie:112340

:thumbs: Whey Perfection is hard op weg om Nederlands (en natuurlijk Belgie;)) meest populaire whey Proteine te worden. Daar zijn we heel blij mee:) Binnenkort komen er nog 4 smaken bij!:zuip:

Ilco,

welke smaken zouden dat dan wel zijn ???

:brew:

Heb enkele weken terug samples besteld van whey perfection.
Zouden die der nog doorkomen, denk je ?
Twas van elke smaak perfection een staaltje.

Voorheen had ik reeds een bestelling perfection cookies + isolate + P&E caps geplaatst.

Groet,

Daniell.

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Ilco,

welk is het verschil tussen de Power & Endurance caps en de Beta alanine ?

Groet,

Daniell.

Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar. Zijn de smaken al bekend??

Ja:cool:

Fresh Orange Milkshake
Coconut Cream Milkshake
Sweet Apple Milkshake
Sunny Peach Milkshake

Orange is bijkvoorbeeld niet de eerste smaak waar je aan denkt maar ik vind deze echt de lekkerste die ik ooit geproefd heb, heel fris:zuip:. (en ik heb al heel wat shakes gedronken..:D) Sweet Apple is ook heerlijk. De Coconut en Peach zijn bekendere smaken die zeker ook zeer goed gelukt zijn.

Ik kan wel zeggen een hele mooie aanvulling:)

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Ilco,

welke smaken zouden dat dan wel zijn ???

:brew:

Heb enkele weken terug samples besteld van whey perfection.
Zouden die der nog doorkomen, denk je ?
Twas van elke smaak perfection een staaltje.

Voorheen had ik reeds een bestelling perfection cookies + isolate + P&E caps geplaatst.

Groet,

Daniell.

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Ilco,

welk is het verschil tussen de Power & Endurance caps en de Beta alanine ?

Groet,

Daniell.

PM anders even je adres en naam dan stuur ik je wat samples na..
Er is geen verschil in beide, behalve dan dat Power & endurance in capsulevorm is. (beide pure beta alanine)

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

ik kan mijn bestelling niet opvolgen :-(

referentie:112340

Deze kun je pas volgen als deze is gescand door de TNT.;)
Vanavond laat pas..

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Ook net een bestelling geplaatst

Result en beta-alanine... ben benieuwd wat dat gaat brengen komende weken/maanden

Referentienummer: 112504

Dank je:) (opmerking gezien;)
morgen in huis!

Ola,

Ik had Mitotropin besteld, echter was deze uitverkocht, althans dat vertelde het a4tje in de doos. Echter stond er geen indicatie op wanneer dit weer beschikbaar zou zijn, hebben jullie al wel een idee ?

Weer eens een bestelling geplaatst. :)

PWO samples zijn zeer welkom (zou graag crack eens proberen als je die op voorraad hebt! :))!
Shake beker hoeft niet zo zeer, daar heb ik al een hele collectie van onderhand! :P

Ref: 112505

Ik dank U wederom zeer! :D

Dank je en doen we:D
Morgen in huis.

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Ola,

Ik had Mitotropin besteld, echter was deze uitverkocht, althans dat vertelde het a4tje in de doos. Echter stond er geen indicatie op wanneer dit weer beschikbaar zou zijn, hebben jullie al wel een idee ?

Had al enkele dagen geleden binnnen moeten zijn, we snappen het eigenlijk zelf niet. (soms heb je van die dingen:rolleyes:) Maar goed, we zitten er achteraan en weten vandaag/morgen meer. Komt goed!

Heb net even een pot Whey Perfection Blast Berry besteld.

Heb er nu al zin in :D

Kun je er misschien een sample van Cookies en Cream bijdoen ? Die heb ik namelijk nog niet geproefd.

Referentienummer: 112502

Yes:D Ingepakt en klaar inclusief samples!

Factuur datum: 06-05-2010
Referentienummer: 111981

Aantal Omschrijving Stuksprijs Totaal
1 No Xplode NT (BSN) 1 sachet (alleen te bestellen in combinatie met andere producten) Raspberry (+ Gratis Bidon) 2,10 2,10
1 NOX Pump Xtreme Ultralife * (Ultra Life) 1 zakje Nox Pump XTREME! 2,00 2,00
1 Ultimate NOX PUMP Formula * (Dorian Yates) 1 Sachet Ultimate Nox Pump (Geen bidon) (+ Gratis Bidon) 1,90 1,90
1 SuperPump 250 * (Gaspari Nutrition) 1x Stick Fruit Punch 1,75 1,75
1 NO SHOTGUN V3! (VPX Sports) 1x Stick (Geen shakebeker) Cherry (+Gratis Shakebeker!) 1,80 1,80
1 SuperPump Stick Paks Gaspari Nutrition * (Gaspari Nutrition) 1 Stick Punch Blast 1,75 1,75
1 Black Powder * (MRI Performance) 1 Stick Raspberry 1,60 1,60

Heb bij opmerkingen ook nog om een Crack sample gevraagd, indien er nog iets van Pre-workouts is die niet id bestelling zitten maar waar samples van zijn Ilco!

(ik heb ook x dagen terug bijna 10 kilo whey perfection besteld dus ik verdien wel wat samples toch :D)

Kan je de status van deze effe checken Ilco? (heb vrijdag overschrijving gedaan)

heey Ilco,

wat is beter om te nemen in de cut.
Magic EAA of BCAA?
om spierverlies zoveel mogelijk tegen te gaan..

ga zo dan even bestellen namelijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven