AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn nu helemaal uitverkocht inderdaad:)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 20:00 ----------

ZMA
ja

PAM
Onderweg. Dat heeft inderdaad lang moeten duren en ze zijn er helaas nog niet:cool: maar ze komen echt:) Zodra ik een exacte datum heb laat ik het direct weten:)

Thnx. Want ik me herinner dat ze begin van vakantie onderweg waren, moet toch wel keer arriveren..

kun je zma het hele jaar door gebruiken? en die pam spray, waar blijft die :(

je kunt de zma het beste 2 maand gebruiken en dan vervolgens ongeveer een halve maand niet. Wat betreft de Pam-Spray; deze hadden wij al weer binnen moeten hebben echter laat deze wat langer op zich wachten. Mocht je willen weten wanneer hij ongeveer binnenkomt, wil ik je vragen morgen even contact met ons op te nemen dan kunnen wij hier meer uitsluitsel over gaan geven.

Tim

je kunt de zma het beste 2 maand gebruiken en dan vervolgens ongeveer een halve maand niet. Wat betreft de Pam-Spray; deze hadden wij al weer binnen moeten hebben echter laat deze wat langer op zich wachten. Mocht je willen weten wanneer hij ongeveer binnenkomt, wil ik je vragen morgen even contact met ons op te nemen dan kunnen wij hier meer uitsluitsel over gaan geven.

Tim

haha 2 verschillende antwoorden, dus 2 maand on en 1 maand off? heb je daar ook een link van of is dat puur uit eigen ervaring?

Hey , effe een vraagje ik heb vandaag mijn bestelling gekregen refnr C551157 en ik had een shaker pro gevraagd en heb een bidon gekregen, kan da omgeruild worden ofzo want ik ben niks met zo een bidon, alvast bedankt !!

Mensen hier die creatine gebruiken die me even kunnen helpen?

Ik ben aan het twijfelen tussen creapure creatine van body en fitshop en creature van Beast sports nutrition. Welke is het beste of welke zouden jullie me aanraden?

Creapure is wel een heel stuk goedkoper maar ik hoor heel goede dingen over de creatine van beast sports nutrition dus weet het even niet meer.

thx alvast!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de gains die ik in t afgelopen jaar heb gemaakt door middel van jullie supps! :D

Ik heb alleen een vraagje, ik kreeg namelijk vandaag een bestelling binnen met de shakebeker pro ,maar kreeg net een mailtje dat er nu een nieuwe variant is die me ook wel handig lijkt. IS er een mogelijk die alsnog te krijgen (tegen een lagere prijs als 9,90 en zonder een nieuwe bestelling te plaatsen)?

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de gains die ik in t afgelopen jaar heb gemaakt door middel van jullie supps! :D

Ik heb alleen een vraagje, ik kreeg namelijk vandaag een bestelling binnen met de shakebeker pro ,maar kreeg net een mailtje dat er nu een nieuwe variant is die me ook wel handig lijkt. IS er een mogelijk die alsnog te krijgen (tegen een lagere prijs als 9,90 en zonder een nieuwe bestelling te plaatsen)?

you gotta be ****ing kidding me...

B&f, waarom mag je ZMA niet mengen met zuivel producten?

Calcium remt volgens mij de opname van zinc en/of magnesium . Volgens mij moet je ZMA sowieso op een lege maag nemen.

Beste B&F,

3x p/w heb ik een ZEER intensieve training van 3 uur lang. Ik ben op zoek naar een drankje/shake om tussen de training door te nemen om mijn lichaam van wat nieuwe brandstof te voorzien en krampen te voorkomen. Het moet dus licht op de maag liggen en liefst volgende ingrediënten bevatten:

- Snelle carbs (maar niet te veel)
- Elektrolyten
- Amino's om spierafbraak tegen te gaan (BCAA's of EAA's? ben hier niet in thuis)
- Cafeïne
- Creatine

Welk supplement raden jullie mij aan?

Laatst bewerkt:
Grrrrr TNT post, oats weer open!!

Hee bodyenfit, wat is de reden dat de whey perfection 5 eu duurder is per pot? Mogelijk heb ik t gemist hoor

Beste B&F,

3x p/w heb ik een ZEER intensieve training van 3 uur lang. Ik ben op zoek naar een drankje/shake om tussen de training door te nemen om mijn lichaam van wat nieuwe brandstof te voorzien en krampen te voorkomen. Het moet dus licht op de maag liggen en liefst volgende ingrediënten bevatten:

- Snelle carbs (maar niet te veel)
- Elektrolyten (waaronder sowieso magnesium, natrium en kalium, calcium is een pre)
- Amino's, om spierafbraak tegen te gaan (BCAA's of EAA's? ben hier niet in thuis)
- Taurine
- Cafeïne, voor wat extra focus
- Creatine (is geen must)

Welk supplement raden jullie mij aan?

3 uur lang?????? Body en fitshop heeft veel goede supplementen maar om iets te vinden dat u zoveel energie zal geven is bijna onmogelijk, tenzij...

Kunnen jullie glycerol (monostearate) opnemen in jullie gamma of is dat iets dat hier niet vrij verkocht mag worden? Ik vind het wel bij buitenlandse shops maar met jullie uitstekende service haal ik het liever bij jullie :)

Wat wordt de nieuwe weekaanbieding?

Denk dat dat pas vanmiddag bekent word ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven