jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok altijd mooi.Het zijn de kleine dingetjes die het doen.
Zoals nu klaar staan om te reageren op jouw bericht haha. Goed weekend :-)
Ralf
(nog niet 100% zeker)Uhm, misschien een foutje. Maar had een 3in1 shake beker gevraagd en een isolaat perfection satchet, maar heb geen van beide gekregen haha.

Jep
Bij protein perfection mix heb je 6 smaken en die komen ook terug bij andere soorten eiwit, dit zijn juist dezelfde smaken neem ik aan?
Domme vraag eigenlijk.
Heb al een testpakketje besteld eens zien hoe ze meevallen.
Krijgen we trouwens een speciale openingsdag met alle b&f gasten, wanneer het nieuwe gebouw geopend word ?![]()
.Ah, kom thuis van een voetbalwedstrijd en zie een doos van B&F!
Altijd weer leuk om die doos te zien.
Ik doe m open en krijg een mooi aantal samples te zien, de muscle magi (snel door heen gebladerd, gestopt op de vrouwen pagina's haha), natuurlijk mijn straciatella isolaat perf. en de veel belovende multi-shaker!
Weer dik tevreden over de service, gister besteld en nu al in huis.
.Hey B&F,
heb eergisteren een bestelling gedaan, speciaal nog iets erbij besteld zodat ik die 3 in 1 Multi Shaker erbij kon krijgen, maar die zit er nu niet bij, hij staat wel op het factuur, samen met een Whey Perfection sachet, die er ook niet bij zit.
Ref nummer: C554185
.
Gisteren mijn 2 maximize intenses nog binnengekregen. Had wel maar 1 sample isolaat gevraagd als cadeau. Nu kreeg ik 4 samples. Ik klaag niet.![]()