Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok altijd mooi.Het zijn de kleine dingetjes die het doen.

De ingrediënten lijst voor get diesel test hardcore.

Diesel_Test_Hardcore.jpg

bekend wat probody gaat kosse?

Uhm, misschien een foutje. Maar had een 3in1 shake beker gevraagd en een isolaat perfection satchet, maar heb geen van beide gekregen haha.

Krijgen we trouwens een speciale openingsdag met alle b&f gasten, wanneer het nieuwe gebouw geopend word ? :)

Jep

Bij protein perfection mix heb je 6 smaken en die komen ook terug bij andere soorten eiwit, dit zijn juist dezelfde smaken neem ik aan?
Domme vraag eigenlijk.

Heb al een testpakketje besteld eens zien hoe ze meevallen.

Goed aangekomen.
Wel jammer dat er geen cookies en cream inzat (in plaats daarvan zat er chocolade in).
Smaken zijn subjectief maar heb er nu al drie gesmaakt en kvond ze wat minder.
Berry blast te zoet.
Strawberry ok voor een keer, maar niet voor lang.
Chocolade in een smaak ben ik nooit echt aangeweest.

Ah, kom thuis van een voetbalwedstrijd en zie een doos van B&F!
Altijd weer leuk om die doos te zien.
Ik doe m open en krijg een mooi aantal samples te zien, de muscle magi (snel door heen gebladerd, gestopt op de vrouwen pagina's haha), natuurlijk mijn straciatella isolaat perf. en de veel belovende multi-shaker!

Weer dik tevreden over de service, gister besteld en nu al in huis.

Hey B&F,

heb eergisteren een bestelling gedaan, speciaal nog iets erbij besteld zodat ik die 3 in 1 Multi Shaker erbij kon krijgen, maar die zit er nu niet bij, hij staat wel op het factuur, samen met een Whey Perfection sachet, die er ook niet bij zit.

Ref nummer: C554185

hoelang blijft de introprijs @ mass perfection nog

Ah, kom thuis van een voetbalwedstrijd en zie een doos van B&F!
Altijd weer leuk om die doos te zien.
Ik doe m open en krijg een mooi aantal samples te zien, de muscle magi (snel door heen gebladerd, gestopt op de vrouwen pagina's haha), natuurlijk mijn straciatella isolaat perf. en de veel belovende multi-shaker!

Weer dik tevreden over de service, gister besteld en nu al in huis.

Top, we zijn blij met tevreden klanten:D.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 13:57 ----------

Hey B&F,

heb eergisteren een bestelling gedaan, speciaal nog iets erbij besteld zodat ik die 3 in 1 Multi Shaker erbij kon krijgen, maar die zit er nu niet bij, hij staat wel op het factuur, samen met een Whey Perfection sachet, die er ook niet bij zit.

Ref nummer: C554185

Check je prive berichten ;).

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 14:00 ----------

hoelang blijft de introprijs @ mass perfection nog

Dit is nog niet helemaal zeker, persoonlijk verwacht ik nog 1 a 2 weken. :cool:

Laatst bewerkt:
Gisteren mijn 2 maximize intenses nog binnengekregen. Had wel maar 1 sample isolaat gevraagd als cadeau. Nu kreeg ik 4 samples. Ik klaag niet. :D

Afgelopen week weer besteld bij B&F. Helaas zit er weer voor de tweede keer een shakebeker bij die niet goed sluit. 50/50 nu.

Ben benieuwt naar de reviews van het nieuwe CLA pack.Zeker als die doet zoals op de site vermeld.

Hey,

Vorige week zondag betaling overgemaakt aan Fortis BE.
Woensdag email ontvangen dat betaling is aangekomen.

Wanneer worden de goederen richting Antwerpen verstuurd?

Referentienummer C548357

Had ook nog iets ingevuld bij de opmerking, kan je bevestigen of dit ging?

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven