Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is momenteel jullie beste syntetische fatburner?
Dexaprine:cool:
Ik vroeg mij af hoe het staat met de Whey crisps? Is inmiddels alweer een paar maanden geleden sinds ik het voor het eerst vroeg :cool:
Dat durf ik zo niet te zeggen. Ik weet dat ze op dit moment onbestelbaar zijn..
Zit er in mass perfection lactose? of is dat zodanig weinig dat je er weinig kans op acne van krijgt? ben er wat gevoelig voor heb ik het gevoel.
Ja, elk product waarin whey zit, zit lactose. Dus ook in de Mass Perfection.

Ralf

Foutje in jullie systeem? Ik heb laatst twee keer Noxipro besteld, en ik krijg twee keer een mail waarin staat dat ik 2,5% korting krijg als ik een review schrijf.
Die tweede mail kreeg ik nadat ik al een review had geschreven. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik nog een review ga schrijven toch? :P

Hee, ik zag zaterdagavond ineens het bord langs de A7 staan. (bij afslag Tjalleberd).. dus dat is de nieuwe locatie.

Foutje in jullie systeem? Ik heb laatst twee keer Noxipro besteld, en ik krijg twee keer een mail waarin staat dat ik 2,5% korting krijg als ik een review schrijf.
Die tweede mail kreeg ik nadat ik al een review had geschreven. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik nog een review ga schrijven toch? :P
Wat is/zijn je ordernummer(s)? Dan ga ik dat even voor je navragen bij onze systeembeheerder.

Ralf

Hee, ik zag zaterdagavond ineens het bord langs de A7 staan. (bij afslag Tjalleberd).. dus dat is de nieuwe locatie.
Ja klopt helemaal. Ons nieuwe pand. Ze zijn nu nog bezig de palen in de grond aan het slaan, aangezien het om 600 palen gaat. Duurt nog wel even. Ik ben bezig om een foto collage aan het op te zetten zodat jullie/we elke week progressie kunnen zien. :cool: Heb er nu al zin in!

Ralf

Ja klopt helemaal. Ons nieuwe pand. Ze zijn nu nog bezig de palen in de grond aan het slaan, aangezien het om 600 palen gaat. Duurt nog wel even. Ik ben bezig om een foto collage aan het op te zetten zodat jullie/we elke week progressie kunnen zien. :cool: Heb er nu al zin in!

Ralf

600 ?!?! Niet gewoon even een blikken doosje dus.

Komt de whey van 5kg nog de aanbieding?

Hebben jullie ook iets van visolie of lijnzaadolie capsules?

Ik zie trouwens dat de Magnificent Sachet niet meer als cadeaukeuze beschikbaar is, hebben jullie wel nog een sachet voor mij liggen om er bij te doen? Wil die graag eens proberen.

Komt de whey van 5kg nog de aanbieding?
Nee, de Whey Perfection kunnen we op dit moment ook niet scherper aanbieden. De inkoopsprijzen liggen op dit moment namelijk erg hoog.
Hebben jullie ook iets van visolie of lijnzaadolie capsules?

Ik zie trouwens dat de Magnificent Sachet niet meer als cadeaukeuze beschikbaar is, hebben jullie wel nog een sachet voor mij liggen om er bij te doen? Wil die graag eens proberen.
Flax Seedoil of Omega-3 :) Helaas hebben we geen Magnificent samples op dit moment. Mochten we ze ooit weer krijgen, dan staan deze wel op de site.

Ralf

Oke bedankt Ralf!

Ik blijf ineens niet meer ingelogd, als ik mijn winkelwagen vul en ik ga van de site af ben ik niet meer ingelogd wanneer ik terugkom, terwijl dit eerst wel was. Hoort dit zo, of ligt dit aan mij?

Ik blijf ineens niet meer ingelogd, als ik mijn winkelwagen vul en ik ga van de site af ben ik niet meer ingelogd wanneer ik terugkom, terwijl dit eerst wel was. Hoort dit zo, of ligt dit aan mij?

Klopt, na een bepaalde tijd moet je opnieuw inloggen.:cool: Ik zal direct even navragen of hier een reden voor is en of dit misschien anders kan:)

Ik vond het wel fijn zoals het was, als ik iets leuks tegenkwam zette ik dat in mijn winkelwagen en zodra ik ging bestellen vergat ik dat zeker niet.

Ik vond het wel fijn zoals het was, als ik iets leuks tegenkwam zette ik dat in mijn winkelwagen en zodra ik ging bestellen vergat ik dat zeker niet.

Herstel:D waarschijnlijk ligt dit aan je webbrouwser instellingen. ;) Je kunt daar namelijk kiezen om je wachtwoorden te onthouden of niet. :) Als je wachtwoord onthouden kiest dan moet je ingelogd blijven volgens de mannen hier.:)

Wat raar, want hij staat wel op wachtwoorden onthouden!

He Ralf,

heb net een bestelling geplaatst, zou je even naar de opmerking kunnen kijken?
zou wel fijn zijn haha.

ref nummer C557101

thaaanks

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 16:46 ----------

Wat raar, want hij staat wel op wachtwoorden onthouden!

denk dat het het 'probleem' indd bij jou ligt, bij mij blijven de producten wel gewoon staan hehe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven