XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Vorige week zondag betaling overgemaakt aan Fortis BE.
Woensdag email ontvangen dat betaling is aangekomen.

Wanneer worden de goederen richting Antwerpen verstuurd?

Referentienummer C548357

Had ook nog iets ingevuld bij de opmerking, kan je bevestigen of dit ging?

mvg

Antwerpen is helaas net buiten de beschaving. kun je komen oppikken aan de dichts aangrenzende provincie ? ;)

Laatst bewerkt:
Afgelopen week weer besteld bij B&F. Helaas zit er weer voor de tweede keer een shakebeker bij die niet goed sluit. 50/50 nu.

Als je het de volgende keer bij opmerkingen zet dan kunnen we er wel een shaker voor je bij doen.:)

---------- Post toegevoegd Sun 9 Sep 2012 om 07:54 ----------

Ben benieuwt naar de reviews van het nieuwe CLA pack.Zeker als die doet zoals op de site vermeld.

Ja, mooie actie weer:)

CLA MegaPack

---------- Post toegevoegd Sun 9 Sep 2012 om 07:58 ----------

Hey,

Vorige week zondag betaling overgemaakt aan Fortis BE.
Woensdag email ontvangen dat betaling is aangekomen.

Wanneer worden de goederen richting Antwerpen verstuurd?

Referentienummer C548357

Had ook nog iets ingevuld bij de opmerking, kan je bevestigen of dit ging?

mvg

Dank je, voor de bestelling:) Deze is direct al verzonden dus deze had je eigenlijk al moeten hebben.:) Ik vraag of ze straks op kantoor even de status aan je willen mailen:)

Opmerkingen
We doen altijd ons best om verzoeken in te willigen. Als het mogelijk is geweest dan hebben ze het voor je gedaan. :)

Net men shake mass perfection aardbei op..
Om njom njom :zuip: wat is die lekkrrr

Helaas is ook bij mijn nazending TNT niet gelukt om alle zakken ultra fine oats heel thuis te bezorgen.
Ik waardeer de klantvriendelijk van B&F maar ik ga het geen derde keer proberen, baal er wel van om elke keer mijn spullen tussen een dikke laag oats vandaan te vissen.
Ik vraag me echt af wat die jongens doen met zendigen bij TNT anders moeten jullie echt aan een andere hufterproof verpakking gaan denken (zoals bijv bij de concurent).
Nogmaals aan jullie service ligt het niet die blijft :thumb:

Helaas is ook bij mijn nazending TNT niet gelukt om alle zakken ultra fine oats heel thuis te bezorgen.
Ik waardeer de klantvriendelijk van B&F maar ik ga het geen derde keer proberen, baal er wel van om elke keer mijn spullen tussen een dikke laag oats vandaan te vissen.
Ik vraag me echt af wat die jongens doen met zendigen bij TNT anders moeten jullie echt aan een andere hufterproof verpakking gaan denken (zoals bijv bij de concurent).

Ik denk dat jou pakketje elke x bij de afdeling pakketjesgooiers terechtkomt haha want ik heb er nog nooit last van gehad maar kan verstaan dat het niet plezant is nee

Net men shake mass perfection aardbei op..
Om njom njom :zuip: wat is die lekkrrr

Mass perfection is echt een super gainer:)

Plaats bij je volgende bestelling even een opmerking dat je van mij extra samples en goodies krijgt;) Maken we er dan even een mooi pakket van:)

Eldert

Gisteren Mass Perfection banana op, smaakt echt nergens naar.
Nu Weightgainer Max, smaakt echt naar banaan.

Hoe komt er zo'n groot verschil qua smaak ?

Hey B&F,

Even gekeken naar Visolie, buiten dat Fish Oil (ON) enkel Omega 3 bevat en Flaxseed Oil (ook ON) Omega 3 -6 en 9 bevat, is er een verschil tussen de 2? is omega 3 enkel al genoeg of?

Bij vorige bestellingen kreeg ik steeds twee mails. De tweede was van ABN AMRO om te zeggen dat betalingen ontvangen was. Nu heb ik deze niet gekregen maar zoals steeds met Bancontact betaald. Is deze mail gewoon afgeschaft?

Betreft bestelling c554299

Gisteren Mass Perfection banana op, smaakt echt nergens naar.
Nu Weightgainer Max, smaakt echt naar banaan.

Hoe komt er zo'n groot verschil qua smaak ?

Zit hem in de kwaliteit;) We hebben de kwaliteit van de Mass Perfection geoptimaliseerd. Ik vind zelf niet dat dit ten koste van de smaak is gegaan:eek:

Hey B&F,

Even gekeken naar Visolie, buiten dat Fish Oil (ON) enkel Omega 3 bevat en Flaxseed Oil (ook ON) Omega 3 -6 en 9 bevat, is er een verschil tussen de 2? is omega 3 enkel al genoeg of?

Enkel omega 3 zou ook genoeg zijn, omega 3-6-9 bevat wat meer onverzadigde vetzuren;)

Bij vorige bestellingen kreeg ik steeds twee mails. De tweede was van ABN AMRO om te zeggen dat betalingen ontvangen was. Nu heb ik deze niet gekregen maar zoals steeds met Bancontact betaald. Is deze mail gewoon afgeschaft?

Betreft bestelling c554299

Je betaling is gewoon bij ons binnen gekomen, je kan hem komende week afhalen op je Kiala punt:D:D

Eldert

Ik weet dat Mass Perfection kwalitatief veel beter is dan Weightgainer Max.
Pot gaat ook wel op en wie weet andere smaak proberen, misschien dat die beter bevalt.
Alleen als je zo verwend bent bij B&F qua smaak, viel deze beetje tegen.

Ik weet dat Mass Perfection kwalitatief veel beter is dan Weightgainer Max.
Pot gaat ook wel op en wie weet andere smaak proberen, misschien dat die beter bevalt.
Alleen als je zo verwend bent bij B&F qua smaak, viel deze beetje tegen.

Wij verkiezen kwaliteit boven de smaak, maar tot nu toe zijn alle klanten ook nog erg tevreden over de smaak en de resultaten. :)

CLA pack..

Ik las dit : "Wie wil dit nou niet?? Afvallen en tegelijkertijd meer vetvrije spieren!:

toen al weggeklikt:P

Ze gooien gewoon met die pakketten..

Stond laatst zo'n busje voor de deur, kerel zat gewoon pakketjes van ene kant van t busje naar de andere kant te gooien. Had het eigenlijk moeten filmen maar goed. Zelf vis ik gewoon alle potten er eerst uit en schud daarna de oats uit de doos in een lege whey pot :roflol: . Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.

Ze gooien gewoon met die pakketten..

Stond laatst zo'n busje voor de deur, kerel zat gewoon pakketjes van ene kant van t busje naar de andere kant te gooien. Had het eigenlijk moeten filmen maar goed. Zelf vis ik gewoon alle potten er eerst uit en schud daarna de oats uit de doos in een lege whey pot :roflol: . Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.

Ze maken er inderdaad soms wel een zooi van;) In ieder geval een creatieve oplossing:)

Eldert

Wat is momenteel jullie beste syntetische fatburner?

Ik vroeg mij af hoe het staat met de Whey crisps? Is inmiddels alweer een paar maanden geleden sinds ik het voor het eerst vroeg :cool:

Zit er in mass perfection lactose? of is dat zodanig weinig dat je er weinig kans op acne van krijgt? ben er wat gevoelig voor heb ik het gevoel.

Zit whey etc in dus ook lactose

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven