EASYtheD
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 159kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, op korte termijn niet.
Sinds vorige week in ons assortimentHey B&F gebruiken jullie eigenlijk al stevia in de whey?!
Ik zag toevallig op Lipton Ice Tea verpakkingen staan dat ze al Stevia gebruiken. Ik denk dat het jullie whey een stuk smakelijker zal maken![]()

Op dit moment nog maar vier. Misschien in de toekomst als het goed gaat verkopen, komt er meer. Eerst even kijken hoe de markt hierop reageertJoepie
Eerst die minder smakelijke van jullie opmaken!
Komt deze er ook in alle smaken? Of blijft het bij deze 4?!

Super, we hebben het ook in handige variety's sachtes. Je kan heel voordelig dit dus proberen en kijken of je dit lekker vindt.
Zou je dit iets anders kunnen verwoorden?De smaken de verschillende eiwitten van het huismerk zijn allemaal hetzelfde?

Bedankt voor je order!En gelijk maar die verfemmer besteld....toppie...!
Wanneer is de PS-100 beschikbaar...?
Heb overigens ook nog potje tegoed, hoop dat ik dat in deze bestelling meekrijg!
Ennuh, zijn de polo's in maat L op?
(bestelling nr: C550460)
Dank!
De Ps-100 komt morgen binnen, dan verzenden we direct alles 
Jep
Ah, op die manierJep
Bij protein perfection mix heb je 6 smaken en die komen ook terug bij andere soorten eiwit, dit zijn juist dezelfde smaken neem ik aan?
Domme vraag eigenlijk.
Heb al een testpakketje besteld eens zien hoe ze meevallen.
Alle Whey producten smaken altijd een beetje anders, omdat de smaakstoffen altijd licht variëren en de samenstelling van de Whey ook. Waardoor je elke smaak anders ervaart. Ik kan je garanderen dat alle huismerk eiwitproducten goed smaken!Stuur je zo even een berichtjeBeste b&f vandaag me bestelling gehad maar ik had maar ik misde 1 formadrol natadadrol combi van lg sciences had er namelijk 2 besteld ipv 1 zie mijn bestelling maar : C548241
Hoe gaan we dit oplossen? Gr Peer

Body En Fitshop;7057574 Stuur je zo even een berichtje :) Ralf[/QUOTE zei:Zag alweer bestelling verzonden neem aan dat het opgelost is thx B&F![]()
Jahwol!Zag alweer bestelling verzonden neem aan dat het opgelost is thx B&F![]()
).Haha bedankt voor je review! Houd me op de hoogte bij de andere smakenOok besteld (variety pack)! Kwam het stomtoevallig tegen, terwijl het iets is waar ik al tijden op zat te wachten. Heb net een sachet strawberry geproefd: lekker! Nu de rest nog (oke niet allemaal tegelijk).