Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neeee, ook niet!

He Ralf,

heb net een bestelling geplaatst, zou je even naar de opmerking kunnen kijken?
zou wel fijn zijn haha.

ref nummer C557101

thaaanks

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 16:46 ----------

denk dat het het 'probleem' indd bij jou ligt, bij mij blijven de producten wel gewoon staan hehe.

We hebben het gelezen, er zit een extra vet percentage meter bij :D.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 17:40 ----------

Dan ga ik het morgen bij onze website bouwer voor je navragen of dit mogelijk is. ;) Mocht dit mogelijk zijn hoor je van ons. :cool:

En nog leuke nieuwtjes die ik gemist heb ?.Ik werk sinds kort dus ben overdag minder online.En dan mis je wel eens wat ;)

En nog leuke nieuwtjes die ik gemist heb ?.Ik werk sinds kort dus ben overdag minder online.En dan mis je wel eens wat ;)

Jij post zoveel in dit topic, op bijna elke pagina lees ik wel een of meerdere post(s) van je. moeilijk voor je om iets te missen lijkt me?:rolleyes:

hey verkopen jullie ook dip riemen? Vind het heel ongemakkelijk om een gewicht tussen mijn benen te steken om te dippen dus wil het met een riem proberen.

hey verkopen jullie ook dip riemen? Vind het heel ongemakkelijk om een gewicht tussen mijn benen te steken om te dippen dus wil het met een riem proberen.

Nee, helaas hebben we deze momenteel niet.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 18:03 ----------

Voor de nieuwe producten kan je altijd makkelijk op onze website terrecht :D.

http://www.bodyenfitshop.nl/nieuw/

De kortingscode doet het niet bij mijn bestelling :( Kan ik er gewoon wat sachets bij krijgen?
Als ik de kortingscode moet pm' en zeg het maar :)

De kortingscode doet het niet bij mijn bestelling :( Kan ik er gewoon wat sachets bij krijgen?
Als ik de kortingscode moet pm' en zeg het maar :)

Graag inderdaad even een pm'tje, we zullen dit dan direct voor je uitzoeken en oplossen :).

Hoeveel zal de Creatine HCl kosten en wanneer komt hij ongeveer? Waardoor is het beter dan Creapure Creatine?

beste b&f

bestelling nr C551867 was niet volledig, de Perfect Protein Pancakes Body & Fit
10 Sachets (20 Pannenkoeken) waren niet meegeleverd en staat ook niets op de factuur over een latere levering

B&F, wat is jullie mening over Magnesium als aanvulling op supp schema? En wat is jullie aanrader ?

Beste B&F,

Welke fruitsmaak van whey zou je aanraden om met water te drinken? De fresh orange of de lemon ice bijvoorbeeld, zijn deze speciaal gemaakt om met water te drinken of niet?

B&F, wat is jullie mening over Magnesium als aanvulling op supp schema? En wat is jullie aanrader ?

Magnesium word vaak gebruikt door sporters, ter ontspanning bij stress, kans op krampen en spierstijfheid. Verder is het ook goed voor een betere opname van de vitamine B. Als ik persoonlijk moest kiezen ging ik voor de liquid magnesium van best body nutrition. :D

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/best-body-nutrition/magnesium-liquid/

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 19:36 ----------

Beste B&F,

Welke fruitsmaak van whey zou je aanraden om met water te drinken? De fresh orange of de lemon ice bijvoorbeeld, zijn deze speciaal gemaakt om met water te drinken of niet?

Alle whey perfection zijn uitstekend om met water te mengen. :) Verder blijft smaak natuurlijk altijd persoonlijk. ;)

Uiteraard, helemaal in orde! Plaats anders morgen even een bestelling voor 16u, dan ben ik er en regel ik dat deze erbij komt :) Ik wil je hem overigens ook wel nazenden?

Sorry voor de late reactie hoor, net een weekje Duitsland op zitten!

Als dat nazenden mogelijk zou zijn zou ik een zeer tevreden klant zijn, heb namelijk nog eens gekeken en eigenlijk alles al staan :)

Bedankt!

Magnesium word vaak gebruikt door sporters, ter ontspanning bij stress, kans op krampen en spierstijfheid. Verder is het ook goed voor een betere opname van de vitamine B. Als ik persoonlijk moest kiezen ging ik voor de liquid magnesium van best body nutrition. :D

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/best-body-nutrition/magnesium-liquid/

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 19:36 ----------

Alle whey perfection zijn uitstekend om met water te mengen. :) Verder blijft smaak natuurlijk altijd persoonlijk. ;)

Dank!

komt jullie eigen D-Aspartic Acid niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven