Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He Ralf,
heb net een bestelling geplaatst, zou je even naar de opmerking kunnen kijken?
zou wel fijn zijn haha.
ref nummer C557101
thaaanks
---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 16:46 ----------
denk dat het het 'probleem' indd bij jou ligt, bij mij blijven de producten wel gewoon staan hehe.
.
Mocht dit mogelijk zijn hoor je van ons. 
En nog leuke nieuwtjes die ik gemist heb ?.Ik werk sinds kort dus ben overdag minder online.En dan mis je wel eens wat![]()

En nog leuke nieuwtjes die ik gemist heb ?.Ik werk sinds kort dus ben overdag minder online.En dan mis je wel eens wat![]()

hey verkopen jullie ook dip riemen? Vind het heel ongemakkelijk om een gewicht tussen mijn benen te steken om te dippen dus wil het met een riem proberen.
.De kortingscode doet het niet bij mijn bestellingKan ik er gewoon wat sachets bij krijgen?
Als ik de kortingscode moet pm' en zeg het maar![]()
.beste b&f
bestelling nr C551867 was niet volledig, de Perfect Protein Pancakes Body & Fit
10 Sachets (20 Pannenkoeken) waren niet meegeleverd en staat ook niets op de factuur over een latere levering
B&F, wat is jullie mening over Magnesium als aanvulling op supp schema? En wat is jullie aanrader ?

Beste B&F,
Welke fruitsmaak van whey zou je aanraden om met water te drinken? De fresh orange of de lemon ice bijvoorbeeld, zijn deze speciaal gemaakt om met water te drinken of niet?
Verder blijft smaak natuurlijk altijd persoonlijk. 
Uiteraard, helemaal in orde! Plaats anders morgen even een bestelling voor 16u, dan ben ik er en regel ik dat deze erbij komtIk wil je hem overigens ook wel nazenden?

Magnesium word vaak gebruikt door sporters, ter ontspanning bij stress, kans op krampen en spierstijfheid. Verder is het ook goed voor een betere opname van de vitamine B. Als ik persoonlijk moest kiezen ging ik voor de liquid magnesium van best body nutrition.
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/best-body-nutrition/magnesium-liquid/
---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 19:36 ----------
Alle whey perfection zijn uitstekend om met water te mengen.Verder blijft smaak natuurlijk altijd persoonlijk.
![]()
Sorry voor de late reactie hoor, net een weekje Duitsland op zitten!
Als dat nazenden mogelijk zou zijn zou ik een zeer tevreden klant zijn, heb namelijk nog eens gekeken en eigenlijk alles al staan
Bedankt!
.