Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou het graag bevestigd zien door iemand van b&f

oke helemaal top bedankt

zit bestelling C552108 nu in de afleveringsroute? normaal stond die voor zaterdag geleverd te worden, toen stond er maandag nu dinsdag bij track and trace... kunnen jullie is informeren?

De post in Belgie heeft me zojuist bevestigd, dat deze zending vandaag bij u wordt aangeboden. :D

Damn, wat maken jullie mij elke keer weer gelukkig .. die klapzakjes zijn echt briljant :D haha ...

Nog even vraagje over die magnesium ( 25ml ) is dat precies 1 dopje ? Of ...

Kreeg net een mail binnen van bfshop over de CLA megapack

' Wie wil dit nou niet?? Afvallen en tegelijkertijd meer vetvrije spieren!'

Ik kan er wel om lachen zeg :D

Damn, wat maken jullie mij elke keer weer gelukkig .. die klapzakjes zijn echt briljant :D haha ...

Nog even vraagje over die magnesium ( 25ml ) is dat precies 1 dopje ? Of ...

Is altijd leuk om je mee te vermaken toch, als je je verveelt :D haha.

Verder is 25 ml iets meer dan 1 dopje.

Ik mist op de website, het sorteren op prijs zonder dat je de zoekfunctie gebruikt.
Bijvoorbeeld: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/
Ik kan nergens sorteren op prijs vinden? Is dit omdat de prijsen verschillen na mate je de aantallen veranderd en dus ook de prijs?

Ik mist op de website, het sorteren op prijs zonder dat je de zoekfunctie gebruikt.
Bijvoorbeeld: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/
Ik kan nergens sorteren op prijs vinden? Is dit omdat de prijsen verschillen na mate je de aantallen veranderd en dus ook de prijs?

Dit komt omdat deze optie niet is toegevoegd aan onze website. Indien u je bijvoorbeeld op het kopje eiwitten drukt en dan eiwit toppers. Staat dit gerangschikt op meest verkocht.:) Als je met de zoekfunctie zoekt, dan kun je wel sorteren op prijs :)

Laatst bewerkt:
pakketje van BnF net binnen gekregen. alles zit erin, weer leuk spul.
in een week toch al wel weer 2 bestellingen gedaan.
maar ik kan dr weer tegen aan !

thanks BnF

vraagje..!
Ik zie altijd kortingscode staan..?

Delen jullie die codes ook uit ?!

Bestelling weer fijn snel ontvangen, bedankt! :D

Hebben jullie al een idee wanneer de nieuwe smaken Syntha 6 van BSN in het assortiment komen? excuses als dit al gevraagd is.

pakketje van BnF net binnen gekregen. alles zit erin, weer leuk spul.
in een week toch al wel weer 2 bestellingen gedaan.
maar ik kan dr weer tegen aan !

thanks BnF
Bedankt voor je orders. Moet vast en zeker lukken:cool:
vraagje..!
Ik zie altijd kortingscode staan..?

Delen jullie die codes ook uit ?!
Nee, helaas op dit moment hebben we geen acties met kortingscodes lopen.:rolleyes:
Bestelling weer fijn snel ontvangen, bedankt! :D
Super, jij ook bedankt! :thumbs:

Ralf

Zou ik het gebruik van Dexaprine (1 pil in de ochtend rond 8u+) kunnen combineren met een pwo zoals Jack3d of NoxiPro?

Soms komt het voor dat ik in de ochtend train en in dat geval zit er dus weinig tijd tussen de inname van de Dexaprine en een eventuele pwo.

Dus mijn vraag is valt dit te combineren of wordt dit afgeraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven