MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ik het gebruik van Dexaprine (1 pil in de ochtend rond 8u+) kunnen combineren met een pwo zoals Jack3d of NoxiPro?

Soms komt het voor dat ik in de ochtend train en in dat geval zit er dus weinig tijd tussen de inname van de Dexaprine en een eventuele pwo.

Dus mijn vraag is valt dit te combineren of wordt dit afgeraden?
Ik raad het altijd af. Dexaprine is een heftige fatburner met vrij veel stimulanten erin. Als je daarnaast dan nog een pre-workout neemt neem je eigenlijk te veel van het goede. Vooral als je Jack3d of NOxiPro erbij wilt nemen.

Ralf

Ik raad het altijd af. Dexaprine is een heftige fatburner met vrij veel stimulanten erin. Als je daarnaast dan nog een pre-workout neemt neem je eigenlijk te veel van het goede. Vooral als je Jack3d of NOxiPro erbij wilt nemen.

Ralf

Dat vermoeden had ik al, wellicht dat ik dan voor de NoxiPro ga en dan af en toe de Dexaprine vervang voor de NoxiPro. In iedergeval bedankt voor de snelle reactie. :)

Kreeg net een mail binnen van bfshop over de CLA megapack

' Wie wil dit nou niet?? Afvallen en tegelijkertijd meer vetvrije spieren!'

Ik kan er wel om lachen zeg :D

Ja ik las dit ook net en het verbaase met een beetje, hebben ze de onderzoeken bij beginners gedaan?

Er staat ook geen beschrijving bij van wat het is.

Goedemiddag,

Zag zojuist dat er in mijn pakket een pot 4.5kg mass perfection zat in plaats van whey perfection, terwijl er toch echt whey perfection op de bon staat. ref nummer is c555338

Mvg.

Dat vermoeden had ik al, wellicht dat ik dan voor de NoxiPro ga en dan af en toe de Dexaprine vervang voor de NoxiPro. In iedergeval bedankt voor de snelle reactie. :)
Graag gedaan :)
Ja ik las dit ook net en het verbaase met een beetje, hebben ze de onderzoeken bij beginners gedaan?

Er staat ook geen beschrijving bij van wat het is.
Kijk eens bij de tekst van de CLA.
Goedemiddag,

Zag zojuist dat er in mijn pakket een pot 4.5kg mass perfection zat in plaats van whey perfection, terwijl er toch echt whey perfection op de bon staat. ref nummer is c555338

Mvg.
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Gaan we oplossen. Ik stuur je een berichtje :)

Ralf

net goed bestelling geplaatst :) pot whey , magnificent , myoblitz en bcaa tabs :)
ref C558887. maak er iets mooi van aub!

Gratis samples komen altijd handig :)

even vraagje is dit dan goed als ik zo men whey voor de workout samen met bcaa neem en na training ook bcaa ? hoeveel stuks moet ik er dan ?

Net bestelling C552108 aangehad, bestelling bevatte onder andere whey isolaat van jullie huismerk, had 4 kg stracciatela besteld maar heb 2 kg strawberry aangehad...

Hallo,

ik zoek een gainer waarbij koolhydraten voorop staan, eiwit hoog is niet super hard nodig. En de koolhydraten zo min mogelijk suiker. welke raden jullie dan aan?

even vraagje is dit dan goed als ik zo men whey voor de workout samen met bcaa neem en na training ook bcaa ? hoeveel stuks moet ik er dan ?
Heb je capsules of poeder?
Net bestelling C552108 aangehad, bestelling bevatte onder andere whey isolaat van jullie huismerk, had 4 kg stracciatela besteld maar heb 2 kg strawberry aangehad...
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik stuur je zo een PM!
Hallo,

ik zoek een gainer waarbij koolhydraten voorop staan, eiwit hoog is niet super hard nodig. En de koolhydraten zo min mogelijk suiker. welke raden jullie dan aan?
Je komt dan vaak in hardgainers zoals Mutant Mass oid. Echter, deze bevatten deze vaak veel suikers. Je zou iets kunnen proberen zoals Oats?

Ralf

hebben jullie ook iets voor de lage bloeddruk? of iets wat de bloeddruk beter maakt?

Bijna nieuwe whey bestellen.. kokos denk ik. (Isolaat)

Is die lekker me water en oats?

b&f you've got mail ;)

Ik kan de Sport&Vitaliteit multivitamines niet meer vinden.

Kijk ik verkeerd of hebben jullie nu een vervangend product in het assortiment?

Laatst bewerkt:
Losse aminozuren als bcaa eaa worden sneller opgenomen als die wat in whey zitten. 10-15 minuten voor losse AZ vs 45-60 min voor whey

Klopt losse BCAA worden inderdaad sneller opgenomen daarom zullen mensen daar sneller voor kiezen voor rond de training

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven