- Waardering
- 22.487
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey body en fit . Ik zie dat de myo blitz enkel nog te verkrijgen is in watermelon smaak ! is daar een reden voor ??

. Het mag namelijk niet meer verkocht worden, omdat het DMAA bevat. 
Complimenten voor jullie nieuwe Double die is lekker en werkt ook mooi mee aan mijn voorbereiding ik drink hem tijdens de training.Het enige moment van de dag dat ik iets heb wat zoet lijkt heerlijk.Net een Burner (drankje op de gym) maar dan lekkerder en betere samenstelling
Dexaprine
Dat durf ik zo niet te zeggen. Ik weet dat ze op dit moment onbestelbaar zijn..
Ja, elk product waarin whey zit, zit lactose. Dus ook in de Mass Perfection.
Ralf
maten,
hoeveel doseringen double kan je nemen per dag? vind zelf de hoeveelheid caffeine en green tea wel meevallen, dus ik dacht aan 3 doseringen over de dag verspreid. Maar ik weet niet of 3g beta alanine, 3g arginine en 2.25g carinitine kwaad kan. Jullie wel?

Heb een vraagje over de pre-workouts..
Als ik een pot open, vormen zich ongeveer een maand later altijd van die dikke korrels, meestal ook donkerder van kleur. Dit zowel bij jullie pre-workout power als Hard! De smaak blijft wel hetzelfde denk ik..
Kan dit kwaad of?

Weten jullie dan toevallig waarom ze onbestelbaar zijn? De 1ste keer dat ik er naar vroeg was namelijk op 18 april en sindsdien krijg ik alleen maar te horen dat jullie het niet voor elkaar krijgen....

maten,
hoeveel doseringen double kan je nemen per dag? vind zelf de hoeveelheid caffeine en green tea wel meevallen, dus ik dacht aan 3 doseringen over de dag verspreid. Maar ik weet niet of 3g beta alanine, 3g arginine en 2.25g carinitine kwaad kan. Jullie wel?
Enkel adviseren we je gewoon aan de dosering te houden, maar dit kan je zelf het beste aanvoelen natuurlijk. 
Yo bodyenfitshopmeneren! als ik meerdere grotere potten whey koop hebben jullie dan iets van korting?

zit bestelling C552108 nu in de afleveringsroute? normaal stond die voor zaterdag geleverd te worden, toen stond er maandag nu dinsdag bij track and trace... kunnen jullie is informeren?
Persoonlijk verwacht ik dat het vandaag komt, maar straks ontvang je het definitieve antwoord
.