AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik om 7 uur smorgens een dexa neem na ontbijt en hele dag ga werken, is het dan niet zo dak om 1 uur een dikke crash heb terwijl ik dan de hele dag nog moet werken? of..

Door midden breken en 2 keer een halve nemen.. :cool:

Dit is inderdaad ook een optie, nu zul je sowieso van de Dexaprine al minder snel een crash krijgen. Tevens is het zo dat iedereen anders reageert op het product.

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 20:38 ----------

Ah mooi :) nog beter als zijn voorloper ? :D ben wel content met jullie huismerk, zou zonde zijn als ik m'n multi van een ander merk moet kopen haha

Deze zal in ieder geval minimaal zo goed zijn als de vorige! Altijd goed om te horen dat de producten van Body&Fit bevallen :D

Ga eens slapen B&f :D
Dacht dat jullie maar tot 10 werkten?

Slpw

Weeral een bestelling geplaatst! Samples die jullie kunnen missen, zijn altijd welkom :zuip: referentienummer:C560553

levering binnen de 14 uur ontvangen . dit heet echt snel ! bedankt hiervoor. samples waren er niet bij maar ik kan er mee leven :) De polo daarintegen zit als gegoten !

thx b&f

Ga eens slapen B&f :D
Dacht dat jullie maar tot 10 werkten?

Slpw
Yeah.. ach als je soms thuis komt van een werkdienst, avondje weg oid willen we hier toch altijd even kijken of er nog iets speelt en direct de vraag beantwoorden. :cool:
Weeral een bestelling geplaatst! Samples die jullie kunnen missen, zijn altijd welkom :zuip: referentienummer:C560553
Bedankt voor je order! Gaan we regelen :thumbs:
levering binnen de 14 uur ontvangen . dit heet echt snel ! bedankt hiervoor. samples waren er niet bij maar ik kan er mee leven :) De polo daarintegen zit als gegoten !

thx b&f
Graag gedaan, jij ook bedankt voor je complimenten! :) Polo is echt een leuke toevoeging aan ons assortiment en zit erg lekker. Ook om in te trainen ;)

Ralf

:S zal ik ook met de polo gaan lopen.... Ben al bijna een wandelende body&fit reclamebord met me gloves en de bidon.. En dan precies zo trainen en drinken dat "body&Fitshop.nl" precies in het oog valt bij de mede-sporter :p

Komt de nieuwe syntha-6 isolate ook in jullie assortiment ?

Dag heren, de nieuwe Vitamin D3 is binnen. Maar ik wil paar dingen op een rijtje krijgen.
Foto: Nature's Way
Beschrijving: Vitamine D3 5000IU Body & Fit Sportsnutrition
Beneden naast de prijs: 240 capsules 14.90
Samenstelling (net boven de prijs): Inhoud: 120 capsules
Dosering 1 Veggie Capsule
Doseringen per verpakking: 120

De vragen zijn: welk merk is het? wat is de inhoud? wat is de prijs?
Alvast bedankt :o

Dag heren, de nieuwe Vitamin D3 is binnen. Maar ik wil paar dingen op een rijtje krijgen.

120 capsules per verpakking..
240 capsules voor 14,90
Dus 2 potjes voor 14,90 waarin 2x 120 capsules oftewel 240 capsules in zitten gok ik :P

:S zal ik ook met de polo gaan lopen.... Ben al bijna een wandelende body&fit reclamebord met me gloves en de bidon.. En dan precies zo trainen en drinken dat "body&Fitshop.nl" precies in het oog valt bij de mede-sporter :p
Haha, zo hoort dat ook :D Als je graag een shirt voor ons wilt ontwerpen en je kan het, je mag dit gerust inzenden hoor!
Komt de nieuwe syntha-6 isolate ook in jullie assortiment ?
Jes Jesse2010, die komt eraan!:cool:

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 12:14 ----------

Aangepast, bedankt voor je attendheid :) Als je deze besteld, dan ontvang je 1 potje van 240 capsules van Natures Way.

Ralf

Ok! thank you :)

Shrugs zonder straps werden toch wat moeilijk en supps heb ik op dit moment nog genoeg. Dus een mini-bestelling van mij deze keer (C560821) :cool:

Samples zijn natuurlijk altijd welkom :rolleyes:

Shrugs zonder straps werden toch wat moeilijk en supps heb ik op dit moment nog genoeg. Dus een mini-bestelling van mij deze keer (C560821) :cool:

Samples zijn natuurlijk altijd welkom :rolleyes:
Bedankt voor je order! Gaan we netjes voor je verwerken! :thumbs:

Ralf

Zijn de nieuwe weekaanbiedingen al bekend? I can't wait ;D

als ik nou ff een flinke bestelling plaats van 170 euro, mag ik dan 3 cadeautjes? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven