AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx! Zou je ook even kunnen reageren op mijn PM? :D

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 20:35 ----------

Hebben jullie het pillendoosje nog?

Pm; excuses had niet goed gekeken..:rolleyes:

Pillendoosje
Weet ik eigenlijk niet. Ik dacht dat ze op waren maar kan morgen wel even kijken.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 22:18 ----------

Normaal is B&F wel wat sneller haha :p

Is wel de bedoeling!:D

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 22:19 ----------

Misschien toch eens aan m'n oma geven dan ;)

Ik heb een halve scoop geprobeerd, smaak is goed, verder misschien ook iets meer gefocust tijdens het sporten. Morgenochtend zal ik een hele scoop nemen, had ook al Dexaprine gebruikt in de ochtend, vandaar de halve scoop. Die laat ik deze keer dus staan.

OK, laat het ons maar even weten hoe het gaat:)

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 22:20 ----------

Hebben of krijgen jullie nog truien?

We hebben; deze :)

hoodedgroot.jpg

Zijn de huismerk amino's al binnen ?.Of komen die later pas ?

Ik weet iets wat ietsje beter zou kunnen: bij producten die uitverkocht zijn is de prijs niet meer zichtbaar :(.
Ik twijfel tussen 3 soorten proteïne bars om te proberen maar "Hi Protein Bars" van Universal en "Bang bars" zijn beide uitverkocht en dus kan ik niet op prijs vergelijken.
Zou je de prijs van beide mss even kunnen zeggen aub en wanneer ze terug in voorraad zouden zijn?
thx

Nieuwe weekaanbiedingen? :)

Kijk dan op de site onder week aanbiedingen.

Zijn de huismerk amino's al binnen ?.Of komen die later pas ?
Nee, helaas nog niet.
Ik weet iets wat ietsje beter zou kunnen: bij producten die uitverkocht zijn is de prijs niet meer zichtbaar :(.
Ik twijfel tussen 3 soorten proteïne bars om te proberen maar "Hi Protein Bars" van Universal en "Bang bars" zijn beide uitverkocht en dus kan ik niet op prijs vergelijken.
Zou je de prijs van beide mss even kunnen zeggen aub en wanneer ze terug in voorraad zouden zijn?
thx
Bang Bars: 29.90 eu
Hi Protein: 34.95 eu
Heb ik helaas nog niet. Normaal krijg ik ze op donderdag wel door vd directie, helaas is dat door de drukte niet gelukt. Ze staan er met een uurtje op :)

Ralf

Leuk dat de omega 3 in de weekaanbieding zit ;). Tijd voor een bestelling

Hoi,
Blijft de stay strong van body en fit nog even in introductieaanbieding?
Mijn broer die mountanbiker is zou volgende week bestellen...:)

Als je op HMB zoekt is het huismerk 12,90.. als je erop klikt word die een eurootje duurder, misschien handig om aan te passen!:)

Hoi,
Blijft de stay strong van body en fit nog even in introductieaanbieding?
Mijn broer die mountanbiker is zou volgende week bestellen...:)
Volgende week ook nog wel;)
Als je op HMB zoekt is het huismerk 12,90.. als je erop klikt word die een eurootje duurder, misschien handig om aan te passen!:)
Nee, dat is goed zo:cool: Er staat vanaf 12.90 euro. Dat is op de scherpst mogelijke manier van bestellen, bij 2 potjes of meer. 1 potje kost 13,90.

Ralf

C552108, was gisteren niet thuis bestelling afgeleverd op eigen adres volgens track and trace en afgetekend, niet voor voordeur of rond mijn huis te vinden?
Kunnen jullie eens informeren?

Heb van jullie een kortingscode ontvangen, maar krijg de volgende melding:

Sorry, maar deze kortingscode is niet bij ons bekend en wordt dus genegeerd

help!

Zo net even een bestelling gedaan.
Kun je even kijken naar opmerking b.v.d

Bodyenfit bedankt voor de samples! De whey isolaat straciatella is overheerlijk 89 procent eiwit en zo een smaak!
Valt GROW! te vergelijken met intimidate?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven