Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is een goed alternatief voor Hard? Hard beviel me namelijk zeer goed, sterker nog. Het is voor mij het beste pre workout supp ooit. No xplode en al die shit werkt zwaar negatief bij mij...

Wat is een goed alternatief voor Hard? Hard beviel me namelijk zeer goed, sterker nog. Het is voor mij het beste pre workout supp ooit. No xplode en al die shit werkt zwaar negatief bij mij...
Goed alternatief.. producten met 1,3D zijn moeilijk te vervangen. Uiteraard hebben we nog een beetje NoxiPro staan. Wat we nu het meest verkopen zijn de Assault en One More Rep. Over Assault krijgen we veel positieve reacties en is momenteel ook in prijs verlaagd.

Ralf

Net mijn NoxiPro binnengekregen, b&f bedankt!

De fruit punch ruikt overigens lekker hahaa, doet me denken aan de geur die altijd bij m'n oma hing. Was zij misschien aan de NoxiPro? ;)

zit er glutamine toegevoegd bij isolaat perfection

Net mijn NoxiPro binnengekregen, b&f bedankt!

De fruit punch ruikt overigens lekker hahaa, doet me denken aan de geur die altijd bij m'n oma hing. Was zij misschien aan de NoxiPro? ;)
Haha wie weet. Blij dat je hem goed hebt ontvangen. HEb je hem al geprobeerd? Ik ken mensen die gebruiken zulke spullen wel op oudere leeftijd:cool: Wel oppassen natuurlijk met de dosering als je iets ouder bent haha.
zit er glutamine toegevoegd bij isolaat perfection
Er zit natuurlijk glutamine in de Isolaat Perfection. Echter niet extra los toegevoegd.

Ralf

Mijn 2de bestelling bij jullie en weer een zeer goede service !. Gisteren besteld en vandaag kwam ik thuis en bleek dat een buur voor mij had afgetekend en het netjes voor mij had bijgehouden. De 3in1 beker is echt wel top !.

Mijn 2de bestelling bij jullie en weer een zeer goede service !. Gisteren besteld en vandaag kwam ik thuis en bleek dat een buur voor mij had afgetekend en het netjes voor mij had bijgehouden. De 3in1 beker is echt wel top !.

Goed om te horen! Inderdaad wij zijn zelf ook erg blij met de MultiShaker!:D

Tim

hoi B&F

heb jullie een mailtje gestuurd en ook even gepmed!

Is het een probleem als ik mijn dextrose tegelijk met protein perfection neem? Normaal doe ik de eiwitten altijd 20 min. later maar dat kwam vanavond niet goed uit dus deed het samen... En dat is fuuuucking lekker haha!! :)

Is het een probleem als ik mijn dextrose tegelijk met protein perfection neem? Normaal doe ik de eiwitten altijd 20 min. later maar dat kwam vanavond niet goed uit dus deed het samen... En dat is fuuuucking lekker haha!! :)

Ja hoor dit is geen enkel probleem!

Tim

Yeah.. ach als je soms thuis komt van een werkdienst, avondje weg oid willen we hier toch altijd even kijken of er nog iets speelt en direct de vraag beantwoorden. :cool:

Bedankt voor je order! Gaan we regelen :thumbs:

Graag gedaan, jij ook bedankt voor je complimenten! :) Polo is echt een leuke toevoeging aan ons assortiment en zit erg lekker. Ook om in te trainen ;)

Ralf

Nou ik werk geregeld wat in een gym en als ik polo draag vind ik dat het mooie reclame is ook :)

Bestelling van 233,- klaarstaan maar wacht nog even op een reactie van B&F
Ben namelijk benieuwd naar iets dat je cortisol verlaagd...

Bestelling van 233,- klaarstaan maar wacht nog even op een reactie van B&F
Ben namelijk benieuwd naar iets dat je cortisol verlaagd...

Ideal Body doet dit goed (al komt het niet echt in de tekst naar voren) of eventueel Cortisol Support.:)

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 20:30 ----------

Nou ik werk geregeld wat in een gym en als ik polo draag vind ik dat het mooie reclame is ook :)

Top! Waarderen we zeker:)

Normaal is B&F wel wat sneller haha :p

Haha wie weet. Blij dat je hem goed hebt ontvangen. HEb je hem al geprobeerd? Ik ken mensen die gebruiken zulke spullen wel op oudere leeftijd:cool: Wel oppassen natuurlijk met de dosering als je iets ouder bent haha.

Er zit natuurlijk glutamine in de Isolaat Perfection. Echter niet extra los toegevoegd.

Ralf

Misschien toch eens aan m'n oma geven dan ;)

Ik heb een halve scoop geprobeerd, smaak is goed, verder misschien ook iets meer gefocust tijdens het sporten. Morgenochtend zal ik een hele scoop nemen, had ook al Dexaprine gebruikt in de ochtend, vandaar de halve scoop. Die laat ik deze keer dus staan.

Hebben of krijgen jullie nog truien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven