Beste BodyEnFit,
Zojuist mijn Orange Triad binnengekregen (hij is nog geseald en al).. na het lezen van de verpakking over dat er kankerverwekkende stoffen in zitten.. toch zo mijn twijfels bij deze pot. Ik zie dat in februari ook al eenzelfde probleem is aangekaart.. Er staat bij dat iemand van jullie een PM heeft gestuurd naar diegene.. ik zou ook graag willen weten of jullie een oplossing voor mij hebben. De Pot is nog dicht en verder niks mee gedaan
Hier het bericht van eerder dit jaar door de andere user:
Origineel gepost door Cloudstife
Allereerst grats voor elke keer een fijne snelle levering en goed contact.
Helaas is er wat mis gegaan bij mijn pakketje. Vorige week 21 feb is een nalevering gestuurd maar deze werd telkens in track and trace op een dag later gezet als aankomstdatum. Tot mijn schrik zag ik dat er nu helemaal geen info meer aanwezig is over de leverdatum. Kunnen jullie navragen waar de post het pakketje heeft gelaten?
Mijn referentienummer is: 352659
Na geschrokken te zijn op wat er op de label stond van orange triad ben ik toch het eea gaan uitzoeken.
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamine...s/orange-triad
Ik was best tevreden overde samenstelling. Er zitten hoogwaardige vitamine en mineralen in zoals voor de b12 methylcobalamine ipv de vaak goedkope en cyanocobalamine.
Op de label stond een waarschuwing dat er stoffen in zitten die geboortedefecten, onvruchtbaarheid en kanker kunnen veroorzaken.
Ik kon me niet bedenken wat er nu mis mee zou kunnen zijn totdat ik zag dat er yellow #6 en yellow #10 in zit. Heel jammer maar dit zijn stoffen die in verband worden gebracht met inderdaad kanker en dergelijke.
yellow #6 wordt gemaakt uit 1-phenylazo-2-naphthol. Deze stof is ook bekend onder Sudan I en behoort tot de categorie 3 carcinogene stoffen en is daarom en de meeste landen verboden. De stof zal dan ook na gesynthetiseerd te zijn in yellow #6 nog als een restje acterblijven.
Ik wil geen lang en welles nietes verhaal gaan houden maar wat kan ik nu nog met de dichte pot doen? Deze was toch niet de goedkoopste van de vitamine preperaten.
Reactie:
P.m
-Leon