XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net even een bestelling gedaan.
Kun je even kijken naar opmerking b.v.d
Bedankt voor je order. Gaan we regelen!
Bodyenfit bedankt voor de samples! De whey isolaat straciatella is overheerlijk 89 procent eiwit en zo een smaak!
Valt GROW! te vergelijken met intimidate?
Nee, Grow! is kwa ingredienten heel erg goed maar niet zo sterk gedosseerd als Intimidate!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste BodyEnFit,

Zojuist mijn Orange Triad binnengekregen (hij is nog geseald en al).. na het lezen van de verpakking over dat er kankerverwekkende stoffen in zitten.. toch zo mijn twijfels bij deze pot. Ik zie dat in februari ook al eenzelfde probleem is aangekaart.. Er staat bij dat iemand van jullie een PM heeft gestuurd naar diegene.. ik zou ook graag willen weten of jullie een oplossing voor mij hebben. De Pot is nog dicht en verder niks mee gedaan :)

Hier het bericht van eerder dit jaar door de andere user:

Origineel gepost door Cloudstife
Allereerst grats voor elke keer een fijne snelle levering en goed contact.

Helaas is er wat mis gegaan bij mijn pakketje. Vorige week 21 feb is een nalevering gestuurd maar deze werd telkens in track and trace op een dag later gezet als aankomstdatum. Tot mijn schrik zag ik dat er nu helemaal geen info meer aanwezig is over de leverdatum. Kunnen jullie navragen waar de post het pakketje heeft gelaten?
Mijn referentienummer is: 352659

Na geschrokken te zijn op wat er op de label stond van orange triad ben ik toch het eea gaan uitzoeken.
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamine...s/orange-triad
Ik was best tevreden overde samenstelling. Er zitten hoogwaardige vitamine en mineralen in zoals voor de b12 methylcobalamine ipv de vaak goedkope en cyanocobalamine.
Op de label stond een waarschuwing dat er stoffen in zitten die geboortedefecten, onvruchtbaarheid en kanker kunnen veroorzaken.
Ik kon me niet bedenken wat er nu mis mee zou kunnen zijn totdat ik zag dat er yellow #6 en yellow #10 in zit. Heel jammer maar dit zijn stoffen die in verband worden gebracht met inderdaad kanker en dergelijke.
yellow #6 wordt gemaakt uit 1-phenylazo-2-naphthol. Deze stof is ook bekend onder Sudan I en behoort tot de categorie 3 carcinogene stoffen en is daarom en de meeste landen verboden. De stof zal dan ook na gesynthetiseerd te zijn in yellow #6 nog als een restje acterblijven.

Ik wil geen lang en welles nietes verhaal gaan houden maar wat kan ik nu nog met de dichte pot doen? Deze was toch niet de goedkoopste van de vitamine preperaten.

Reactie:
P.m

-Leon

Snelle levering weer, nooit gezeik. Weer een tevreden klant!

Owja refnummer misschien wel handig Uw referentienummer is: C562006

Excuus, referentienummer vergeten, hierbij:

Referentienummer: C561378

Wanneer krijgen jullie of verkopen jullie nog PS 100 - Jarrow Formulas en wat is de prijs daarvan...?

Bedankt!

Wanneer krijgen jullie of verkopen jullie nog PS 100 - Jarrow Formulas en wat is de prijs daarvan...?

Bedankt!

Ik denk eind aankomende week of begin de week erop weer. De prijs is 24,90 euro uit m'n hoofd:)

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 15:34 ----------

Snelle levering weer, nooit gezeik. Weer een tevreden klant!
Super, jij ook bedankt! Daarvoor doen we het! :thumbs:
Owja refnummer misschien wel handig Uw referentienummer is: C562006
Jesse je order is al onderweg!:cool: Morgen in huis!

Ralf

Ok dat is snel bedankt iig

Ik zie dat er binnenkort vloeibare amino en ampullen uitkomen onder jullie huismerk. Heb ik tot hiertoe nog nooit gebruikt. Als je zo een ampul gebruikt na de training vervangt dit dan een shake?

Is er iets geweten wanneer ze bestelbaar zijn en eventuele richtprijs?
Dan kan ik dit ineens mee bestellen bij volgende bestelling. Scheelt jullie weer verzendingskosten.

De vorige keer een tijd terug waren ze volgens mij 9,90 voor 10 stuks

Graag gedaan;)

Ik zie dat er binnenkort vloeibare amino en ampullen uitkomen onder jullie huismerk. Heb ik tot hiertoe nog nooit gebruikt. Als je zo een ampul gebruikt na de training vervangt dit dan een shake?

Is er iets geweten wanneer ze bestelbaar zijn en eventuele richtprijs?
Dan kan ik dit ineens mee bestellen bij volgende bestelling. Scheelt jullie weer verzendingskosten.

Amino's neem je tijdens of na je training;) Geen vervanger van je whey shake dus, wel essentieel om er naast te gebruiken:)

De vorige keer een tijd terug waren ze volgens mij 9,90 voor 10 stuks

Klopt, over de prijs durf ik nu nog niet veel te zeggen. Uiteraard prijzen we ze zo scherp mogelijk voor jullie:D

Eldert

Kom hier alleen om te kijken of die jesse2010 echt zo irritant is :roflol:

Hoe is die shotgun? Beetje netjes of..?

Iedereen een fijn weekend!:):)

Eldert

B&F, zijn jullie van plan om kleding aan het assortiment toe te voegen? Zoals tshirts en tanktops van Muscle warefare / Ironvile etc??

zaterdag besteld is dinsdag binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven