MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ben wat euro's lichter maar het resultaat is er nu :D:D:D

2d01lbd.jpg

Wow dude.. Nice :D
Wel wat meer samples gekregen voor deze bestelling neem ik aan? :cool:

Als je regelmatig die pannenkoeken eet zou ik je een goeie pan aanschaffen. Heb er speciaal een pan voor gekocht waar het nooit aanplakt, ik zou zelfs zonder olie kunnen bakken maar ik reken deze olie bij mijn kcals. Heel handig zo'n pan.

Heb zelf hiervoor een originele Herman de Blijker aangeschaft bij de blokker:D Maar serieus dat is wel echt belangrijk:)

Laatst bewerkt:
Oats zijn een super aanvulling in de eiwitshake. Met 8kg kun je weer even verder:) Probeer de Straciatella ook eens in melk:zuip:
Met water vind ik straciatella isolaat en oats niet zo denderend. Heeft een rare nasmaak vind ik. Vanaf volgende week kan ik eindelijk terug melk drinken! (start bulk) ik ben benieuwd!!

Toevallig al meer nieuws over het blog? :o

Toevallig al meer nieuws over het blog? :o

Nee, we zijn nu eerst nog bezig met nieuwe templates en een nieuw mailsysteem en verbeteringen die nog moeten worden uitgevoerd aan de site zelf. Daarna eindelijk het blog. Ik heb nog geen datum. Als ik eerlijk gaat e.a. een stuk langzamer als we hadden gehoopt.:cool:

Beste B&F shop,

Ik wil morgen een potje bij jullie bestellen en twijfel tussen de lean gain en de mass perfection. Met lean gain ben ik al bekend en dat beviel me erg goed maar nu zie ik dat mass perfection nieuw is en in de aanbieding is. Mijn doel is aankomen met zoveel mogelijk spiermassa. Wat raden jullie aan en wat is het verschil tussen lean gain en mass perfection?

Alvast bedankt voor het antwoord :)

Beste B&F shop,

Ik wil morgen een potje bij jullie bestellen en twijfel tussen de lean gain en de mass perfection. Met lean gain ben ik al bekend en dat beviel me erg goed maar nu zie ik dat mass perfection nieuw is en in de aanbieding is. Mijn doel is aankomen met zoveel mogelijk spiermassa. Wat raden jullie aan en wat is het verschil tussen lean gain en mass perfection?

Alvast bedankt voor het antwoord :)

Beide zijn toppers. De eiwitverhouding is ook ongeveer gelijk. Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar Mass Perfection omdat deze alleen complexe koolhydraten bevat uit Oats en Brown Rice (zelfs geen deel malto).

Hoi B&F,

Zojuist flinke bestelling geplaatst met o.a. Dexaprine. Dat is de oude versie (met DMAA) toch nog? Just to be sure..

Jaap

Jaa is nog de oude man, met dmaa. Heb ze zelf ook gehaald nog snel!

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 09:41 ----------

Hoeveel mg magnesium zit er in die bodybuilding vitamine pack? kan het niet goed terug vinden..

Welke dextrose is beter? De Dextrose Pure of Dextrose Professional? En heeft de Dextrose Pure een maatschepje?

Bedankt!

Hoi B&F,

Zojuist flinke bestelling geplaatst met o.a. Dexaprine. Dat is de oude versie (met DMAA) toch nog? Just to be sure..

Jaap

Ja:) Dank je, voor de order!:)

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 10:57 ----------

Welke dextrose is beter? De Dextrose Pure of Dextrose Professional? En heeft de Dextrose Pure een maatschepje?

Bedankt!

Maakt in de basis feitelijk niet uit. Dextrose Pro bevat ook wat Taurine en mineralen dat is wel een meerwaarde, aan de andere kant is er een prijsverschil. De basic versie bevat geen scoop de Pro versie bevat wel een scoop:)

Komt Magnificent toevallig in de aanbieding binnenkort of is die al op zijn laagst geprijsd ?

zijn er nog wel ergens producten met dmaa verkrijgbaar?

Ik heb gisteren een info bericht gestuurd via jullie website maar ik kreeg een foutmelding dus bij deze vraag ik het even hier:
De Muscle Armor van EAS staat bij de beschrijving als 14 dosissen per container en jullie geven zelf aan dat een pot 30 dosissen bevat, welke van beide is correct? BTW is dit een beetje een deftig recovery product of raden jullie iets anders aan? Merci!

Ik heb gisteren een info bericht gestuurd via jullie website maar ik kreeg een foutmelding dus bij deze vraag ik het even hier:
De Muscle Armor van EAS staat bij de beschrijving als 14 dosissen per container en jullie geven zelf aan dat een pot 30 dosissen bevat, welke van beide is correct? BTW is dit een beetje een deftig recovery product of raden jullie iets anders aan? Merci!

14 doseringen ;) Absoluut een goed product!

Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven