Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je kiest voor pakjegemak klopt het dat de levering dan 48 uur duurt?
Citaat:
Origineel gepost door Hank0r
Hey,
Vorige week zondag betaling overgemaakt aan Fortis BE.
Woensdag email ontvangen dat betaling is aangekomen.
Wanneer worden de goederen richting Antwerpen verstuurd?
Referentienummer C548357
Had ook nog iets ingevuld bij de opmerking, kan je bevestigen of dit ging?
Dank je, voor de bestelling Deze is direct al verzonden dus deze had je eigenlijk al moeten hebben. Ik vraag of ze straks op kantoor even de status aan je willen mailen
Opmerkingen
We doen altijd ons best om verzoeken in te willigen. Als het mogelijk is geweest dan hebben ze het voor je gedaan.
Dank je, voor de bestellingDeze is direct al verzonden dus deze had je eigenlijk al moeten hebben.
Ik vraag of ze straks op kantoor even de status aan je willen mailen
Opmerkingen
We doen altijd ons best om verzoeken in te willigen. Als het mogelijk is geweest dan hebben ze het voor je gedaan.![]()

Heb alles goed ontvangen en men verzoek hebben ze goedgekeurd :-)
Alleen zit er geen maatschapje in de whey pot.. moet nu dus wat knoeien en afmeten om de exacte hoeveelheid whey te hebben![]()

B&F, zijn jullie van plan om kleding aan het assortiment toe te voegen? Zoals tshirts en tanktops van Muscle warefare / Ironvile etc??

.Als je kiest voor pakjegemak klopt het dat de levering dan 48 uur duurt?

Hier ook een zéér tevreden klant!
Ik vroeg me af of er nog meer smaken voor Lean Gain kwamen? Dit zou écht super zijn!!
Heb alles goed ontvangen en men verzoek hebben ze goedgekeurd :-)
Alleen zit er geen maatschapje in de whey pot.. moet nu dus wat knoeien en afmeten om de exacte hoeveelheid whey te hebben![]()
.
.Bestelling weer binnen, top service!
Handig ook, die nieuwe shakebeker, handig voor op reis.
Geen Magnificent sachet alleen, had ik graag eens willen proberen. Laatste keer kreeg ik overigens wel ontzettend veel extra samples van jullie, dus dat compenseert dan weer![]()

hey b&f, zijn er wel plannen om binnenkort tanktops en tshirts aan te kopen
van musclewarefare, etc? denk (srs) dat er een markt is voor tanks met motivation scripts enzo erop.

Kom hier alleen om te kijken of die jesse2010 echt zo irritant is![]()
Donderdag om 21.45 besteld en vrijdag om 19.00 het hele zaakje in huis,
zoals gewoonlijk zat alles erin.
Perfecte service BODY EN FITSHOP![]()
.Pakketje weer snel binnen zoals gewoonlijk. De fine oats zijn trouwens heel aangekomen, gelukkig zat de doos dus niet onder
. Alleen op de site staat 1 maatschap. Maar voor zover ik kan voelen zit deze er niet bij. Dus wat voor maatschap word hier bedoeld? gewoon eentje van whey?

me oats zijn op, de isolaat perfection straciattella heb ik even met water gemengd maar dan is hij lang zo smakelijk niet meer.. het ziet er dan ook niet zo smakelijk uit.
deze dagen weer even 8kg oatsjes erbij halen!
Probeer de Straciatella ook eens in melk
Gedag B&F, is de administratie nog actief op de mail? Aantal weken geleden was er wat mis gegaan met geld overmaken en er werd twee keer het bedrag overgeschreven ipv 1 keer. We hebben met de mail contact gehad maar nadat ik screenshot met daarop de afbetaling had gestuurt, heb ik geen reactie meer gehad (of geld teruggestort)