32 serveringen à 23 gramHoeveel doseringen zitten er nu in een pot Assault van 800 gram?

Assault in de aanbieding
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
32 serveringen à 23 gramHoeveel doseringen zitten er nu in een pot Assault van 800 gram?

Heb laatst craze gehaald maar merk er niks van, terwijl de oude craze echt een perfecte pwo was..
Ik train zelf op 1/2 of 3/4 maatschep en dat gaat prima. Neurocore krijgen we ook telkens betere verhalen overJe hebt kans dat je meer dan 1 schep nodig gaat hebben.
Ik nam er 2, maar je gaat lekker trainen op assault.
Tis aleen zo snel op vergelken bij noxi.
Neurocore vind ik ook fijn.
maar weet dat je daar zeker 3 scheppen van nodig hebt!

Bedankt voor je order. Moet zeker gaan lukken merk ik wel!Vandaag maar weer een bestelling gedaan.. het is weer raak haha.
dit keer de bezorger testen met 8kg oats en 1kilo creapure.
En hopelijk de pancake sample even uittesten.
ref nummer c564507

Smaakt de naturel van Isolaat perfection, hetzelfde als de 'smaak' naturel van Whey Perfection? Want heb die van isolaat perfection hier thuis, maar wil nu whey perfection kopen.
.C546572 is 13 september verzonden maar kan track en trace niet zien.

Smaken zijn precies het zelfde.
---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 16:53 ----------
Check je PM.![]()

, het is namelijk direct verstuurd. 
Welke creatine raden jullie aan? Men zegt over het algemeen creatine te merken maar merk persoonlijk niks van monohydraat
Wil het nog een keer proberen![]()
Indien je opzoek bent naar een compleet creatine product, raden wij je de Ultimate creatine aan. Deze creatine bevat 7 verschillende top creatine's.![]()
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/ultimate-creatine/

Ultimate creatine is poeder. Indien je opzoek bent naar capsules, hebben we deze natuurlijk ook van verschillende merken.
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-capsules/
Neem aan dat je dan een scoop krijgt die gladgestreken 5 gram is?
Nee vroeg het me gewoon afNeem aan dat je dan een scoop krijgt die gladgestreken 5 gram is?
Ga hem zo bestellen![]()
, alvast bedankt voor je bestelling.