AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij over het hoofd gezien, dus bij deze nogmaals..

De Creatine HCL is al leverbaar. Een relatief nieuwe toch wel veelbelovende creatine variant. Net als bv met Kre Alkalyn hebben mensen die er gevoelig voor zijn geen last vocht of de maag. Het is zeer goed oplosbaar in water en wordt heel goed opgenomen. Zeker het proberen waard.

De Creatine HCL is al leverbaar. Een relatief nieuwe toch wel veelbelovende creatine variant. Net als bv met Kre Alkalyn hebben mensen die er gevoelig voor zijn geen last vocht of de maag. Het is zeer goed oplosbaar in water en wordt heel goed opgenomen. Zeker het proberen waard.

En waardoor is het beter dan Creapure Creatine als ik geen last krijg van klachten?

Creatine HCL wordt volledig opgenomen in de spieren. De opname is ook veel sneller, binnen 10-25 minuten wordt Creatine HCL opgenomen in de bloedstroom. Er zijn merken die claimen dat Creatine HCL zelfs 70% sterker is voor spierkracht en groei als creatine monohydraat. Je hebt van Creatine HCL ook minder nodig, 1 gram per 40-50 kg lichaamsgewicht per dag is al voldoende.

Binnenkort ga ik starten met Creatine, ik wou ff weten welke studies er zijn verricht over HCL en waarom zou dit beter werken dan normale creatine?

Helaas de beloofde sample's niet bij mijn sample, had het er nog bij gezet..

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 16:42 ----------

Bestelling bedoel ik.. haha

Nou ben wat euro's lichter maar het resultaat is er nu :D:D:D

2d01lbd.jpg

Wat was je kwijt stevanovich??

b en f, mijn pannekoek blijft continu plakken, gewoon wat meer water er bij doen en dan klaar?

b en f, mijn pannekoek blijft continu plakken, gewoon wat meer water er bij doen en dan klaar?

Je kunt het het beste bakken in olie of een klontje bakboter om middelhoog vuur. Wanneer de olie of boter warm is de Perfect Pancake Mix in het midden van de pan gieten en gelijkmatig over de pan verdelen. Wacht tot de bovenkant van de pannenkoek niet meer vloeibaar is, dan omdraaien en nog kort laten bakken. :)

Verder zou ik gewoon de dosering zoals op verpakking staan aanhouden en helpt het vaak ook als je een goeie anti aanbak pan neemt. :D

Laatst bewerkt:
Je kunt het het beste bakken in olie of een klontje bakboter om middelhoog vuur. Wanneer de olie of boter warm is de Perfect Pancake Mix in het midden van de pan gieten en gelijkmatig over de pan verdelen. Wacht tot de bovenkant van de pannenkoek niet meer vloeibaar is, dan omdraaien en nog kort laten bakken. :)

Verder zou ik gewoon de dosering zoals op verpakking staan aanhouden en helpt het vaak ook als je een goeie anti aanbak pan neemt. :D
Ik ben er vandaag ook mee aan de slag geweest. Ik heb er een extra eitje bijgedaan, op aanraden van een mede dbb-er.
Ging best goed, al kreeg ik ze niet allemaal in zn geheel omgedraaid.

Maar met honing en kaneel eeeeerrggg lekker

Als je regelmatig die pannenkoeken eet zou ik je een goeie pan aanschaffen. Heb er speciaal een pan voor gekocht waar het nooit aanplakt, ik zou zelfs zonder olie kunnen bakken maar ik reken deze olie bij mijn kcals. Heel handig zo'n pan.

Heb hier een pan gewoon van de action (met anti aanbaklaag) en die werkt perfect voor de pannekoeken.

Waarom zoveel supps lol

Ohh okee zal ik maandag dan meteen gaan doen!

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 18:19 ----------

Iets meer als €200,- maar doe hier wel lang mee hoor en B&F heeft me een klein beetje geholpen :D

Heb je leuk wat korting gekregen ouwe!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven