MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke Double niet mixen. Maar op rustdagen neem ik alleen tms. Dus dan kan ik het toch wel mixen met brinta en whey? Of moet ik eerst tms nemen en dan 20 min later brinta/whey?

Oke Double niet mixen. Maar op rustdagen neem ik alleen tms. Dus dan kan ik het toch wel mixen met brinta en whey? Of moet ik eerst tms nemen en dan 20 min later brinta/whey?

Inderdaad! Nee het beste is om deze apart van elkaar te nemen. Zoals jij het schetst kun je het prima doen:D

Ik geloof dat B&F een slavernij is en ze werken daar met kinderarbeid, die "bediend" wordt met zwepen! Hoe kunnen ze anders mijn bestelling BINNEN 1 minuut opsturen? ???

net mijn pakketje open gemaakt met de nieuwe cla megapack maar ik denk dat er problemen zijn met potten zelf
1pot lag helemaal verspreid in de doos(wat jiet echt hygiënisch is en als ik de andere open is de veiligheidszegel niet meer aanwezig maar zit die in het deksel
ofwel een slecht lot?

ff geprofiteerd van de visolie aanbieding

Enig idee wanneer Mammoth 2500 weer op voorraad is?

Mijn oats zijn veilig aangekomen, kan er weer van genieten.
mis alleen de isolaat sample maar daar hoor je mij verder niet over klagen, beetje mierenneukerij aangezien we er een goede service voor terug krijgen!
Thanks

Is het beste om Omega 3 en 6 te suppen toch? 9 is overbodig?

Enig idee wanneer Mammoth 2500 weer op voorraad is?
Nee, helaas niet. Het is al wel bijsteld bij Interactive Nutrition maar hoelang het duurt, is voor ons nog vrij onduidelijk.
Mijn oats zijn veilig aangekomen, kan er weer van genieten.
mis alleen de isolaat sample maar daar hoor je mij verder niet over klagen, beetje mierenneukerij aangezien we er een goede service voor terug krijgen!
Thanks
Bedankt voor je complimenten. Van hier naar het noorden van het land is ook niet zover he!;) Bij je volgnede order doe we die even extra!
Is het beste om Omega 3 en 6 te suppen toch? 9 is overbodig?
3 is voldoende :)

Ralf

wordt de verpakking nu nagekeken of wat wordt er met de info gedaan aangezien het blijkbaar genegeed wordt

wordt de verpakking nu nagekeken of wat wordt er met de info gedaan aangezien het blijkbaar genegeed wordt
Sorry sgt, waar gaat het precies over? Stuur me anders even een berichtje met de info. Kom ik er direct op terug!

Ralf

voila net weer een nieuwe klant erbij voor b&f ik maak nog al reclame voor jullie :p
Ik ga gauw een percentje mogen vragen hahaah of verkoper worden hahaha

Zijn die ampullen om te injecteren?

:jk:

bestelling is weer binnen helaas zijn ze vergeten om de samples er bij te doen
voor de rest alles dik in orde

Ik heb thuis betaaaline, bcaa, cirtruline, argrine en creatine liggen, soort post workoutmixje. Is het mogelijk om dit gewoon te premixen en in een grote pot te stoppen?
Scheelt een hoop rotzooi elke keer en een hoop werk.

Hierna ga ik gewoon over naar een complete mix, maar het duurt nog even voordat dit op is.

Is er ook een alternatief voor de Spot & Vitaliteit? Gebruik nu Opti-men maar ben er niet echt tevreden over

bestelling is weer binnen helaas zijn ze vergeten om de samples er bij te doen
voor de rest alles dik in orde
Zal ik deze extra doen bij je volgende bestelling?
Ik heb thuis betaaaline, bcaa, cirtruline, argrine en creatine liggen, soort post workoutmixje. Is het mogelijk om dit gewoon te premixen en in een grote pot te stoppen?
Scheelt een hoop rotzooi elke keer en een hoop werk.
J
Hierna ga ik gewoon over naar een complete mix, maar het duurt nog even voordat dit op is.
Ja, uiteraard. Alleen je zit dan met het mixen.. hopen dat je elke keer als je er iets van neemt van alles de juiste hoeveelheid binnenkrijgt;)
Is er ook een alternatief voor de Spot & Vitaliteit? Gebruik nu Opti-men maar ben er niet echt tevreden over
Je zou eens kunnen kijken naar de Alive Multivitamines of de Orange Triad?

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven