MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uw referentienummer is: C564864

zouden jullie naar de opmerkingen kunnen kijken? heb gevraagd om een extra bidon aangezien hij de vorige keer lekte.

Hey jongens,
hebben jullie ook record houders welke mensen jullie het vaakst tegen komen in jullie bestellingen? :D

Want denk dat mijn vrouwtje en ik toch wel vrij hoog staan, met onze 12 scheppen Whey perfection (en casseine) scheppen per dag, 7 dagen per week, en dan ook nog eens pre-workouts erbij :D
De pakket bezorgers zijn bijna familie van ons geworden :roflol:

10 min te laat besteld.. was afgeleid :(

enige kans dat het morgen binnenkomt?

Hey jongens,
hebben jullie ook record houders welke mensen jullie het vaakst tegen komen in jullie bestellingen? :D

Want denk dat mijn vrouwtje en ik toch wel vrij hoog staan, met onze 12 scheppen Whey perfection (en casseine) scheppen per dag, 7 dagen per week, en dan ook nog eens pre-workouts erbij :D
De pakket bezorgers zijn bijna familie van ons geworden :roflol:

We kunnen wel zien hoe vaak iemand heeft besteld, echter houden we hier verder geen specifieke statistieken van bij.;)

Je kan maar beter oppassen, straks moet je je nieuwe familie ook nog voorzien van eiwitten. :D

Keep on going. :lifter:

:bow: 21.54u betaald, 21.57u verzonden!!! :bow:

Zit er voldoende creatine in magnificent?

Ik heb creapure gekocht voor op rustdagen, een half schepje toevoegen aan de magnificent? Of is dit niet nodig?

Vraagje, ik neem eigenlijk alleen op trainingsdagen creatine maar iedereen zegt dat het elke dag moet.
Wat zouden de voordelen zijn van die 3 dagen meer ?

is de vanille whey perfection van jullie merk te vergelijken met de vanille whey van revolutions of is deze korrelig?
Heb al een paar whey shakes gehad waaronder verschillende slecht smakende, de vanille van revolutions vind ik wel zeer lekker

Beste mensen van B & F dat super veel pre workouts verboden zijn en uit de schappen zijn gehaald omdat er DMAA in zit is nu wel duidelijk :(, nu had ik nog wat sampels liggen, en nam net voor de training 1.M.R. van BP, nu zie ik dit in jullie beschrijving staan van dat product :

ingredienten,

Guarana:

Een planten extract uit de regenwouden uit Brazilië. Vaak wordt guarana gestandaardiseerd voor Cafeïne. De guarana in 1.M.R wordt specifiek voor het product gekweekt en garandeert zo een maximale werking.

nu wil ik graag weten of jullie 1.m.r. leveren met de oude formule van de sample die ik genomen heb ? (wss met Guarana)

want heb er super op getraind, en nu Noxi weg is :D

Want dacht dat de Voedsel en waren autoriteit alles met 1.3 Dym...............thyl verboden had en zijn/haar synoniemen.

Zit er voldoende creatine in magnificent?

Ik heb creapure gekocht voor op rustdagen, een half schepje toevoegen aan de magnificent? Of is dit niet nodig?

In 70 gram(1 dosering) magnificent zit 5000 mg creatine (Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG)
het is dus niet nodig, maar u kunt er natuurlijk altijd een extra schepje creapure bij gooien.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 07:49 ----------

Vraagje, ik neem eigenlijk alleen op trainingsdagen creatine maar iedereen zegt dat het elke dag moet.
Wat zouden de voordelen zijn van die 3 dagen meer ?

Dit hangt er een beetje vanaf welke creatine je gebruikt?

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 07:51 ----------

is de vanille whey perfection van jullie merk te vergelijken met de vanille whey van revolutions of is deze korrelig?
Heb al een paar whey shakes gehad waaronder verschillende slecht smakende, de vanille van revolutions vind ik wel zeer lekker

De smaken van Vanille van verschillende merken komen altijd erg met elkaar overeen. Echter is het wel zo dat iedereen weer een andere voorkeur heeft natuurlijk. Ik zou zeggen gewoon een keer proberen en kijken of de smaak bevalt. Misschien is de Whey Variety Pack een optie, kun je gelijk alle smaken proberen van ons eigen merk! :D

Laatst bewerkt:
Nog een.kleine vraag over magnificent.

Ik ga vaak met de fiets naar de gym (15-20min fietsen) magnifecent drinken na mijn training, voor ik vertrek. Of als ik thuis ben?

Nog een.kleine vraag over magnificent.

Ik ga vaak met de fiets naar de gym (15-20min fietsen) magnifecent drinken na mijn training, voor ik vertrek. Of als ik thuis ben?

Je kunt het beste de Magnificent gelijk na de training drinken voor dat je weer op de fiets stapt!

Beste mensen van B & F dat super veel pre workouts verboden zijn en uit de schappen zijn gehaald omdat er DMAA in zit is nu wel duidelijk :(, nu had ik nog wat sampels liggen, en nam net voor de training 1.M.R. van BP, nu zie ik dit in jullie beschrijving staan van dat product :

ingredienten,

Guarana:

Een planten extract uit de regenwouden uit Brazilië. Vaak wordt guarana gestandaardiseerd voor Cafeïne. De guarana in 1.M.R wordt specifiek voor het product gekweekt en garandeert zo een maximale werking.

nu wil ik graag weten of jullie 1.m.r. leveren met de oude formule van de sample die ik genomen heb ? (wss met Guarana)

want heb er super op getraind, en nu Noxi weg is :D

Want dacht dat de Voedsel en waren autoriteit alles met 1.3 Dym...............thyl verboden had en zijn/haar synoniemen.

Wij leveren de 1mr met de nieuwe formule! Dit betekend dat hier geen 1,3.... in zit! Waarschijnlijk heeft u dus al het nieuwe sample gehad zonder de 1,3...;)

Laatst bewerkt:
Double.!

Kan ik Double! in de ochtend mengen met whey? Een half uur voor ik intensief cardio doe?
Nog een vraag kan ik TMC mengen met whey en brinta? Dit s ochtend op een rustdag.
Ik hoop dat ik in het juiste topic heb geplaats omdat het supplementen zijn van B&F.

Dit zou ik niet aanraden aangezien de Double een pre-workout product is, en deze dan in zult nemen zal dit de werking van beide producten verslechteren, daarom is dit niet aan te raden. Dit geldt ook voor de TMS(wat u waarschijnlijk bedoeld) Deze kunt u het beste los nemen na de training als u de Double voor de training neemt.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 10:23 ----------

Kan ik Double! in de ochtend mengen met whey? Een half uur voor ik intensief cardio doe?
Nog een vraag kan ik TMC mengen met whey en brinta? Dit s ochtend op een rustdag.
Ik hoop dat ik in het juiste topic heb geplaats omdat het supplementen zijn van B&F.
kijk bovenstaand bericht!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven