De contact pagina doet het niet op jullie website. Heb het daarom maar even via PM gestuurd hier. Ontvangen?
Ontvangen en beantwoord.

Je kan ons ook altijd rechtstreeks mailen naar info@bodyenfitshop.nl

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De contact pagina doet het niet op jullie website. Heb het daarom maar even via PM gestuurd hier. Ontvangen?

Uw referentienummer is: C564864
zouden jullie naar de opmerkingen kunnen kijken? heb gevraagd om een extra bidon aangezien hij de vorige keer lekte.

Hey jongens,
hebben jullie ook record houders welke mensen jullie het vaakst tegen komen in jullie bestellingen?
Want denk dat mijn vrouwtje en ik toch wel vrij hoog staan, met onze 12 scheppen Whey perfection (en casseine) scheppen per dag, 7 dagen per week, en dan ook nog eens pre-workouts erbij
De pakket bezorgers zijn bijna familie van ons geworden![]()

10 min te laat besteld.. was afgeleid
enige kans dat het morgen binnenkomt?

.
, nu had ik nog wat sampels liggen, en nam net voor de training 1.M.R. van BP, nu zie ik dit in jullie beschrijving staan van dat product : 
Zit er voldoende creatine in magnificent?
Ik heb creapure gekocht voor op rustdagen, een half schepje toevoegen aan de magnificent? Of is dit niet nodig?
Vraagje, ik neem eigenlijk alleen op trainingsdagen creatine maar iedereen zegt dat het elke dag moet.
Wat zouden de voordelen zijn van die 3 dagen meer ?
is de vanille whey perfection van jullie merk te vergelijken met de vanille whey van revolutions of is deze korrelig?
Heb al een paar whey shakes gehad waaronder verschillende slecht smakende, de vanille van revolutions vind ik wel zeer lekker

Nog een.kleine vraag over magnificent.
Ik ga vaak met de fiets naar de gym (15-20min fietsen) magnifecent drinken na mijn training, voor ik vertrek. Of als ik thuis ben?
Beste mensen van B & F dat super veel pre workouts verboden zijn en uit de schappen zijn gehaald omdat er DMAA in zit is nu wel duidelijk, nu had ik nog wat sampels liggen, en nam net voor de training 1.M.R. van BP, nu zie ik dit in jullie beschrijving staan van dat product :
ingredienten,
Guarana:
Een planten extract uit de regenwouden uit Brazilië. Vaak wordt guarana gestandaardiseerd voor Cafeïne. De guarana in 1.M.R wordt specifiek voor het product gekweekt en garandeert zo een maximale werking.
nu wil ik graag weten of jullie 1.m.r. leveren met de oude formule van de sample die ik genomen heb ? (wss met Guarana)
want heb er super op getraind, en nu Noxi weg is
Want dacht dat de Voedsel en waren autoriteit alles met 1.3 Dym...............thyl verboden had en zijn/haar synoniemen.

kijk bovenstaand bericht!Kan ik Double! in de ochtend mengen met whey? Een half uur voor ik intensief cardio doe?
Nog een vraag kan ik TMC mengen met whey en brinta? Dit s ochtend op een rustdag.
Ik hoop dat ik in het juiste topic heb geplaats omdat het supplementen zijn van B&F.