AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, uiteraard. Alleen je zit dan met het mixen.. hopen dat je elke keer als je er iets van neemt van alles de juiste hoeveelheid binnenkrijgt;)

Ralf

Ik denk dat het wel redelijk correct moet zijn, als ik een kleine mix voor een weekje maak. Een pot vullen dat is niet correct te doen. Scheelt al 6 keer al die potten open draaien en geknoei.

Ik denk dat het wel redelijk correct moet zijn, als ik een kleine mix voor een weekje maak. Een pot vullen dat is niet correct te doen. Scheelt al 6 keer al die potten open draaien en geknoei.
Goed om te horen, dan heb ik er ook vertrouwen in!:D

Ralf

Beste vasulariteit booster

welk is de beste vasculariteit booster die jullie verkopen? vet% is onder 10%, maar ze blijven nog steeds wat weg (komen stilletjes aan), ik zou wel eens willen proberen of ik ze kan 'boosten'...

welk supplement raden jullie aan? bsn nitrix, mss ineens creatine erbij (epic: dedicated,...)

ik hoor het wel!

welk is de beste vasculariteit booster die jullie verkopen? vet% is onder 10%, maar ze blijven nog steeds wat weg (komen stilletjes aan), ik zou wel eens willen proberen of ik ze kan 'boosten'...

welk supplement raden jullie aan? bsn nitrix, mss ineens creatine erbij (epic: dedicated,...)

ik hoor het wel!

Agmatine mischien? Tijdje gebruikt toen ik begon met trainen, overal aderen, had toen 10% bf.

Niet om te zeuren, maar ik krijg vaak dezelfde mail (de reclame mail) dubbel. Ik denk, zeg het maar even want ben vast niet de enige die dat heeft...

Hallo,

Ik heb een kortingscode gekregen voer ik hem in, maar geeft aan dat die niet bekend is bij jullie?

Mvg,

sta weer op het punt om te bestellen, is er toevallig nog een kortingscode op dit moment?

@ralf is prima zal morgen wel wat bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven