MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe wordt een pot whey (bijv. Isolaat Perfection 2kg) eigenlijk verzonden? Is dat gewoon los of wordt hij in een doos gestopt? Heb ook geen idee hoe groot dat is eigenlijk.

Hoe wordt een pot whey (bijv. Isolaat Perfection 2kg) eigenlijk verzonden? Is dat gewoon los of wordt hij in een doos gestopt? Heb ook geen idee hoe groot dat is eigenlijk.
De bus is ongeveer 30 cm hoog, 20cm breed en word in een doos gestopt die daarom heen past. Daarop je adressticker :) haha

Daarstraks mijn bestelling (C565772) ontvangen, de Dextrose Pure is echt lekker en de vloeibare aminos superhandig: top! Enig minpuntje: handschoenen S/M zijn ze vergeten, mijn andere zijn helemaal doorgesleten :(

De bus is ongeveer 30 cm hoog, 20cm breed en word in een doos gestopt die daarom heen past. Daarop je adressticker :) haha
Hier is je antwoord, bedankt Zuipschuit! :thumbs:
Daarstraks mijn bestelling (C565772) ontvangen, de Dextrose Pure is echt lekker en de vloeibare aminos superhandig: top! Enig minpuntje: handschoenen S/M zijn ze vergeten, mijn andere zijn helemaal doorgesleten :(
Bedankt voor je bestelling. De Dextrose Pure is echt een goed product. TIjdens het testen ervan (kwaliteitcheck) was ik ook aaangenaam verrast. Nieuw toppertje dus in ons assortiment. :) Ga je het combineren met Amino Direct? IK laat de handschoentjes even nasturen. Heb je vrijdag/zaterdag in je brievenbus!

Ralf

Bedankt voor je bestelling. De Dextrose Pure is echt een goed product. TIjdens het testen ervan (kwaliteitcheck) was ik ook aaangenaam verrast. Nieuw toppertje dus in ons assortiment. :) Ga je het combineren met Amino Direct? IK laat de handschoentjes even nasturen. Heb je vrijdag/zaterdag in je brievenbus!

Ralf

Ow, das bangelijk. Idd, Dextrose Pure met de Amino Direct en Creapure: ideale recovery shake! Bedankt voor de moeite, top service!!

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 19:00 ----------

Hier is je antwoord, bedankt Zuipschuit! :thumbs:

Ralf

Wat gaat de verkoopprijs zijn van http://www.bodyenfitshop.nl/workouts.../jack3d-micro/ , als jullie hem scherp prijzen koop ik hem bij jullie .

Anders koop ik hem in Groot Brittannië

Oplossing? Ja, je doet het zonder GRATIS samples en je wacht op volgende bestelling en hoopt dat ze er dan bij zijn...verwende mensen hier.

had al antwoord gekregen ;) maar toch bedankt voor je reactie. wist niet dat de bijdehandjes weer op voorraad waren :p

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen:
dextrose pure en dextrose professional is? (behalve de prijs dan)

ik hoor het graag van jullie, dan weet ik wat ik moet gaan bestellen

groetjes,

Daniel

Dadelijk even Omega-3 bestellen.
Is het mogelijk dat ik nog een pillenbox erbij krijg? Zou die heel erg kunnen gebruiken!

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen:
dextrose pure en dextrose professional is? (behalve de prijs dan)

ik hoor het graag van jullie, dan weet ik wat ik moet gaan bestellen

groetjes,

Daniel

Hee Daniel

Het verschil zit hem er in dat er bij de dextrose professional smaken zijn toegevoegd en bij de dextrose Pure niet!:D

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 20:22 ----------

Dadelijk even Omega-3 bestellen.
Is het mogelijk dat ik nog een pillenbox erbij krijg? Zou die heel erg kunnen gebruiken!

Helaas hebben we deze niet meer! We zullen deze binnenkort weer binnenkrijgen, dan kunnen we ze weer meezenden met je bestelling!:D

Tim

@ bodyenfitshop:

hartstikke bedankt voor de reactie! ik heb besteld :)

hoeveel scoops kun je uit een pot assault halen

Creatine binnen, top!

Ref: C563179
Opti-Men niet ontvangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven