Oplossing? Ja, je doet het zonder GRATIS samples en je wacht op volgende bestelling en hoopt dat ze er dan bij zijn...verwende mensen hier.
Nederlanders he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oplossing? Ja, je doet het zonder GRATIS samples en je wacht op volgende bestelling en hoopt dat ze er dan bij zijn...verwende mensen hier.

De bus is ongeveer 30 cm hoog, 20cm breed en word in een doos gestopt die daarom heen past. Daarop je adresstickerHoe wordt een pot whey (bijv. Isolaat Perfection 2kg) eigenlijk verzonden? Is dat gewoon los of wordt hij in een doos gestopt? Heb ook geen idee hoe groot dat is eigenlijk.
hahaHoe wordt een pot whey (bijv. Isolaat Perfection 2kg) eigenlijk verzonden? Is dat gewoon los of wordt hij in een doos gestopt? Heb ook geen idee hoe groot dat is eigenlijk.
Hier is je antwoord, bedankt Zuipschuit!De bus is ongeveer 30 cm hoog, 20cm breed en word in een doos gestopt die daarom heen past. Daarop je adresstickerhaha
Bedankt voor je bestelling. De Dextrose Pure is echt een goed product. TIjdens het testen ervan (kwaliteitcheck) was ik ook aaangenaam verrast. Nieuw toppertje dus in ons assortiment.Daarstraks mijn bestelling (C565772) ontvangen, de Dextrose Pure is echt lekker en de vloeibare aminos superhandig: top! Enig minpuntje: handschoenen S/M zijn ze vergeten, mijn andere zijn helemaal doorgesleten![]()
Ga je het combineren met Amino Direct? IK laat de handschoentjes even nasturen. Heb je vrijdag/zaterdag in je brievenbus!Bedankt voor je bestelling. De Dextrose Pure is echt een goed product. TIjdens het testen ervan (kwaliteitcheck) was ik ook aaangenaam verrast. Nieuw toppertje dus in ons assortiment.Ga je het combineren met Amino Direct? IK laat de handschoentjes even nasturen. Heb je vrijdag/zaterdag in je brievenbus!
Ralf
Hier is je antwoord, bedankt Zuipschuit!
Bedankt voor je bestelling. De Dextrose Pure is echt een goed product. TIjdens het testen ervan (kwaliteitcheck) was ik ook aaangenaam verrast. Nieuw toppertje dus in ons assortiment.Ga je het combineren met Amino Direct? IK laat de handschoentjes even nasturen. Heb je vrijdag/zaterdag in je brievenbus!
Ralf
Sommige mensen krijgen het hoog in hun bolOplossing? Ja, je doet het zonder GRATIS samples en je wacht op volgende bestelling en hoopt dat ze er dan bij zijn...verwende mensen hier.

Je weet het dan toch zelf

maar toch bedankt voor je reactie. wist niet dat de bijdehandjes weer op voorraad waren 

Hallo allemaal,
Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen:
dextrose pure en dextrose professional is? (behalve de prijs dan)
ik hoor het graag van jullie, dan weet ik wat ik moet gaan bestellen
groetjes,
Daniel
Dadelijk even Omega-3 bestellen.
Is het mogelijk dat ik nog een pillenbox erbij krijg? Zou die heel erg kunnen gebruiken!

Graag gedaan@ bodyenfitshop:
hartstikke bedankt voor de reactie! ik heb besteld![]()

32 scoops

Dat is laat, in ieder geval, mooi dat je het hebt!

PM

Thanks