Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat triest figuur mong**l wat denk je nou ik betaal hier ****ing voor joh gek wil gewoon me pot

Je kan het ook gewoon normaal vragen zoals iedereen hier, ipv zo te lopen schelden...is idd triest als je het zo moet doen. Zij zijn ook maar mensen, mensen maken fouten en als ze al eens een fout maken, lossen ze het dubbel zo goed op.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 15:23 ----------

Wat gaat de verkoopprijs zijn van http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/usp-labs/jack3d-micro/ , als jullie hem scherp prijzen koop ik hem bij jullie .

Ben ook benieuwd! Wil het echt eens uit proberen.

Ik zag jack3d micro bij prozis voor 32 euro al.

Vraag ik in de opmerkingen, heel lief nogwel, of ik misschien een bananen whey sample kan krijgen omdat ik die andere smaken sowieso niet echt lekker vind. Krijg ik op t bonnetje geel gekleurd dat je geen smaak kan kiezen en daarnaast helemaal geen sample...

Beetje jammer dit :roflol:

Agmatine mischien? Tijdje gebruikt toen ik begon met trainen, overal aderen, had toen 10% bf.

welk is de beste vasculariteit booster die jullie verkopen? vet% is onder 10%, maar ze blijven nog steeds wat weg (komen stilletjes aan), ik zou wel eens willen proberen of ik ze kan 'boosten'...

welk supplement raden jullie aan? bsn nitrix, mss ineens creatine erbij (epic: dedicated,...)

ik hoor het wel!

heeft er iemand nog een tip buiten agmatine (al lijkt mij dat wel interessant), maar ik zie dat er in epic evenveel agmatine inzit?

Vraag ik in de opmerkingen, heel lief nogwel, of ik misschien een bananen whey sample kan krijgen omdat ik die andere smaken sowieso niet echt lekker vind. Krijg ik op t bonnetje geel gekleurd dat je geen smaak kan kiezen en daarnaast helemaal geen sample...

Heb ik ook al een paar keer gehad :rolleyes: Alsnog top producten :D Whey nutella hazelnoot en agmatine binnen, smaakt goed!

Heb ik ook al een paar keer gehad :rolleyes: Alsnog top producten :D Whey nutella hazelnoot en agmatine binnen, smaakt goed!

Haha ik moest er wel om lachen eigenlijk :roflol: Verder niets op aan te merken, oats waren zelfs nog heel.

Heb overigens nog 3 kilo aan xxl whey staan dus overleef het wel. Ga me er verder niet druk om maken, vond t alleen jammer dat wel de moeite gedaan wordt om die tekst te kleuren en niet ff een bananen zakje er uit vissen :roflol:

Meen je niet:rolleyes: Heel apart.:cool: Ik weet zeker dat dit nooit de bedoeling kan zijn geweest maar het komt wel heel raar over. Excuses!!!!

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 16:49 ----------

Haha ik moest er wel om lachen eigenlijk :roflol: Verder niets op aan te merken, oats waren zelfs nog heel.

Heb overigens nog 3 kilo aan xxl whey staan dus overleef het wel. Ga me er verder niet druk om maken, vond t alleen jammer dat wel de moeite gedaan wordt om die tekst te kleuren en niet ff een bananen zakje er uit vissen :roflol:

We hebben 24 smaken alleen al in de Whey als je daar de andere eiwitten bij optelt dan kom je op 10tallen smaken. Die kunnen we niet allemaal voorradig leggen bij de paktafels. Ze hadden er beter een sample extra in kunnen doen inderdaad dan hadden we in ieder geval een tevreden klant. Dat is altijd het streven. Ook al is het niet de bedoeling, het is wel klungelig van ons. Ben blij dat je het sportief opneemt.:) Maak ik volgende keer persoonlijk met je goed. (Ilco):)

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 16:56 ----------

Dank je!!! Waarderen we:)

Hey B&F shop,

Had ff een vraagje.
Heb net een bestelling bij jullie gedaan, en als cadeau een sachet isolaat perfection gedaan en een bidon.

Kan ik ipv die isolaat perfection nog een bidon erbij krijgen? (voor mijn vriendin? :)

Grtz

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 19:06 ----------

Jack3d Micro heb ik nog geen idee wat die gaat kosten. Zodra ik dat weet, laat ik het hier weten. Daarnaast, de weekaanbiedingen voor morgen:

• Amino Energy
  • Ideal Body
  • Super Creatine
  • Amino Direct

Ralf

Wat gaat die super creatine kosten morgen??
Heb net creatine besteld.. maar dan de mono..

Wat gaat de verkoopprijs zijn van http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/usp-labs/jack3d-micro/ , als jullie hem scherp prijzen koop ik hem bij jullie .

Hey B&F shop,

Had ff een vraagje.
Heb net een bestelling bij jullie gedaan, en als cadeau een sachet isolaat perfection gedaan en een bidon.

Kan ik ipv die isolaat perfection nog een bidon erbij krijgen? (voor mijn vriendin? :)

Grtz

Gaan we voor je te regelen, heb je dan je referentie nummer voor mij? ga ik je bestelling meteen aanpassen;)

Weet op dit moment helaas de prijs voor de super creatine nog niet, sorry!!

-

C568607

Helemaal super! Dankjewel :)

Meen je niet:rolleyes: Heel apart.:cool: Ik weet zeker dat dit nooit de bedoeling kan zijn geweest maar het komt wel heel raar over. Excuses!!!!

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 16:49 ----------

We hebben 24 smaken alleen al in de Whey als je daar de andere eiwitten bij optelt dan kom je op 10tallen smaken. Die kunnen we niet allemaal voorradig leggen bij de paktafels. Ze hadden er beter een sample extra in kunnen doen inderdaad dan hadden we in ieder geval een tevreden klant. Dat is altijd het streven. Ook al is het niet de bedoeling, het is wel klungelig van ons. Ben blij dat je het sportief opneemt.:) Maak ik volgende keer persoonlijk met je goed. (Ilco):)

Ooh, dacht dat jullie gewoon van die gemengde pakketten open trokken en daar die zakjes uit haalde :p

En ik maak me er niet druk om :roflol: heb een tijd als pizza courier gewerkt en na een tijdje wordt je echt naar van lui die constant om kleine dingen een probleem maken. Was alleen nieuwsgierig naar de reden waarom wel tijd namen om de tekst te kleuren maar niet zakje er uit pakken. Ik ga er nu van uit dat jullie gewoon steeds een doos met een andere smaak pakken waardoor het niet mogelijk is een smaak te kiezen. :p

Zijn de amino caps er weer ?

Leuk dat jullie de nieuwe weekaanbiedingen aankondigen. Er zit wat bij dat ik weer kan gebruiken dus stel ik bestelling een dagje uit.

Ik geloof dat alles onderhand al opgelost is door mijn collega René. Morgen in huis! :thumbs: Ook namens mij mijn excuses!

Ralf

Inderdaad, ach als er iets mist bij me bestelling gaat er een knop om en word ik helemaal panisch maar ik had mezelf maar gekalmeerd en rustig opgebeld. Reageerde nogal fanatiek wat natuurlijk niet nodig is maar iig me excuses en ik zie het morgen wel verschijnen!

Volgende keer als er wat mist geef ik een rustig belletje i.p.v. mezelf zo druk te maken.. weer wat geleerd vandaag

Amino direct en ampullen klinkt ook goed.Miste de vorige keer de amino caps al en toen zij je al dat die later zouden komen.Maar dit klinkt ook goed ;)

Hoi
Jullie pre workout neurocore word die ook verboden in de toekomst omdat hij geranium extract bevat?

mvg:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven