XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling is een paar dagen geleden al netjes binnen gekomen, zoals het moet en zoals altijd van jullie.

Nu had ik toch nog een paar vraagjes over het product craze. Ik had craze een paar maand geleden bij jullie besteld met de smaak candy grape. Echt niet te drinken vond ik maar het product werkt super goed en de smaak kan je zo weg spoelen met wat water dus geen probleem.

Had dit dus weer besteld en nu heb ik de smaak berry lemonade gekregen. Super smaak, heerlijk om te drinken maar voelde geen energie zoals bij mijn eerste potje. Ik heb elke keer dat ik craze gebruikte elke keer dezelfde energie gekregen tot mijn laatste schepje en nu met een andere smaak en nieuw potje krijg ik veel minder energie? Ligt het aan de smaak en de andere kleur/smaak stoffen dat het minder energie geeft? Of hebben ze aan craze ook iets moeten veranderen ivm verboden stoffen? Ik denk niet dat het gewenning is want dan had dit al wel vroeger gekomen.

Thanks!

Bestelling is een paar dagen geleden al netjes binnen gekomen, zoals het moet en zoals altijd van jullie.

Nu had ik toch nog een paar vraagjes over het product craze. Ik had craze een paar maand geleden bij jullie besteld met de smaak candy grape. Echt niet te drinken vond ik maar het product werkt super goed en de smaak kan je zo weg spoelen met wat water dus geen probleem.

Had dit dus weer besteld en nu heb ik de smaak berry lemonade gekregen. Super smaak, heerlijk om te drinken maar voelde geen energie zoals bij mijn eerste potje. Ik heb elke keer dat ik craze gebruikte elke keer dezelfde energie gekregen tot mijn laatste schepje en nu met een andere smaak en nieuw potje krijg ik veel minder energie? Ligt het aan de smaak en de andere kleur/smaak stoffen dat het minder energie geeft? Of hebben ze aan craze ook iets moeten veranderen ivm verboden stoffen? Ik denk niet dat het gewenning is want dan had dit al wel vroeger gekomen.

Thanks!

Leuk om te horen dat u zo tevreden bent over de service, het kan inderdaad wel eens voorkomen dat het minder effect heeft.. je kunt dan het best de dosering iets verhogen!
De fabrikant heeft ons in ieder geval niks laten weten over een verandering in de samenstelling, dat zou het dus niet kunnen zijn:)

Jongens, ik had gister middag wat besteld, het zou vandaag geleverd worden. Kijk ik nu bij track&trace en er staat dit: Bezorging uitgesteld. Verwachte bezorgdag is aangepast. ???
Referentienummer C565666
Willen jullie aub er naar kijken?

Dat is afhankelijk van de Europese importeur. Ik verwacht dat het niet lang meer zal duren al hebben we nog geen datum. Zodra ik meer weet meld ik mij direct!:)
Mag je mij ook direct melden:D, maar waarschijnlijk zien we in onze mailbox dan een introductie prijs staan:p. Ik plaats dan zeker n bestelling:p

Jongens, ik had gister middag wat besteld, het zou vandaag geleverd worden. Kijk ik nu bij track&trace en er staat dit: Bezorging uitgesteld. Verwachte bezorgdag is aangepast. ???
Referentienummer C565666
Willen jullie aub er naar kijken?
Ik heb het het even voor je gecontroleerd en het klopt inderdaad, je bestelling is helaas een dag vertraagd. Je pakketje is om de 1 of andere reden blijven hangen in het sorteercentrum.Je pakketje zal nu in ieder geval tussen 13.00 en 15.00 donderdag worden afgeleverd;)

Laatst bewerkt:
Gewoon animal pack bestellen!! :P

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 10:37 ----------

Yeah.. ach als je soms thuis komt van een werkdienst, avondje weg oid willen we hier toch altijd even kijken of er nog iets speelt en direct de vraag beantwoorden. :cool:

Ralf
Dus als we hier om 3u 's nachts een bericht van b&f zien verschijnen met schrijffouten mogen we veronderstellen dat je een katabole nacht hebt gehad? :D

Ja klopt helemaal :)
Gewoon animal pack bestellen!! :P

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 10:37 ----------

Dus als we hier om 3u 's nachts een bericht van b&f zien verschijnen met schrijffouten mogen we veronderstellen dat je een katabole nacht hebt gehad? :D
Haha, nou, dan raak ik geen toetsenbord meer aan :P

Ralf

Net bestelling gedaan C566891 maak er wat moois van :)

Heb ik gisteren netjes mij dextrose binnen gekregen, krijg ik vandaag een mail dat er dextrose is in de aanbieding is...beetje jammer :(

Heb ik gisteren netjes mij dextrose binnen gekregen, krijg ik vandaag een mail dat er dextrose is in de aanbieding is...beetje jammer :(
Dextrose Pure was al sinds afgelopen maandag in de aanbieding. Deze hebben we ook nog als mail verzonden, aangezien dit product nieuw is. Vandaar je deze nu pas ontvangt.

Ralf

Laatst bewerkt:
net me bestelling binnen maar zaten geen samples bij ondanks aangeven bij opmerkingen. jammer misschien een oplossing? ref c566496 alvast bedankt

Vitamine b12 geloof ik

Ralf.

Pakketje is goed aangekomen en thanks voor de samples ! ;)

:thumbs:

Je zou eens hier kunnen kijken, daar staan onze beste NO Boosters :)
net me bestelling binnen maar zaten geen samples bij ondanks aangeven bij opmerkingen. jammer misschien een oplossing? ref c566496 alvast bedankt
Ik zag dat je gevraagd had naar pre-workout samples. Helaas hebben we deze niet voorradig, vandaar deze er niet bij zitten. :rolleyes:
Ralf.

Pakketje is goed aangekomen en thanks voor de samples ! ;)

:thumbs:
Super, goed om te horen! Moet zo wel goed komen dacht ik!:D

Ralf

Ik heb het het even voor je gecontroleerd en het klopt inderdaad, je bestelling is helaas een dag vertraagd. Je pakketje is om de 1 of andere reden blijven hangen in het sorteercentrum.Je pakketje zal nu in ieder geval tussen 13.00 en 15.00 donderdag worden afgeleverd;)

Those postNL mother****ers!!! :army:
Bedankt voor het nachecken Ralf.

Oplossing? Ja, je doet het zonder GRATIS samples en je wacht op volgende bestelling en hoopt dat ze er dan bij zijn...verwende mensen hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven