Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor mij zijn het ook de enige die echt werken die met dmaa in ...

gelukkig nog een voorraadje noxpro en jack3d :D

had ik dat ook maar gedaan...:(

ik ga nu geen pre workouts meer halen, werken niet meer bij mij:p
Nu eigen brouwsel van agmatine, creatinol, beta aline, creatine en caffeine

Laatst bewerkt:
Amino direct en ampullen klinkt ook goed.Miste de vorige keer de amino caps al en toen zij je al dat die later zouden komen.Maar dit klinkt ook goed ;)
Klopt, gaan we nog regelen Jesse! Ben het niet vergeten:cool: In ieder geval vandaag de Amino Direct nu in de weekaanbieding.
Hoi
Jullie pre workout neurocore word die ook verboden in de toekomst omdat hij geranium extract bevat?

mvg:)
Neurocore blijft voorlopig nog even in het assortiment.
dan alleen nog de caffeine eruit en goodbye pre workouts:o:p

Goede oude tijden!:rolleyes:
had ik dat ook maar gedaan...:(

ik ga nu geen pre workouts meer halen, werken niet meer bij mij:p
Nu eigen brouwsel van agmatine, creatinol, beta aline, creatine en caffeine
Pre-workouts met alleen spieropbouwende ingrediënten werken natuurlijk ook altijd goed!

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 08:28 ----------

Weekaanbiedingen!

Amino Direct
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ideal Body

Amino Energy

Super Creatine

Heb nog geen week m'n nieuwe 3-in-1 multi shaker en ik ben 'm alweer kwijt :(

Gisteren iets te gehaast in de auto gestapt op de parkeerplaats van het hotel en een tasje met m'n toilettas, een aantal whey sachets én m'n shakebeker naast de auto laten staan.

Gebeld met het hotel later.. tasje weg :o

Komt er een nieuwe versie van Noxipro of moeten ze eerst weer een stof vinden die werkt die erna ook verboden word ?

Gisteren iets te gehaast in de auto gestapt op de parkeerplaats van het hotel en een tasje met m'n toilettas, een aantal whey sachets én m'n shakebeker naast de auto laten staan.

Als je volgende keer ineens ziet dat de receptionist wel erg breed us geworden en het ook nog eens naar wheyscheetjes ruikt, weet je genoeg :p

Jullie actie op facebook: een waardebon voor elke 50e deelnemer.

Lijkt me niet echt realistisch. Voor 25000€ als totaal, met 25€ voor elke individuele winnaar, zou je dus 1000 winnaars kunnen hebben.

Dat zou betekenen dat er 50 000 mensen een foto moeten uploaden. Dit terwijl jullie ongeveer 7200 vind-ik-leuks hebben.

Maar voor de rest, leuke actie weeral :)

Oei, dat is inderdaad niet zo leuk! Zo zie je maar hoe gewild de body en fit producten zijn!:D
Komt er een nieuwe versie van Noxipro of moeten ze eerst weer een stof vinden die werkt die erna ook verboden word ?
NoxiPro verwachten we wel een nieuwe versie. Ik hoop dat het weer een ijzersterk product wordt!
Jullie actie op facebook: een waardebon voor elke 50e deelnemer.

Lijkt me niet echt realistisch. Voor 25000€ als totaal, met 25€ voor elke individuele winnaar, zou je dus 1000 winnaars kunnen hebben.

Dat zou betekenen dat er 50 000 mensen een foto moeten uploaden. Dit terwijl jullie ongeveer 7200 vind-ik-leuks hebben.

Maar voor de rest, leuke actie weeral :)
Bedankt voor je compliment, waardeer ik. We zijn net bezig met facebook en wilde een grote actie opzetten. Daarnaast zijn we ontzettend ambitieus, dus wie weet!:D

Ralf

Laatst bewerkt:
Hoe zit het met die actie op facebook ?

Mogen wij via hier ook onze gegevens doorgeven ?

wanneer word mijn bestelling met ordernummer C567806 verzonden?

wanneer word mijn bestelling met ordernummer C567806 verzonden?
Zodra jouw betaling ontvangen is. Ik zie in ons systeem dat wij deze tot op heden nog niet ontvangen hebben. Had je deze dezelfde dag nog overgeschreven met je referentienummer? Overschrijven zit vaak een vertraging van 1-2 dagen op.

Ralf

B&F, is er al bekend wanneer de Whey Perfection met speculaas smaak in het assortiment komt?

Hoop ook dat de nieuwe Noxi weer zo goed word.
Blijft toch mijn nummer 1 qua preworkout, vooral in combinatie met de prijs.

B&F, is er al bekend wanneer de Whey Perfection met speculaas smaak in het assortiment komt?
Nee, helaas weet ik dit nog niet. Zover ik weet is de productie al wel gestart. Ik ga er vanuit dat zodra dit bekend is, hier gemeld wordt :)
Hoop ook dat de nieuwe Noxi weer zo goed word.
Blijft toch mijn nummer 1 qua preworkout, vooral in combinatie met de prijs.
Zelf ben ik ook benieuwd!

Ralf

Ik ben aan het overwegen om vanaf u per 10 LB te kopen men whey aangezien ik toch de smaak niet beu wordt :) denk dat ik wel een shake of 162 van het zelfde kan drinken :)

Amino Direct
welke smaak heeft deze eigenlijk?

EDIT
ik zie het al smaak: Mixed Fruit

Laatst bewerkt:
waarom zit er B6 bij? en in welke hoeveelheden.

ik heb namelijk een "overdosering" B6 gehad door multi vitamine voor sporters met wat hogere doseringen dan normaal en moest van huisarts daar mee stoppen na een bloed test uitslag.

was 1 van de weinigen/enige volgens haar die slecht waren bij te hoge doseringen.
in tegenstelling tot vitamine C e.d. dat gewoon werd afgescheiden.
vitamine B6 zou zorgen voor zenuw einde beschadigen e.d. iets wat recentelijk ( vorig jaar? ) pas aan het licht is gekomen

Ik ben aan het overwegen om vanaf u per 10 LB te kopen men whey aangezien ik toch de smaak niet beu wordt :) denk dat ik wel een shake of 162 van het zelfde kan drinken :)
Moet zeker goed komen. Whey Perfection heeft gewoon een hele goede smaak :)
Amino Direct
welke smaak heeft deze eigenlijk?

en waarom zit er B6 bij? en in welke hoeveelheden.

ik heb namelijk een "overdosering" B6 gehad door multi vitamine voor sporters en moest van huisarts daar mee stoppen na bloed test.

was 1 van de weinigen/enige volgens haar die slecht waren bij te hoge doseringen.
in tegenstelling tot vitamine C e.d. dat gewoon werd afgescheiden.
vitamine B6 zorgde voor zenuw einde beschadigen e.d.

EDIT
ik zie het al smaak: Mixed Fruit
Inderdaad Mixed Fruit en B6, dit is namelijk nodig voor betere stofwisseling van aminozuren. De hoeveelheid is 7.5mg per 25ML.

Ralf

Moet zeker goed komen. Whey Perfection heeft gewoon een hele goede smaak :)

Inderdaad Mixed Fruit en B6, dit is namelijk nodig voor betere stofwisseling van aminozuren. De hoeveelheid is 7.5mg per 25ML.

Ralf
dat is 25ml per keer toch...ok dat is wel veel
ik zit nu op 0,75mg supplementair boven op voeding en daarmee houd ik mijn B6 innamen net onder de bovenwaarde in mijn bloed.

Dit is dan dus 10x zo veel en dan nog wat ik uit voeding krijg.

B6 krijg je ook op andere manieren binnen, blijkbaar voldoende waardoor supplementair niet nodig is dus toevoeging aan dat drankje lijkt me dan ook overbodig.

jammer denk niet dat het verstandig is om het te bestellen voor mij dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven