AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben al 800 deelnemers aan onze facebookactie! En dus al 16 maal 25 euro weggegeven. Like us en win!

likeface.jpg
Kan je eens zeggen hoe het exact werkt aub? (in stapjes ofzo :p) Eerst liken en dan adresgegevens via een of andere app doorsturen??? en dan heb je 1/50 kans om 25€ waardebon te winnen, juist?

@ bodyenfitshop:

Hartstikke bedankt voor de informatie!

jullie ook een fijn weekend :D

B&F, de opdruk van jullie bidons is nogal van slechte kwaliteit.

Na een paar keer gebruiken wordt de opdruk plakkerig en laat 'ie los, ik heb dan ook regelmatig blauwe handen :p.
Het is niet echt een probleem ofzo, maar als meer mensen dit hebben is het misschien handig om er eens naar te kijken?

Kan je eens zeggen hoe het exact werkt aub? (in stapjes ofzo :p) Eerst liken en dan adresgegevens via een of andere app doorsturen??? en dan heb je 1/50 kans om 25€ waardebon te winnen, juist?

Liken > emailadres ingeven (voor als je prijs hebt!) > foto uploaden > en klaar :)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 16:35 ----------

@ bodyenfitshop:

Hartstikke bedankt voor de informatie!

jullie ook een fijn weekend :D

Graag gedaan! :D

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 16:37 ----------

Na een paar keer gebruiken wordt de opdruk plakkerig en laat 'ie los, ik heb dan ook regelmatig blauwe handen :p.
Het is niet echt een probleem ofzo, maar als meer mensen dit hebben is het misschien handig om er eens naar te kijken?

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik mail dit direct door naar de verantwoordelijke op kantoor. Als meer mensen dit hebben dan wordt het denk ik tijd voor een andere of betere leverancier. Dank je, voor het melden!:)

Durft hier ook wel voor te vallen ^^

Mijn vriendin heeft meegedaan met jullie wedstrijd , hoe weet ze als ze eventueel gewonnen heeft ?

Vaak als ik ik mijn pakketje bestel duurt het meer dan 1 dag.. postNL gaat echt achteruit..

Vaak als ik ik mijn pakketje bestel duurt het meer dan 1 dag.. postNL gaat echt achteruit..
Wanneer heb je besteld en wat is je referentie nummer? Dan ga ik er even voor je achteruit. Het kan soms gebeuren, maar dit is inderdaad te vaak.

Ralf

nog nieuws van tanktops/tshirts van O.a musclewarefare, ironville ?

Nieuwe shirtjes zou leuk zijn inderdaad misschien ook in meer kleuren ;)

Als de WMS smaakloos wordt, dan koop ik die onmiddellijk. Dan kan ik die mixen met mijn Whey perfection. Enig idee wanneer die te koop zal zijn? :D

Liken > emailadres ingeven (voor als je prijs hebt!) > foto uploaden > en klaar :)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 16:35 ----------

Graag gedaan! :D

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 16:37 ----------

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik mail dit direct door naar de verantwoordelijke op kantoor. Als meer mensen dit hebben dan wordt het denk ik tijd voor een andere of betere leverancier. Dank je, voor het melden!:)

Tacx is een aanrader voor bidons

Wanneer heb je besteld en wat is je referentie nummer? Dan ga ik er even voor je achteruit. Het kan soms gebeuren, maar dit is inderdaad te vaak.

Ralf
zou ik niet doen.. vooral vooruit blijven gaan:D

heb die amino direct toch maar laten zitten.

als je al genoeg B6 binnen krijgt via voeding is het dan nog wel nodig om er zoveel van in die fles te stoppen? of werkt dat alleen als het gelijktijdig word ingenomen?

nog nieuws van tanktops/tshirts van O.a musclewarefare, ironville ?

Nee helaas nog niet. ;)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 11:27 ----------

Als de WMS smaakloos wordt, dan koop ik die onmiddellijk. Dan kan ik die mixen met mijn Whey perfection. Enig idee wanneer die te koop zal zijn? :D

Voorlopig nog niet, maar ik zal de tip doorgeven aan onze productie mensen. :thumbup:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 11:30 ----------

Heb er thuis ook al een heel aantal en heb hetzelfde. In principe hebben jullie jezelf er mee natuurlijk :D

Zoals al eerder gezegd, helemaal mee eens. We hebben al dit direct door naar de verantwoordelijke op kantoor gestuurd. Dus we zijn er druk mee bezig.:)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 11:31 ----------

Tacx is een aanrader voor bidons

Thanks voor de tip. :D

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 11:34 ----------

zou ik niet doen.. vooral vooruit blijven gaan:D

heb die amino direct toch maar laten zitten.

als je al genoeg B6 binnen krijgt via voeding is het dan nog wel nodig om er zoveel van in die fles te stoppen? of werkt dat alleen als het gelijktijdig word ingenomen?

Haha daar heb je helemaal gelijk in ;).

Momenteel is Ralf er niet, hij komt hier later op terug.:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven