- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer, gelukkig zijn er nog genoeg alternatieven! Als je kijkt op "liquid" staat er vaak wel iets leuks bij. Algemene gezondheid staat uiteraard voorop.dat is 25ml per keer toch...ok dat is wel veel
ik zit nu op 0,75mg supplementair boven op voeding en daarmee houd ik mijn B6 innamen net onder de bovenwaarde in mijn bloed.
Dit is dan dus 10x zo veel en dan nog wat ik uit voeding krijg.
B6 krijg je ook op andere manieren binnen, blijkbaar voldoende waardoor supplementair niet nodig is dus toevoeging aan dat drankje lijkt me dan ook overbodig.
jammer denk niet dat het verstandig is om het te bestellen voor mij dan.

Klopt. 1 dosering/maatschep is voldoendeHeb ik dat nu zo verkeerd gelezen?
Serious Mass van ON staat op de zak dat er per zak 16 servings zitten. 1 serving bestaat uit 2 scoops (meer dan 300 gram).
Dit lijkt me nu echt wel enorm veel. Ik zie ook dat jullie op de site 1 scoop aanraden. Hoe zit het nu juist?
ja maar dat waren doseringen die ik elke dag nam.Jammer, gelukkig zijn er nog genoeg alternatieven! Als je kijkt op "liquid" staat er vaak wel iets leuks bij. Algemene gezondheid staat uiteraard voorop.
Klopt. 1 dosering/maatschep is voldoende![]()
Ralf

Beide zijn toppers. De eiwitverhouding is ook ongeveer gelijk. Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar Mass Perfection omdat deze alleen complexe koolhydraten bevat uit Oats en Brown Rice (zelfs geen deel malto).

Ja, er wordt op zaterdag ook pakketjes bezorgt!Bedankt, ik ga de mass perfection proberen. Ik hoop dat die kwa smaak net zo lekker is als de lean gain
Wordt er trouwens op zaterdag ook post bezorgt aangezien ik het zojuist besteld heb of moet ik wachten tot maandag?![]()
Wij zenden helaas niet naar Spanje. We kunnen het wel naar jou sturen, zodat jij het door kan sturen naar Spanje?Dag Ralf/Ilco/Leon,
wat zijn de verzendingskosten voor een bestelling naar spanje ?
Zou graag de Nr1 en magnificent naar mijn broertje willen verzenden.
Groet, Daniell.
Inderdaad, dat mag inderdaad niet gebeuren. Wat is je referentienummer van de bestelling? Ga ik even kijken of ik wat voor je kan realiseren.Na dinsdag om 23.30 een bestelling te plaatsen, is het pakket nog altijd onderweg, we zijn al vrijdag. Nu net gekeken en er staat aangeduid levering maandag. Net zoals er gisteren stond levering vrijdag. Bij TNT ging dit sneller. Jullie kunnen er niks aan doen, maar is wel ambetant.
Referentienummer is: C566646, bedankt voor de snelle reactie & hulp. Wordt hier erg gewaardeerd![]()
Excuses voor het ongemak, maar ik kan helaas niks voor je betekenen. Heb je hem maandag nog niet, PM dan even
B&F, is de Dexaprine die jullie nu nog verkopen met DMAA?
thx

Ik ben ook benieuwd! Laat je het ons even weten?
Bedankt voor je compliment! Waardeer ik!Heel erg bedankt voor de snelle reply. Heel goeie service & beste prijzen. Niks op aan te merken![]()
Jij ook bedankt! Geniet van je wel verdiende weekend!Snelle reactie, krijg de bestellingen ook snel thuis. Goede service overall.
Me tested preworkout is over de datum, kan ik deze nog gebruiken?

Hallo bodyenfitshop,
Ik heb mijn dextrose bestelling binnen gekregen en ben er erg blij mee.
Alleen wordt er vermeld dat je het perfect met water en je andere eiwitten in kan nemen.
snelle levering zoals altijd, ben ik superblij mee!
nu heb ik 3 vragen:
Kan ik dextrose ook met melk innemen (want ik mix mijn whey altijd met magere melk)?
Zit er in dextrose pure ook taurine?
want jullie hebben mij verteld dat het verschil met dextrose professional alleen de smaak is, dat betekend dus dat alle andere stoffen wel in dextrose pure zitten?
die laatste 2 vragen zijn voor mij voor de zekerheid :-D
ik hoor het graag,
groetjes,
Daniel