Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik dat nu zo verkeerd gelezen?

Serious Mass van ON staat op de zak dat er per zak 16 servings zitten. 1 serving bestaat uit 2 scoops (meer dan 300 gram).

Dit lijkt me nu echt wel enorm veel. Ik zie ook dat jullie op de site 1 scoop aanraden. Hoe zit het nu juist?

dat is 25ml per keer toch...ok dat is wel veel
ik zit nu op 0,75mg supplementair boven op voeding en daarmee houd ik mijn B6 innamen net onder de bovenwaarde in mijn bloed.

Dit is dan dus 10x zo veel en dan nog wat ik uit voeding krijg.

B6 krijg je ook op andere manieren binnen, blijkbaar voldoende waardoor supplementair niet nodig is dus toevoeging aan dat drankje lijkt me dan ook overbodig.

jammer denk niet dat het verstandig is om het te bestellen voor mij dan.
Jammer, gelukkig zijn er nog genoeg alternatieven! Als je kijkt op "liquid" staat er vaak wel iets leuks bij. Algemene gezondheid staat uiteraard voorop. ;)
Heb ik dat nu zo verkeerd gelezen?

Serious Mass van ON staat op de zak dat er per zak 16 servings zitten. 1 serving bestaat uit 2 scoops (meer dan 300 gram).

Dit lijkt me nu echt wel enorm veel. Ik zie ook dat jullie op de site 1 scoop aanraden. Hoe zit het nu juist?
Klopt. 1 dosering/maatschep is voldoende :)

Ralf

Jammer, gelukkig zijn er nog genoeg alternatieven! Als je kijkt op "liquid" staat er vaak wel iets leuks bij. Algemene gezondheid staat uiteraard voorop. ;)

Klopt. 1 dosering/maatschep is voldoende :)

Ralf
ja maar dat waren doseringen die ik elke dag nam.
dit zou dan zijn direct na de (kracht/pomp)training net nog even voor de cardio sessie die ik erna dan doe. dus maar paar x in de week.
dat zal wel niet zo erg zijn denk ik.:)
dus denk dat ik hem toch maar ga bestellen:o:D

Laatst bewerkt:
Beide zijn toppers. De eiwitverhouding is ook ongeveer gelijk. Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar Mass Perfection omdat deze alleen complexe koolhydraten bevat uit Oats en Brown Rice (zelfs geen deel malto).

Bedankt, ik ga de mass perfection proberen. Ik hoop dat die kwa smaak net zo lekker is als de lean gain :)

Wordt er trouwens op zaterdag ook post bezorgt aangezien ik het zojuist besteld heb of moet ik wachten tot maandag?:o

Dag Ralf/Ilco/Leon,
wat zijn de verzendingskosten voor een bestelling naar spanje ?
Zou graag de Nr1 en magnificent naar mijn broertje willen verzenden.
Groet, Daniell.

Na dinsdag om 23.30 een bestelling te plaatsen, is het pakket nog altijd onderweg, we zijn al vrijdag. Nu net gekeken en er staat aangeduid levering maandag. Net zoals er gisteren stond levering vrijdag. Bij TNT ging dit sneller. Jullie kunnen er niks aan doen, maar is wel ambetant.

Bedankt, ik ga de mass perfection proberen. Ik hoop dat die kwa smaak net zo lekker is als de lean gain :)

Wordt er trouwens op zaterdag ook post bezorgt aangezien ik het zojuist besteld heb of moet ik wachten tot maandag?:o
Ja, er wordt op zaterdag ook pakketjes bezorgt! :thumbs:
Dag Ralf/Ilco/Leon,
wat zijn de verzendingskosten voor een bestelling naar spanje ?
Zou graag de Nr1 en magnificent naar mijn broertje willen verzenden.
Groet, Daniell.
Wij zenden helaas niet naar Spanje. We kunnen het wel naar jou sturen, zodat jij het door kan sturen naar Spanje?
Na dinsdag om 23.30 een bestelling te plaatsen, is het pakket nog altijd onderweg, we zijn al vrijdag. Nu net gekeken en er staat aangeduid levering maandag. Net zoals er gisteren stond levering vrijdag. Bij TNT ging dit sneller. Jullie kunnen er niks aan doen, maar is wel ambetant.
Inderdaad, dat mag inderdaad niet gebeuren. Wat is je referentienummer van de bestelling? Ga ik even kijken of ik wat voor je kan realiseren.

Ralf

Referentienummer is: C566646, bedankt voor de snelle reactie & hulp. Wordt hier erg gewaardeerd :)

Referentienummer is: C566646, bedankt voor de snelle reactie & hulp. Wordt hier erg gewaardeerd :)

Ik zie je pakket inderdaad onderweg is. Hij ligt in een postsorteercentrum van PostNL. Even wachten tot maandag dus??? Excuses voor het ongemak, maar ik kan helaas niks voor je betekenen. Heb je hem maandag nog niet, PM dan even;)

Eldert

B&F, is de Dexaprine die jullie nu nog verkopen met DMAA?
thx

Heel erg bedankt voor de snelle reply. Heel goeie service & beste prijzen. Niks op aan te merken ;)

Snelle reactie, krijg de bestellingen ook snel thuis. Goede service overall.

Ik ben ook benieuwd! Laat je het ons even weten?
Heel erg bedankt voor de snelle reply. Heel goeie service & beste prijzen. Niks op aan te merken ;)
Bedankt voor je compliment! Waardeer ik!
Snelle reactie, krijg de bestellingen ook snel thuis. Goede service overall.
Jij ook bedankt! Geniet van je wel verdiende weekend!

Ralf

We hebben al 800 deelnemers aan onze facebookactie! En dus al 16 maal 25 euro weggegeven. Like us en win!

likeface.jpg

Me tested preworkout is over de datum, kan ik deze nog gebruiken?

Me tested preworkout is over de datum, kan ik deze nog gebruiken?

Hangt er een beetje vanaf of het product open is geweest of niet. Indien het product open is geweest zou ik het persoonlijk niet doen, indien het gesloten is kan je het nog proberen. Maar dit is natuurlijk altijd op eigen risico.;)

Hallo bodyenfitshop,

Ik heb mijn dextrose bestelling binnen gekregen en ben er erg blij mee.
Alleen wordt er vermeld dat je het perfect met water en je andere eiwitten in kan nemen.

snelle levering zoals altijd, ben ik superblij mee!

nu heb ik 3 vragen:

Kan ik dextrose ook met melk innemen (want ik mix mijn whey altijd met magere melk)?

Zit er in dextrose pure ook taurine?
want jullie hebben mij verteld dat het verschil met dextrose professional alleen de smaak is, dat betekend dus dat alle andere stoffen wel in dextrose pure zitten?

die laatste 2 vragen zijn voor mij voor de zekerheid :-D

ik hoor het graag,

groetjes,

Daniel

Hallo bodyenfitshop,

Ik heb mijn dextrose bestelling binnen gekregen en ben er erg blij mee.
Alleen wordt er vermeld dat je het perfect met water en je andere eiwitten in kan nemen.

snelle levering zoals altijd, ben ik superblij mee!

nu heb ik 3 vragen:

Kan ik dextrose ook met melk innemen (want ik mix mijn whey altijd met magere melk)?

Zit er in dextrose pure ook taurine?
want jullie hebben mij verteld dat het verschil met dextrose professional alleen de smaak is, dat betekend dus dat alle andere stoffen wel in dextrose pure zitten?

die laatste 2 vragen zijn voor mij voor de zekerheid :-D

ik hoor het graag,

groetjes,

Daniel

Top, zulke complimenten waarderen we enorm!:D

Je kan de dextrose inderdaad wel bij je shake in doen. Dat is geen probleem.
Onze dextrose-pure bevat helemaal niets. Vrij van toevoegingen zoals geur, kleur, smaak en zoetstoffen. Uiteraard geen taurine, magnesium en elektrolyten. Toppertje dus :-) Binnen kort nog WMS smaakloos en dan hebben we in elke categorie de beste keus :-D

Fijn weekend:cool:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven