AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
jep, wil wel voor iedereen benadrukken dat dit een 21+ supp is waarvoor PCT nodig is..

Kan je uitleggen waar PCT voor staat?
Ow en btw, je posts zijn meestal wel leerzaam voor de meeste hier,
dus ik zie niet in wat je nou fout doet/zegt ???

Ilco is no xplode het zelfde als super pump 250, want de kleur, smaak en geur is precies hetzelfde.

Laatst bewerkt:

Dat ziet niemand;)

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

Ilco is no xplode het zelfde als super pump 250, want de kleur, smaak en geur is precies hetzelfde.

Gaspari en BSN zijn de grootste concurrenten, het zijn twee verschillende producten wel in een zelfde productgroep met een vergelijkbaar effect.

post cycle therapy

"PCT is one of the most important (yet overlooked with surprising frequency) aspects of a complete, successful prohormone cycle. In short PCT is of great importance because it ensures you retain the gains you make during a prohormone cycle."

► Overview/Background - What is PCT?

What is Post-Cycle Therapy (aka PCT)? To fully understand the answer to this question you need to first realize that your body always seeks to remain in a very balanced state - this condition of balance in the body is called homeostasis.

Whenever you take in any external substances which cause an increase significantly beyond the normal or homeostatic levels your body is accustomed to, your body will generally respond by reducing its own, internal production of those substances in an effort to re-establish the 'normal', lower levels to which it's accustomed.

This is especially true with hormones of any type. The result is that for a temporary period of time, your body's production of important hormones may actually dip [U]BELOW normal levels[/U]. This happens when the use of the external substance is discontinued - in our case, this would be after the prohormone cycle is completed. Because the body's internal production levels are below normal due to the body cutting back on production in an effort to normalize levels AND because you're no longer adding more externally...your overall hormonal levels are thus temporarily depressed/reduced - BELOW normal.

So, Post-Cycle Therapy, or PCT, is a term used to describe (generally) the supplement regimen used by individuals after completing a cycle of an anabolic or prohormone for the purpose of QUICKLY restoring the body's natural production of hormones. PCT is also one of the most important (yet overlooked with surprising frequency) aspects of a complete, successful prohormone cycle.
bron: [Link niet meer beschikbaar] geraadpleegd op 11 mei 2010

ik typte dat er dus bij omdat het dus iets erg belangrijks is en ook mede aantoont dat het geen 'normaal' supplement is zoals whey of creatine..
voor meer info omtrent PCT verwijs ik je naar de AAS sectie

+1400, een forum om elkaar te helpen bij keuze van producten, en hij waarschuwt iemand en bam een kaart..... hmmmm.???

Ontopic.
Vandaag Result en Beta-Alanine binnen ga deze komende weken stacken kijken wat voor result(aat) dit geeft:D

:thumbs: Result en Beta-alanine doen het goed samen. Prima, combi voor kracht en uithouding!

ik typte dat er dus bij omdat het dus iets erg belangrijks is en ook mede aantoont dat het geen 'normaal' supplement is zoals whey of creatine..
voor meer info omtrent PCT verwijs ik je naar de AAS sectie

Ok dank je.
Wil niks met aas te maken hebben, ga voor 100% naturel :)
Maar bedankt voor het antwoord, weten we dat ook weer ;)

Ok dank je.
Wil niks met "anabole androgene steroïden">aas te maken hebben, ga voor 100% naturel :)
Maar bedankt voor het antwoord, weten we dat ook weer ;)

een laatste woordje hierover om correct te zijn, natadrol is geen AAS noch een PH (pro-hormoon) maar het ligt erg dicht ertegen (tegen PH dus) vandaar dat het dus toch aangewezen is op te passen met zoiets en zeker doordacht en gepland genomen moet worden door iemand die zich er goed over heeft ingelezen.

on topic:
vandaag mijn tweede zakje animal cuts genomen, gistere eerste zakje
normale dosering is 2zakjes per dag maar ik pak er gewoon eentje in de ochtend omdat ik het anders een overdosis cafeïne vind. ik kreeg warm gevoel (in begin kreeg ik enkel warm gevoel in mijn keel (precies of een capsule was daar open gegaan :D) voor de rest was mijn dag en training OK, niet speciaal mega energierush ofzo.. had wel de hele dag door goede energie, redelijk stabiel.. ook zweette ik precies beetje meer.. ik zal mijn vorderingen betreffende mijn BF% iedere week hier eventjes kort posten!

Pakketje aangekomen, bedankt voor de samples! :D

Chauffeur is onderweg, is leuk om te lezen.
Nu nog even wachten...

is bestelling 112238 al verzonden?

Bestaat er een mogelijkheid dat bodyenfitshop Biotest kan importeren aan schappelijke prijs?

Hier is ook de bestelling binnen, thx voor de sample en bidon

Donderdag is het feestdag in België. Werkt TNT op vrijdag of maken ze de brug?

jooo body en fitshop me vader kwam laatst langs hij wist niet wat die moest meenemen voor me GEEF HEM DE VOLGENDE X whey perfection mee lange man snor me klein vrouwtje. misschien herinner je je het nog ahah :p

Laatst bewerkt:
Bestaat er een mogelijkheid dat bodyenfitshop Biotest kan importeren aan schappelijke prijs?

Niet alles mag helaas, we krijgen wel enkele producten..

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

jooo body en fitshop me vader kwam laatst langs hij wist niet wat die moest meenemen voor me GEEF HEM DE VOLGENDE X whey perfection mee lange man snor me klein vrouwtje.

doen we:)

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Heeft u de pre workout samples verstuurd?

ja

ik wil mijn bestelling :mad:
:p:p:p

Heb alles netjes ontvangen, binnen 24 uur.

Bedankt BF! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven