AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kreeg een bevestiging van de verzending, met een track en trace, deze deed het eerst niet.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Ga zo trainen, kan ik de powerpill met no-xplode combineren?

krijg je geen boost genoeg van no-xplode? ik weet niet juist wat de hoeveelheid cafeïne in no-xplode is.. maar in de power pill zit ook cafeïne.. wat mss zou kunnen leiden tot een 'overdosis' cafeïne vandaar dat het normaal ook niet de bedoeling is deze te combineren..

Ik ben misschien van plan om monster pomp te kopen, als ik de pre workout samples heb koop ik misschien wel een andere.

Heb ik ook cafeinepillen nodig of zit dat in monster pomp en waarom is het zo goedkoper dan crack of hemorush?

De prijs is niet bepalend voor de kwaliteit;) Geen caffeine erbij nemen, de Monster Pump bevat echt voldoende:D

krijg je geen boost genoeg van no-xplode? ik weet niet juist wat de hoeveelheid cafeïne in no-xplode is.. maar in de power pill zit ook cafeïne.. wat mss zou kunnen leiden tot een 'overdosis' cafeïne vandaar dat het normaal ook niet de bedoeling is deze te combineren..

overdosis aan cafeine? zal wel meevallen denk ik hoor. In de musclemag wordt zelfs aangeraden 600-800 mg caffeine te nemen

Hallo B&F,

Heb mijn bestelling binnen, mijn complimenten hoe jullie met mij als klant om zijn gegaan. Ben blij dat 1 van uw collega's heeft uitgezocht hoe het zat met de vertraging van mijn bestelling en gelijk voor me gebeld heeft naar de TNT en binnen 5 minuten alles heeft opgelost! Hier kan menig internet bedrijf nog wat van leren! Nog een klein minpuntje, als je besteld krijg je direct een mail met een link, die werkte bij mij eerst niet, dat is bekend??

Dank je, voor het compliment:)

De link gaat werken na de eerste scan door de TNT, dit is meestal laat in de avond. In 98% van de gevallen wordt je bestelling binnen 24 uur na ontvangst van de link bij je aangeboden:cool:

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Kreeg een bevestiging van de verzending, met een track en trace, deze deed het eerst niet.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Ga zo trainen, kan ik de powerpill met no-xplode combineren?

BTW wat is die nieuwe whey lekkerrrrrr! complimenten.

De Powerpill niet met No Xplode combineren...
Beide producten bevatten stimulanten als caffeine ed.

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

overdosis aan cafeine? zal wel meevallen denk ik hoor. In de musclemag wordt zelfs aangeraden 600-800 mg caffeine te nemen

Ja ok, wanneer je veel ervaring met het gebruik van dit soort producten hebt dan kun je gaan afstemmen wat voor jouw het lekkerste werkt. als je hier geen/minder ervaring mee hebt en/of gevoelig voor bent dan kan dit ook echt verkeerd uitpakken:cool: Ik vindt het erg veel trouwens..
Buiten dat moet ik vanuit mijn positie altijd voorzichtig zijn met wat ik adviseer trouwens.

Laatst bewerkt:
Hallo B&F,

Heb mijn bestelling binnen, mijn complimenten hoe jullie met mij als klant om zijn gegaan. Ben blij dat 1 van uw collega's heeft uitgezocht hoe het zat met de vertraging van mijn bestelling en gelijk voor me gebeld heeft naar de TNT en binnen 5 minuten alles heeft opgelost! Hier kan menig internet bedrijf nog wat van leren! Nog een klein minpuntje, als je besteld krijg je direct een mail met een link, die werkte bij mij eerst niet, dat is bekend??
als die link niet werkt of zegt dat je nummertje niet te traceren is wil dat zeggen dat tnt dat pakketje nog niet heeft ingescand. Eens tnt die ingescand heeft weet jij waar die zit :D

complimenten voor de whey perfection :thumb: net die cookie & cream smaakte zeer goed, maar ben bang dat hij te zoet is om lang en vaak achter elkaar te drinken, morgen eens de aardbei of vanilla proberen!

complimenten voor de whey perfection :thumb: net die cookie & cream smaakte zeer goed, maar ben bang dat hij te zoet is om lang en vaak achter elkaar te drinken, morgen eens de aardbei of vanilla proberen!

Dank je!!
De Cookies vind ik 's ochtends het lekkerst. Voor na de training de Berry, lekker fris:)

Ik heb helaas niet het genoegen gehad om die berry te krijgen in mijn proefpakketje! maar klinkt sowieso wel goed ( berry blast ofzo was het toch?:)) misschien binnekort dan maar die eens bijbestellen ofzo! Ik ben benieuwd!

Enig idee wanneer er weer psyllium komt ?

Enig idee wanneer er weer psyllium komt ?

Ja, ik dacht begin volgende week (even uit m'n hoofd

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Ik heb helaas niet het genoegen gehad om die berry te krijgen in mijn proefpakketje! maar klinkt sowieso wel goed ( berry blast ofzo was het toch?:)) misschien binnekort dan maar die eens bijbestellen ofzo! Ik ben benieuwd!

De meest frisse smaak vind ik persoolijk:)

Goedeavond ilco,

Ik vraag me af wanneer jullie lean dreams uitkomt van alri.
Ik had deze als sampletje bij mijn bestelling.
En het maakt me een lekker slaperig voor de nachtdiensten :)

Goedeavond ilco,

Ik vraag me af wanneer jullie lean dreams uitkomt van alri.
Ik had deze als sampletje bij mijn bestelling.
En het maakt me een lekker slaperig voor de nachtdiensten :)

:rolleyes: deze hadden we inderdaad al moeten hebben. Check ik morgen even voor je:D

Thx, als ik nog wat geld over heb dan bestel ik em nog even :P

Ik zit te twijfelen tussen monster pomp en hemorush.

En welke smaakt beter fruit punch of orange..

Beide zijn goed in samenstelling, de Monster Pump bevat per serving ook 25 gram snelle carbs. De Hemorush is vrij van koolhydraten en bevat dus in verhouding meer werkzame ingredienten. Nutrabolics is ook kwalitatief een mooi merk. Fruit Punch vind ik lekkerder..

BAM!
net klaar met werken, en pakketje stond op tafel.
ben er blij mee :)
thnx voor de samples ook!

nog eens bedankt van het nazenden van shaker :D die gistere al thuis was ^^
ik had hier al de vraag gesteld over pure pump maar niet véél reactie ivm ervaringen dus denk dat ik deze tog eens ga bestellen morge :D
het is eigenlijk gewoon puur Arginine AKG als ik het goed versta en voor die 14,90 is het echt wel het proberen eens waard denk ik :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven