Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
NOX Pump heb ik nog een doos van ofzo, vorige keer gekocht toen ik hetzelfde probleem had :D

Ik was trouwens de SizeOn vergeten te vernoemen in dat rijtje, die gebruik ik ook. Misschien de Whey Perfection Fresh Berry voor de afwisseling, die is wel vrij lekker :D

Wat is TMS?

Weet iemand trouwens nog iets wat ik kan kopen voor supps? De prijzen van B&F zijn te laag waardoor ik geld overhoud en ik wil niet iets stoms doen zoals bv. met een vriendin gaan winkelen.

Ik gebruik nu:

PeptoPro (XXL)
Dipeptides (New Science Labs)
Protein Revolution (B&F)
Micellar Casein Superior (B&F)
Druivensuiker
Purple Wraath (Controlled Labs)
Crack (Revolutions)

En:

Een multivitamine
Omega-3
Verteringsenzymen

stort maar wat op mn rekening.
als je toch geld over houdt!
ik kan wel wat gebruiken.

NOX Pump heb ik nog een doos van ofzo, vorige keer gekocht toen ik hetzelfde probleem had :D

Ik was trouwens de SizeOn vergeten te vernoemen in dat rijtje, die gebruik ik ook. Misschien de Whey Perfection Fresh Berry voor de afwisseling, die is wel vrij lekker :D

Wat is TMS?

total muscle solution, is zonder stimulerende middelen maar geeft je wel een "drive" perfect voor als je s'avonds laat traint.. er is een review over te vinden

Laatst bewerkt:
Hmm, dan krijg ik echt een overdosis aan beta-alanine hehe.

Ik wil zo graag dat een leverancier Superfoods en Flameout gaat verkopen van Biotest :(

grapje hoor skld ;):p

Ik ben niet rijk ofzo, maar ik geef niet veel geld uit (BB is mijn enige hobby, ik ga niet stappen, reis niet veel, heb nu geen vriendin, niets om voor te sparen, ...,) en dan moet je je afvragen of je het weer op de bank gaat gooien of gaat zoeken naar een aanvulling op je hobby. Als ik minder spierpijn of meer spiergroei kan krijgen door een supp aan te schaffen wat ik normaal niet gebruik dan is de keuze snel gemaakt.

Had er ook aan gedacht om een homegym te bouwen, maar de fitness waar ik zit is een paar honderd meter verderop en daar gaan ook een hoop vrienden naartoe... :D

on topic:
natadrol.. heb er al over gepost maar niemand reageert echt.. iemand ervaring mee?

even off topic:
vandaag echo laten maken van de "spierscheur"
blijkt het allemaal kleine scheurtjes te zijn die allemaal genezen :o zijn maar juist de pees (aan de elleboog hé) was verrokken :o ik weet niet hoe dat in NL noemt dus ik hoop dat je het toch begrijpt. de dokter zag alleen mooie spieren die mooi getraint zijn zonder al te veel overbelasting :D en een snelle genezing aan de spieren (dankjewel B&F):D

hey bnf,
kunnen jullie nog aan L-tryptofaan komen?
zie dat het uitverkocht is..

thx, snap echt niet van waar die haat tegen mij plots komt, ik krijg de ene kaart na de andere omdat ik hier post.. ja ik post hier meer dan bij een andere boardsponsor maar dat is omdat ik mijn supps gwn bij deze boardsponsor koop, ik kan toch moeilijk voor iedereen die hier ergens post uitleg zoeken en geven :s
blijkbaar is mijn raad dan veel waard of meer waard dan de mensen die uitleg geven bij XXL of powersupplements want ik ben wel diegene die daarvoor kaarten krijgt :mad:
nja ik volg hier wel want ben echt geintresseerd in hun sups zelf,, :D
en ook al lees je de info bij het product zelf hier tusse heb ik tg al véél meer geleerd dusjh ooit slecht :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven