Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet iemand trouwens nog iets wat ik kan kopen voor supps? De prijzen van B&F zijn te laag waardoor ik geld overhoud en ik wil niet iets stoms doen zoals bv. met een vriendin gaan winkelen.
Ik gebruik nu:
PeptoPro (XXL)
Dipeptides (New Science Labs)
Protein Revolution (B&F)
Micellar Casein Superior (B&F)
Druivensuiker
Purple Wraath (Controlled Labs)
Crack (Revolutions)
En:
Een multivitamine
Omega-3
Verteringsenzymen
stort maar wat op mn rekening.
als je toch geld over houdt!
ik kan wel wat gebruiken.

NOX Pump heb ik nog een doos van ofzo, vorige keer gekocht toen ik hetzelfde probleem had
Ik was trouwens de SizeOn vergeten te vernoemen in dat rijtje, die gebruik ik ook. Misschien de Whey Perfection Fresh Berry voor de afwisseling, die is wel vrij lekker
Wat is TMS?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/natadrol-lg-sciences-237524/
Hier een hele topic over Natadrol.
topic al bekeken vriend? 
daar reageerde dus zo goed als niemand 
zijn maar juist de pees (aan de elleboog hé) was verrokken
ik weet niet hoe dat in NL noemt dus ik hoop dat je het toch begrijpt. de dokter zag alleen mooie spieren die mooi getraint zijn zonder al te veel overbelasting
en een snelle genezing aan de spieren (dankjewel B&F)
topic al bekeken vriend?
EDIT: inderdaaddaar reageerde dus zo goed als niemand
![]()
Het is nog een vrij nieuw product maar hier enkele reviews;
Natadrol reviews
nog een paar: 2 en nog een paar: 3

thx
hier nog een aantal tegen gekomen:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=122015651&highlight=natadrol
jep, wil wel voor iedereen benadrukken dat dit een 21+ supp is waarvoor PCT nodig is..

Hmm, dan krijg ik echt een overdosis aan beta-alanine hehe.
Ik wil zo graag dat een leverancier Superfoods en Flameout gaat verkopen van Biotest![]()
nja ik volg hier wel want ben echt geintresseerd in hun sups zelf,,thx, snap echt niet van waar die haat tegen mij plots komt, ik krijg de ene kaart na de andere omdat ik hier post.. ja ik post hier meer dan bij een andere boardsponsor maar dat is omdat ik mijn supps gwn bij deze boardsponsor koop, ik kan toch moeilijk voor iedereen die hier ergens post uitleg zoeken en geven :s
blijkbaar is mijn raad dan veel waard of meer waard dan de mensen die uitleg geven bij XXL of powersupplements want ik ben wel diegene die daarvoor kaarten krijgt![]()