lovelyke
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m57
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestaat er een mogelijkheid dat bodyenfitshop Biotest kan importeren aan schappelijke prijs?
Niet alles mag helaas, we krijgen wel enkele producten..

heb eigenlijk een vrij genant vraagje
over mijn plasje
mijn plasje is een serieuze plas geworden, is dat door die pillen
fast diet, cla, transform
(ps dit is een serieuze vraag, gelieve u van belachelijke commentaar te onthouden)
'.Door het zo te omschrijven (inclusief al die smilies) lok je zoiets over het algemeen juist uit en verkleinwoorden helpen ook niet. Beter is: 'misschien een rare vraag maar het lijkt alsof ik meer moet plassen?'.
Anyway, sommige producten hebben een vochtafdrijvende werking waardoor dit kan gebeuren.
Misschien dat ik de vraag hier kan posten, CLA kan dat ivm diabetes?
Misschien dat ik de vraag hier kan posten, CLA kan dat ivm diabetes?

Donderdag is het feestdag in België. Werkt TNT op vrijdag of maken ze de brug?
(gelukkig wel

dank je voor het antwoord, is gewoon een vrij genante vraag hé

.Als ik zoek op google dan vin dik veel over CLA icm met Diabetes maar aangezien mijn Engels niet zo goed is.
edit: weet niet of iemand me hierbij zou willen helpen, maar als iemand zich aanbiedt graag!
---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------
En hoe zit het dan met de inname kan dat zowel in de bulk als in de cut?
aangezien ik diabeet ben zit ik eigenlijk noiot heel hoog qua bulk en nooit erg laag qua cut.
j/k 
Ik ben misschien van plan om monster pomp te kopen, als ik de pre workout samples heb koop ik misschien wel een andere.
Heb ik ook cafeinepillen nodig of zit dat in monster pomp en waarom is het zo goedkoper dan crack of hemorush?

Als ik zoek op google dan vin dik veel over CLA icm met Diabetes maar aangezien mijn Engels niet zo goed is.
edit: weet niet of iemand me hierbij zou willen helpen, maar als iemand zich aanbiedt graag!
---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------
En hoe zit het dan met de inname kan dat zowel in de bulk als in de cut?
aangezien ik diabeet ben zit ik eigenlijk noiot heel hoog qua bulk en nooit erg laag qua cut.
Hallo B&F,
Heb mijn bestelling binnen, mijn complimenten hoe jullie met mij als klant om zijn gegaan. Ben blij dat 1 van uw collega's heeft uitgezocht hoe het zat met de vertraging van mijn bestelling en gelijk voor me gebeld heeft naar de TNT en binnen 5 minuten alles heeft opgelost! Hier kan menig internet bedrijf nog wat van leren! Nog een klein minpuntje, als je besteld krijg je direct een mail met een link, die werkte bij mij eerst niet, dat is bekend??
Supplementing the diet with the fatty acid conjugated linoleic acid (CLA) may lead to better weight control and disease management in diabetics, a new study suggests.
Diabetics who added CLA to their diets had lower body mass as well as lower blood sugar levels by the end of the eight-week study, report researchers from Ohio State University in the US. Hyperglycaemia, or high blood sugar, is a hallmark of diabetes.
bron: http://www.foodnavigator.com/Science-Nutrition/CLA-impact-on-diabetes-control geraadpleegd op 11 mei 2010
blijkbaar hebben diabetici door supplementering van CLA een lagere body mass EN lagere niveaus van de bloedsuiker na een 8weken durende studie!
ik ga er nog een paar lezen, hou je op de hoogte en voeg ze hier toe.
blijkbaar kan CLA helpen bij verbetering diabetes II
bron: http://fitnotes.blogspot.com/2006/08/cla-may-combat-type-ii-diabetes.html geraadpleegd op 11 mei 2010
bevestiging van hierboven, cla supplementie verlaagt BF% en bij het stabiel houden van normale bloeksuiker waarden bij personene met type 2 diabetici of diabetes mellitus.
bron: http://findarticles.com/p/articles/mi_m0FKA/is_7_65/ai_103379483/ geraadpleegd 11mei 2010
Kreeg een bevestiging van de verzending, met een track en trace, deze deed het eerst niet.Nooit last van gehad. Welke link bedoel je precies?
staat voor Conjugated Linoleic Acid en is geconjugeerd linolzuur en is een essentieel meervoudig onverzadigd vetzuur dat vet kan omzetten in spiermassa. Onderzoek heeft uitgewezen dat bij inname van 3 gram per dag het vetpercentage vermindert. Dit komt doordat vetcellen worden gebruikt om spierweefsel te vormen. Hierdoor zal je niet in gewicht afnemen maar zal de verhouding tussen vet en spierweefsel verbeteren.