Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb eigenlijk een vrij genant vraagje:o

over mijn plasje:o

mijn plasje is een serieuze plas geworden, is dat door die pillen :o

fast diet, cla, transform

(ps dit is een serieuze vraag, gelieve u van belachelijke commentaar te onthouden)

Bestaat er een mogelijkheid dat bodyenfitshop Biotest kan importeren aan schappelijke prijs?

Niet alles mag helaas, we krijgen wel enkele producten..

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Jammer dat ze overal (o.a.) zoveel yohimbe/yohimbine in moeten gooien waardoor het verboden wordt. Ik denk dat ik eens een politieke partij op ga richten om efedra e.d. weer te legaliseren, hier heb ik iig al een hoop stemmen dan :D

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

heb eigenlijk een vrij genant vraagje:o

over mijn plasje:o

mijn plasje is een serieuze plas geworden, is dat door die pillen :o

fast diet, cla, transform

(ps dit is een serieuze vraag, gelieve u van belachelijke commentaar te onthouden)

Door het zo te omschrijven (inclusief al die smilies) lok je zoiets over het algemeen juist uit en verkleinwoorden helpen ook niet. Beter is: 'misschien een rare vraag maar het lijkt alsof ik meer moet plassen? ???'.

Anyway, sommige producten hebben een vochtafdrijvende werking waardoor dit kan gebeuren.

Door het zo te omschrijven (inclusief al die smilies) lok je zoiets over het algemeen juist uit en verkleinwoorden helpen ook niet. Beter is: 'misschien een rare vraag maar het lijkt alsof ik meer moet plassen? ???'.

Anyway, sommige producten hebben een vochtafdrijvende werking waardoor dit kan gebeuren.

dank je voor het antwoord, is gewoon een vrij genante vraag hé

Misschien dat ik de vraag hier kan posten, CLA kan dat ivm diabetes?

cla (conjugated Linoleic Acid), geconjugeerd linolzuur.
ingredienten: plantaardige olie bestaande uit tenminste 78% linolzuur (cla), hulpstoffen: gelatine, glycerol, gezuiverd water.

denk dat het niet schadelijk is dat staat er toch niet op terwijl bij diene fast diet dat er duidelijk op vermeld staat

Lijkt me niet schadelijk, maar bij dit soort dingen altijd even langs de doc.

Dat kan inderdaad:)

Edit; alles altijd even in overleg met arts inderdaad (ook al ben ik er vrij zeker van)

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Donderdag is het feestdag in België. Werkt TNT op vrijdag of maken ze de brug?

TNT werkt 100% op vrijdag:cool: (gelukkig wel:D

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

is bestelling 112238 al verzonden?

Betaling vanmorgen binnen en de bestelling is vandaag direct verzonden:cool:

Als ik zoek op google dan vin dik veel over CLA icm met Diabetes maar aangezien mijn Engels niet zo goed is:p.

edit: weet niet of iemand me hierbij zou willen helpen, maar als iemand zich aanbiedt graag!
---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

En hoe zit het dan met de inname kan dat zowel in de bulk als in de cut?

aangezien ik diabeet ben zit ik eigenlijk noiot heel hoog qua bulk en nooit erg laag qua cut.

Laatst bewerkt:
heb de bestelling ontvangen :-D
suppergelukkige ik
bedankt voor de extra staaltjes crack en wauwie wat grote potten zeg

Als ik zoek op google dan vin dik veel over CLA icm met Diabetes maar aangezien mijn Engels niet zo goed is:p.

edit: weet niet of iemand me hierbij zou willen helpen, maar als iemand zich aanbiedt graag!
---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

aangezien ik diabeet ben zit ik eigenlijk noiot heel hoog qua bulk en nooit erg laag qua cut.

zal seffens effe kijken, nu eerst effe iets eten.. hopelijk krijg ik geen rood :rolleyes: j/k ;)

Supplementing the diet with the fatty acid conjugated linoleic acid (CLA) may lead to better weight control and disease management in diabetics, a new study suggests.

Diabetics who added CLA to their diets had lower body mass as well as lower blood sugar levels by the end of the eight-week study, report researchers from Ohio State University in the US. Hyperglycaemia, or high blood sugar, is a hallmark of diabetes.
bron: http://www.foodnavigator.com/Science-Nutrition/CLA-impact-on-diabetes-control geraadpleegd op 11 mei 2010

blijkbaar hebben diabetici door supplementering van CLA een lagere body mass EN lagere niveaus van de bloedsuiker na een 8weken durende studie!

ik ga er nog een paar lezen, hou je op de hoogte en voeg ze hier toe.

blijkbaar kan CLA helpen bij verbetering diabetes II
bron: http://fitnotes.blogspot.com/2006/08/cla-may-combat-type-ii-diabetes.html geraadpleegd op 11 mei 2010

bevestiging van hierboven, cla supplementie verlaagt BF% en bij het stabiel houden van normale bloeksuiker waarden bij personene met type 2 diabetici of diabetes mellitus.
bron: http://findarticles.com/p/articles/mi_m0FKA/is_7_65/ai_103379483/ geraadpleegd 11mei 2010

Laatst bewerkt:
Ik ben misschien van plan om monster pomp te kopen, als ik de pre workout samples heb koop ik misschien wel een andere.

Heb ik ook cafeinepillen nodig of zit dat in monster pomp en waarom is het zo goedkoper dan crack of hemorush?

Ik ben misschien van plan om monster pomp te kopen, als ik de pre workout samples heb koop ik misschien wel een andere.

Heb ik ook cafeinepillen nodig of zit dat in monster pomp en waarom is het zo goedkoper dan crack of hemorush?

zit al cafeïne in, kan je ook gwn checken door de ingrediënten lijst te overlopen hoor :rolleyes:

Monster Focus(tm) mental focus complex:
(glucronolactone, caffeine [200mg]). 500 mg

waarom het goedkoper is weet ik niet

Eey, ben zelf ook diabeet. Weet niet wat voor type je hebt type 1 ?

Ik heb even snel gelezen wat CLA is, het zou het hongergevoel tegen gaan, en het bloedsuiker op een normaal peil houden. Dit doet hij door afgifte van insuline, aangezien wij geen alvleesklier hebben, dus die reageert niet op hormonen die insuline stimuleren.

Citeer hier van wikipedia
"Chroom suppletie had geen effect bij normale gezonde mensen. Bij diabetici verbeterde de bloedglucosespiegel enigszins, maar had het geen effect op het cholesterol en andere bloedvetten"

Aangezien CLA vaak met chroom wordt ingenomen, dit heeft trouwens weinig met CLA zelf te maken maar met de combinatie van die 2.

Waarvoor zou je niet hoog in koolhydraten kunnen als je diabeet ben. Ik zit nu rond de 500gram kh, spuit wel 7/8x per dag. Maar je moet er wat voor over hebben.

Check anders ff me log, ben wel benieuwd hoe andere diabetici het doen in de sport BB

Edit: Volgens mij werkt het chroom beter voor diabetici, aangezien het een schakel is tussen de verbranding van koolhydraten wat je bloedsuiker spiegel omhoog brengt. Dit heeft geen zin voor mensen zonder diabetici aangezien die zich zelf herstellen met glucagen.

Laatst bewerkt:
Hallo B&F,

Heb mijn bestelling binnen, mijn complimenten hoe jullie met mij als klant om zijn gegaan. Ben blij dat 1 van uw collega's heeft uitgezocht hoe het zat met de vertraging van mijn bestelling en gelijk voor me gebeld heeft naar de TNT en binnen 5 minuten alles heeft opgelost! Hier kan menig internet bedrijf nog wat van leren! Nog een klein minpuntje, als je besteld krijg je direct een mail met een link, die werkte bij mij eerst niet, dat is bekend??

Hallo B&F,

Heb mijn bestelling binnen, mijn complimenten hoe jullie met mij als klant om zijn gegaan. Ben blij dat 1 van uw collega's heeft uitgezocht hoe het zat met de vertraging van mijn bestelling en gelijk voor me gebeld heeft naar de TNT en binnen 5 minuten alles heeft opgelost! Hier kan menig internet bedrijf nog wat van leren! Nog een klein minpuntje, als je besteld krijg je direct een mail met een link, die werkte bij mij eerst niet, dat is bekend??

Nooit last van gehad. Welke link bedoel je precies?

Supplementing the diet with the fatty acid conjugated linoleic acid (CLA) may lead to better weight control and disease management in diabetics, a new study suggests.

Diabetics who added CLA to their diets had lower body mass as well as lower blood sugar levels by the end of the eight-week study, report researchers from Ohio State University in the US. Hyperglycaemia, or high blood sugar, is a hallmark of diabetes.
bron: http://www.foodnavigator.com/Science-Nutrition/CLA-impact-on-diabetes-control geraadpleegd op 11 mei 2010

blijkbaar hebben diabetici door supplementering van CLA een lagere body mass EN lagere niveaus van de bloedsuiker na een 8weken durende studie!

ik ga er nog een paar lezen, hou je op de hoogte en voeg ze hier toe.

blijkbaar kan CLA helpen bij verbetering diabetes II
bron: http://fitnotes.blogspot.com/2006/08/cla-may-combat-type-ii-diabetes.html geraadpleegd op 11 mei 2010

bevestiging van hierboven, cla supplementie verlaagt BF% en bij het stabiel houden van normale bloeksuiker waarden bij personene met type 2 diabetici of diabetes mellitus.
bron: http://findarticles.com/p/articles/mi_m0FKA/is_7_65/ai_103379483/ geraadpleegd 11mei 2010

Dat is hetzelfde, alleen je hebt 2 types en daarna nog zwangerschap en nog paar. Bij type 2 is het pillen, dus geeft alvleesklier nog deels insuline bij type 1 helemaal niet. Zie me post erboven.

Zelf ook een diabeet type 1, denk dat bij type 1 het zelfde effect zal geven. Alleen ben benieuwd met hoeveel % het zich beter gaat, en de kans op hypo's niet groter wordt. Dat wil je niet tijdens het sporten of dagelijks leven.

Nooit last van gehad. Welke link bedoel je precies?
Kreeg een bevestiging van de verzending, met een track en trace, deze deed het eerst niet.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Ga zo trainen, kan ik de powerpill met no-xplode combineren?

BTW wat is die nieuwe whey lekkerrrrrr! complimenten.

Laatst bewerkt:
staat voor Conjugated Linoleic Acid en is geconjugeerd linolzuur en is een essentieel meervoudig onverzadigd vetzuur dat vet kan omzetten in spiermassa. Onderzoek heeft uitgewezen dat bij inname van 3 gram per dag het vetpercentage vermindert. Dit komt doordat vetcellen worden gebruikt om spierweefsel te vormen. Hierdoor zal je niet in gewicht afnemen maar zal de verhouding tussen vet en spierweefsel verbeteren.

Dit is waarom ik het heb gekocht niet om mijn suikerspiegel in orde te houden, wist niet eens dat het daar goed voor was.

Ik heb trouwens type 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven