- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
mijn laaste pm gehad ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gisteren een bestelling gedaan, maar nog geen verzendbevestiging gehad.
Referentienummer C581152. Kunnen jullie dit eens nakijken.

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/no-supplementen/bpi-sports/1-m-r-/
Heeft deze PWO nog dezelfde formule als van ouds, nog voordat de VWA Guarana onder de loep nam ?
Vele andere pre workouts worden niet meer verkocht, en als arme student zijnde ben ik bang 30 - 40 euro aan een PWO te spenderen die niet werkt, omdat ik DMAA gewent ben, en op 1.m.r. ging ik altijd wel lekker, dus als de formule hetzelfde is kan ik ook weer lekker trainen, want vooraad PWO begint weer op te raken.

Alle producten met DMAA mogen wij helaas niet meer verkopen, de 1 M.R is dus ook aangepast!Vandaag hebben we de jack3D micro binnen misschien is dat een goed alternatief![]()
Nee, helaas niet. Deze 1MR versie hebben we denk ik al een half jaar. Je zou eens kunnen kijken naar Swollen of Neurcore, beide hebben de natuurlijke variant. Helaas hebben we nog geen samples.Maar er was ook een andere PWO, die bevatte natuurlijke guarana, dus niet de synthetische, die is er nog wel, hoopte stiekem dat dit ook voor 1.m.r. goldt, maar hebben jullie ookal samples van de nieuwe PWO's ?

Magnificent is natuurlijk een post workout, kunnen we het niet mee vergelijken. Alleen spieropbouwende ingrediënten geen andere toevoegingen. De Nr1 en Nos Ether van Get Diesel kun je zowel voor als na de training gebruiken. Nos Ether is absoluut geen slecht product, alleen enorm hoog aan de prijs. Die van ons is gewoon goedkoper, goed gedoseerd en je weet bij elk ingrediënt hoeveel erin zit. Als je het naast elkaar zet, heeft die van ons kwalitatief even goede en sterke ingrediënten. Naast de 15gr koolhydraten, zitten er ook 15gr werkzame ingrediënten in. Zo snel even bekeken, volgens mij bevat die van ons ook iets meer serveringen.hallo,
Als ik moest kiezen tussen de Nr1 en magnificent en de concurrent: http://www.xxlnutrition.nl/nos-ether-new/get-diesel
Waarom zoude jullie zeggen dat eigen product een betere keuze is?![]()
Ik ben tevreden van Magnifecnt!hallo,
Als ik moest kiezen tussen de Nr1 en magnificent en de concurrent: http://www.xxlnutrition.nl/nos-ether-new/get-diesel
Waarom zoude jullie zeggen dat eigen product een betere keuze is?![]()

Met Magnificent zit je altijd goed als postworkout. De juiste bouwstoffen in combinatie met een hele scherpe prijsIk ben tevreden van Magnifecnt!
Na een zware training geen/amper een dipje, herstel is (denk ik) beter, ik heb het gevoel dat mijn spieren gedurende de dag voller staan ....
1 nadeel, het is voor mij te zoet![]()

Goed om te horen, graag gedaan! Jij ook bedankt voor je orderBestelling weer binnen, ook dit keer weer super tevreden over jullie service!

Haha, hij is vet he.
Soms even een banaan bij de tekenaar in het oor, no problem!
Haha, wie weet bij je volgende bestelling.Waarom krijg ik nooit poppetjes op me potten whey![]()
doet me denken aan die dude die vroeg offie een giraf op ze pizzadoos kon krijgen![]()