SandraThuis
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 65kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou leuk zijn, meteen stuk of 8 dozen ofzo cookies en cream kopen

Klopt helemaal. Bij bestellingen onder de 15 euro worden 1,95 euro verzendkosten berekend.Ik wilde net die eiwitrepen van de aanbieding even bestellen alleen nu moet ik 2 euro verzendskosten betalen, is dit een verandering of komt het door het lage bedrag van de bestelling?
Wat is de houdbaarheidsdatum van de Creatinol-O-Phosphate van Body&Fit huismerk?
En als ik het goed begrijp gebruik je dit alleen op trainingsdagen?

Zouden jullie voor me kunnen opzoeken hoeveel Sucralose (de zoetstof) er in Whey Perfection/Whey Isolaat zit?
Erg interessant die aanbieding van granny's protein bar. Zijn die ook tot januari goed of langer?
Thx![]()

Uhu mooie prijsgranny's protein bar zijn tot 1 Jan, 2013 houdbaar.. dit natuurlijk wel voor een super prijs![]()
die ik nu staan heb zijn ook tot januari goed vandaar dat ik d8 dat ze ook minstens zo lang goed zouden zijn
. Dan ga ik straks 7 doosjes bestellen
.Hoe zit dat eigenlijk met die repen die zoveel chocolade hebben? Is toch niet wat je wilt al die zoetigheid?
Is dat speciale chocola met minder suikers en toegevoegd protine?
maar waarom chocolade? en die caramel!om die aanbieding als voorbeeld te nemen;
82g reep 320kc
waarvan 25g proteine (100kc)
wat denk je zelf?
begrijp me niet verkeerd, vind niks mis met der vet % of wat ook. Meer in bodybuilding perspective..Pardon ? Als die stats kloppen , heeft ze wel een redelijk mooi fysiek .
Ik weet niet waar jij uw kennis haalt over vrouwelijk fysiologie maar wat je zegt , laat blijken dat je zelf groot gebrek aan kennis hebt .
Hoe zit dat eigenlijk met die repen die zoveel chocolade hebben? Is toch niet wat je wilt al die zoetigheid?
Is dat speciale chocola met minder suikers en toegevoegd protine?

om die aanbieding als voorbeeld te nemen;
82g reep 320kc
waarvan 25g proteine (100kc)
wat denk je zelf?
ik heb feedback voor jullie achtergelaten voor de beloofde 2.5% korting en deze word nu niet berekend bij het afrekenen...

+1heb deze repen ook geprobeerd en zijn zeker een aanrader![]()
.+1
Ondertussen al meerdere dozen van gegeten en raad ze ook aan.
Vooral Cookies & cream smaak, krijg ik niet genoeg van. Triple choco vind ik persoonlijk ietsje minder en caramel ga ik eens proberen.
Ze hebben laag % verzadigd vet in vgl met veel andere bars en daarom zijn ze top!

Nog steeds geen nieuws over beschikbaarheid Jack3d Micro?