Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van mij waren langer geldig dacht ik.

Ik wilde net die eiwitrepen van de aanbieding even bestellen alleen nu moet ik 2 euro verzendskosten betalen, is dit een verandering of komt het door het lage bedrag van de bestelling?
Klopt helemaal. Bij bestellingen onder de 15 euro worden 1,95 euro verzendkosten berekend.

Ralf

Wat is de houdbaarheidsdatum van de Creatinol-O-Phosphate van Body&Fit huismerk?
En als ik het goed begrijp gebruik je dit alleen op trainingsdagen?

De houdbaarheid is tot en met Feb. 2015.;)

Zouden jullie voor me kunnen opzoeken hoeveel Sucralose (de zoetstof) er in Whey Perfection/Whey Isolaat zit?

Het is minder dan 0,2%, is dus te overzien!

Erg interessant die aanbieding van granny's protein bar. Zijn die ook tot januari goed of langer?
Thx :)

granny's protein bar zijn tot 1 Jan, 2013 houdbaar.. dit natuurlijk wel voor een super prijs:D

Laatst bewerkt:
Hoe zit dat eigenlijk met die repen die zoveel chocolade hebben? Is toch niet wat je wilt al die zoetigheid?
Is dat speciale chocola met minder suikers en toegevoegd protine?

Hoe zit dat eigenlijk met die repen die zoveel chocolade hebben? Is toch niet wat je wilt al die zoetigheid?

om die aanbieding als voorbeeld te nemen;
82g reep 320kc
waarvan 25g proteine (100kc)

wat denk je zelf?

Pardon ? Als die stats kloppen , heeft ze wel een redelijk mooi fysiek .

Ik weet niet waar jij uw kennis haalt over vrouwelijk fysiologie maar wat je zegt , laat blijken dat je zelf groot gebrek aan kennis hebt .
begrijp me niet verkeerd, vind niks mis met der vet % of wat ook. Meer in bodybuilding perspective..

als ik me die stats voorstel zie ik een mooi figuur maar niet iets waarvan je zegt hoelang gooit ze al met die gewichten

ik heb feedback voor jullie achtergelaten voor de beloofde 2.5% korting en deze word nu niet berekend bij het afrekenen...

Er zit inderdaad minder suiker in dan normale chocolade, ook is er proteine aan toegevoegd! Het is dan ook een supplement, heb deze repen ook geprobeerd en zijn zeker een aanrader.;)

om die aanbieding als voorbeeld te nemen;
82g reep 320kc
waarvan 25g proteine (100kc)

wat denk je zelf?

Klopt helemaal!!

ik heb feedback voor jullie achtergelaten voor de beloofde 2.5% korting en deze word nu niet berekend bij het afrekenen...

Heb je wel besteld onder je account? Anders werkt de beloofde korting van 2,5% inderdaad niet.;)

Laatst bewerkt:
heb deze repen ook geprobeerd en zijn zeker een aanrader;)
+1
Ondertussen al meerdere dozen van gegeten en raad ze ook aan.
Vooral Cookies & cream smaak, krijg ik niet genoeg van. Triple choco vind ik persoonlijk ietsje minder en caramel ga ik eens proberen :).
Ze hebben laag % verzadigd vet in vgl met veel andere bars en daarom zijn ze top!

+1
Ondertussen al meerdere dozen van gegeten en raad ze ook aan.
Vooral Cookies & cream smaak, krijg ik niet genoeg van. Triple choco vind ik persoonlijk ietsje minder en caramel ga ik eens proberen :).
Ze hebben laag % verzadigd vet in vgl met veel andere bars en daarom zijn ze top!

Nog een fan van de repen:p

Nog steeds geen nieuws over beschikbaarheid Jack3d Micro?

Krijg je ook een mailtje als je foto niet is uitgekozen? of alleen als je wel hebt gewonnen?

Uw referentienummer is: C581244

hopelijk kijken jullie naar de opmerking

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven