- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
We hebben de jack3d-micro vanaf morgen op voorraad!![]()
Komen hier samples van? want ben toch best wantrouwig door het 1.3 dmaa gebrek...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben de jack3d-micro vanaf morgen op voorraad!![]()
Uw referentienummer is: C581244
hopelijk kijken jullie naar de opmerking
.Komen hier samples van? want ben toch best wantrouwig door het 1.3 dmaa gebrek...

Komt helemaal goed! Je zult je kunstwerk ontvangen.
---------- Post toegevoegd Mon 1 Oct 2012 om 20:32 ----------
Dit is helaas nog niet bekent, Ilco en/of Ralf zal hier later op terug komen.![]()

Als het echt een 9.8363/10 kunstwerk is deel ik die uiteraard op fb![]()
.
(in 1 keer besteld
)Moet je nog steeds 0,01€oei B&F, ik voel me net een klein kind voor sinterklaas.

Als je bestelling van 7x Granny's protein bars ziet voorbijkomen, dat is die van mij(in 1 keer besteld
)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Moet je nog steeds 0,01€![]()
Vanmiddag bestelling gedaan maar nog geen verzendbevesteging ReferentienummerC580772

Ik heb vrijdag een bestelling gemaakt : ReferentienummerC577778 en ook al betaald .
Is die al verzonden ?
Khad toch wel een veel scherpere prijs van jack3d micro verwacht. Dus ik wacht nog even dat de prijs daalt(als die al daalt) om n bestelling te plaatsen![]()
Khad toch wel een veel scherpere prijs van jack3d micro verwacht. Dus ik wacht nog even dat de prijs daalt(als die al daalt) om n bestelling te plaatsen![]()
Eerlijk is eerlijk dan verkopen we ook meer. Gelukkig komen we zelf volgende week beter een echt knaller: Strong!Body en fit is de fitness fiber op ofzo? Had een bestelling geplaatst C580847 maar geen fitness fibre meegeleverd