Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Komt helemaal goed! Je zult je kunstwerk ontvangen ;).

---------- Post toegevoegd Mon 1 Oct 2012 om 20:32 ----------

Dit is helaas nog niet bekent, Ilco en/of Ralf zal hier later op terug komen.:)

Als het echt een 9.8363/10 kunstwerk is deel ik die uiteraard op fb ;)

De 3-in-1-shaker begint ook al :P

2chor3t.jpg

Vanmiddag bestelling gedaan maar nog geen verzendbevesteging ReferentienummerC580772

Haha geniet van de reepjes! Wist je al dat dat je ze ook even in de magnetron kunt doen?! Worden ze lekker smeuig van:D

Als je bestelling van 7x Granny's protein bars ziet voorbijkomen, dat is die van mij :roflol: (in 1 keer besteld :p)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet je nog steeds 0,01€ :windup::p

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 07:58 ----------

Vanmiddag bestelling gedaan maar nog geen verzendbevesteging ReferentienummerC580772

Inmiddels al een bevestiging mogen ontvangen?;)

Nee nog niet

Khad toch wel een veel scherpere prijs van jack3d micro verwacht. Dus ik wacht nog even dat de prijs daalt(als die al daalt) om n bestelling te plaatsen:o

Als je hiervan nog geen bevestiging hebt gekregen is hij nog niet verstuurd? Stuur anders even een PM dan gaan we dit even oplossen! :D

Ik heb vrijdag een bestelling gemaakt : ReferentienummerC577778 en ook al betaald .

Is die al verzonden ?

Khad toch wel een veel scherpere prijs van jack3d micro verwacht. Dus ik wacht nog even dat de prijs daalt(als die al daalt) om n bestelling te plaatsen:o

Kijk eens naar de reviews op andere sites. Veel zeggen dat het niet zo goed is. Dat het zelfs na 20 minuten is uitgewerkt, geen pomp, lichte energie en beetje focus. Denk dat het product een beetje over hyped is. Beter neem je een andere pwo imo.

Wij hadden ook graag een betere prijs gezien:rolleyes: Eerlijk is eerlijk dan verkopen we ook meer. Gelukkig komen we zelf volgende week beter een echt knaller: Strong!

Body en fit is de fitness fiber op ofzo? Had een bestelling geplaatst C580847 maar geen fitness fibre meegeleverd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven