AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vraagje, ik heb de Isolaat Perfection 2000 gram. Heb het ergens in februari, maart geopend maar het nog niet op. Er zit nog een beetje in, is het nog goed of kan ik het beter weggooien en een nieuwe kopen?

Een vraagje, ik heb de Isolaat Perfection 2000 gram. Heb het ergens in februari, maart geopend maar het nog niet op. Er zit nog een beetje in, is het nog goed of kan ik het beter weggooien en een nieuwe kopen?

staat als het goed is gewoon een datum op die pot hoor... maar kan je nog gewoon gebruiken. spul blijft een paar jaar goed. ik heb geloof ik in juni een pot gekocht en daar staat op: exp: 05/2014

hey bf. bij bestelling C580973 heb ik 120 vit d pilletjes gekregen ipv de 240 die ik besteld had. (en zo'n shaker met ijzer bal ipv die van 4.90 maar goed)
Daarna nog een bestelling geplaatst voor proteine bars die wel helemaal goed ging.
TJAT7.jpg

Afgelopen zondag wat besteld en vandaag ook binnengekregen. Bestelling was niet helemaal compleet maar na 1 telefoontje keurig opgelost door B&F. Wederom tevreden! :)

Hahaha nice!
Super, gelukkig maar. Anders kun je ons hier ook altijd aanspreken:D
Toevallig zag ik je vraag bij XXL ook voorbij komen. :rolleyes: Zolang je droog en afgesloten bewaard hebt, kun je het nog prima gebruiken.

Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 19:32 ----------

hey bf. bij bestelling C580973 heb ik 120 vit d pilletjes gekregen ipv de 240 die ik besteld had. (en zo'n shaker met ijzer bal ipv die van 4.90 maar goed)
Daarna nog een bestelling geplaatst voor proteine bars die wel helemaal goed ging.
PM je even :)

2e missertje bestelling

Gisteren bestelling gedaan en vandaag weer lekker snel binnen. Helaas klein minpuntje. Bij vorige bestelling geen sampletjes gekregen en bij deze bestelling ontbrak de shakebeker. Ik weet datik eigenlijk niet mag zeuren over de gratis extra's maar doe t ff toch :p verder niets dan goeds over bfs.

Weer een bestelling gedaan :).

Uw referentienummer is: C582744

De Size on van rich gaspari uit de weekaanbieding. Zijn daar al ervaringen mee bekend ?. Wil deze toch eens proberen

Ja klopt maar wat bekend is hoeft er niet constant bij te blijven staan ;). Vind het ook fijn om als gewoon lid behandelt te worden. Check je karma

Hoe lang ben je daar al lid dan jesse2010?

Gisteren bestelling gedaan en vandaag weer lekker snel binnen. Helaas klein minpuntje. Bij vorige bestelling geen sampletjes gekregen en bij deze bestelling ontbrak de shakebeker. Ik weet datik eigenlijk niet mag zeuren over de gratis extra's maar doe t ff toch :p verder niets dan goeds over bfs.
Bedankt voor je feedback. Tuurlijk, als je iets beloofd moet je dat gewoon meesturen. Als ik het na moet sturen, laat me maar weten :)
Weer een bestelling gedaan :).

Uw referentienummer is: C582744
Bedankt voor je order. Gaan we netjes in orde maken. Morgen in huis!:cool:
De Size on van rich gaspari uit de weekaanbieding. Zijn daar al ervaringen mee bekend ?. Wil deze toch eens proberen
Gezien de ingrediënten is het een heel goed product. We hebben nu de "pre-contest" in de aanbieding en kun je eigenlijk altijd goed gebruiken. Zelf heb ik de "gewone" gebruikt en spieropbouwend heeft die mij enorm goed geholpen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Keiharde droge spiermassa!
-Geen calorien
-Geen koolhydraten
-Explosieve spierkracht!
-De meest krachtige creatines
-Enorme dosering aminozuren
-Drink het tijdens de training
-6 weken verpakking

Ralf

Hoelang blijft de introductie aanbieding van Intimidate?
Heb nu 1 potje en wil deze eerst nog even uitproberen voor ik meer bestel.

Jullie kunnen de aanbieding nog wel een weekje aanhouden voor een goede klant toch? :D

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 21:31 ----------

En is het product goed te combineren met melatonine, of hebben jullie ook geen idee?

Ik ben tevreden van Magnifecnt!
Na een zware training geen/amper een dipje, herstel is (denk ik) beter, ik heb het gevoel dat mijn spieren gedurende de dag voller staan ....
1 nadeel, het is voor mij te zoet :o

Een beetje jus d'orange erin maakt het minder zoet, moet je eens proberen.

Hoelang blijft de introductie aanbieding van Intimidate?
Heb nu 1 potje en wil deze eerst nog even uitproberen voor ik meer bestel.

Jullie kunnen de aanbieding nog wel een weekje aanhouden voor een goede klant toch? :D

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 21:31 ----------

En is het product goed te combineren met melatonine, of hebben jullie ook geen idee?
Met Melatonine durf ik me niet uit te laten, maar Intimidate blijft komende week nog zo scherp. Anders regel ik dat voor je als je besteld :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven