Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren op hetzelfde tijdstip besteld bij bol.com en bij jullie. Ik lees net via die trackcodes dat (normaal gezien) jullie pakketje vandaag aankomt en die van bol.com morgen past! :thumbs:

(beiden via postNL)
Aha, goed om te horen. Bij ons besteld voor 22u is de volgende dag altijd in huis. Goed om te horen dat het nu weer gelukt is! Bij bol is het toch bij sommige afdelingen voor 22.30u? In ieder geval, ik ben blij! :) Succes met de supps! Laat je het weten als je het ontvangen hebt?;)
zeker goed product, één van de weinige met een echte harde wetenschappelijke onderbouwing, en de capsules zijn daarenboven wat goedkoper dan de dure softgels.

mvg
Pakken we op!
Het is helaas niet altijd mogelijk om er extra spulletjes bij te doen wanneer het niet voorradig is. Ik regel het bij je volgende bestelling voor je, PM je me van te voren even?

Ralf

Aha, goed om te horen. Bij ons besteld voor 22u is de volgende dag altijd in huis. Goed om te horen dat het nu weer gelukt is! Bij bol is het toch bij sommige afdelingen voor 22.30u? In ieder geval, ik ben blij! :) Succes met de supps! Laat je het weten als je het ontvangen hebt?;)

Ralf
Ja normaal gezien wel, beiden om 21.30u besteld. Van jullie 3min later een verzendbevestiging gekregen, van bol in 't midden van de nacht pas :P

Bij jullie staat er nu wel nog steeds 'Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.' dus ik vrees ervoor dat die vandaag nog geleverd gaat worden :( Achja, geen drama! Was niets belangrijk
C582922

Het is helaas niet altijd mogelijk om er extra spulletjes bij te doen wanneer het niet voorradig is. Ik regel het bij je volgende bestelling voor je, PM je me van te voren even?
Ralf

Nee maakt ook niet uit..!! Mij hoor je ook nooit zeiken, ben super tevreden klant.. maar heb het al 4x op rij gevraagd, steeds niks..!

Heb net weer besteld..

Pm gestuurd

C583432.. is de code, wel al verstuurd..!!

thnx

Ja normaal gezien wel, beiden om 21.30u besteld. Van jullie 3min later een verzendbevestiging gekregen, van bol in 't midden van de nacht pas :P

Bij jullie staat er nu wel nog steeds 'Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.' dus ik vrees ervoor dat die vandaag nog geleverd gaat worden :( Achja, geen drama! Was niets belangrijk
C582922
Ach, als je verlangt ernaar...:rolleyes: Ik had toevallig zelf ook wat bij bol besteld, waarschijnlijk worden dan alle zendingen anagemeld. Wij kiezen ervoor om direct een bevestiging te sturen, andere bedrijven dan weer niet..
Nee maakt ook niet uit..!! Mij hoor je ook nooit zeiken, ben super tevreden klant.. maar heb het al 4x op rij gevraagd, steeds niks..!

Heb net weer besteld..

Pm gestuurd

C583432.. is de code, wel al verstuurd..!!

thnx
Bedankt voor je order en nogmaals je bestelling. Gaan we netjes in orde maken. Morgen in huis! :thumbs:

Ralf

Ach, als je verlangt ernaar...:rolleyes: Ik had toevallig zelf ook wat bij bol besteld, waarschijnlijk worden dan alle zendingen anagemeld. Wij kiezen ervoor om direct een bevestiging te sturen, andere bedrijven dan weer niet..

Bedankt voor je order en nogmaals je bestelling. Gaan we netjes in orde maken. Morgen in huis! :thumbs:

Ralf
Heb jij of ga jij je pakketje vandaag ontvangen ralf?

Super, gelukkig maar. Anders kun je ons hier ook altijd aanspreken:D

Toevallig zag ik je vraag bij XXL ook voorbij komen. :rolleyes: Zolang je droog en afgesloten bewaard hebt, kun je het nog prima gebruiken.

Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 19:32 ----------

PM je even :)

Ik dacht dat het misschien makkelijker was om even te bellen ipv jullie het eerst hier zouden moeten lezen. ;)

De nazending is zojuist binnengekomen hartstikke bedankt! (C579398)

Net Super Duo besteld (Nr.1 en Magnificent)! Hopelijk geeft me dit goeie resultaten. Alleen op rustdagen is het toch niet nodig om het iedere ochtend te nemen op rustdagen, toch?

Ik dacht dat het misschien makkelijker was om even te bellen ipv jullie het eerst hier zouden moeten lezen. ;)

De nazending is zojuist binnengekomen hartstikke bedankt! (C579398)
Goed om te horen dat je het gehad hebt! Dankjewel :)
Net Super Duo besteld (Nr.1 en Magnificent)! Hopelijk geeft me dit goeie resultaten. Alleen op rustdagen is het toch niet nodig om het iedere ochtend te nemen op rustdagen, toch?
Bedankt voor je order! Gaan we netjes verwerken. Ik weet zeker dat de Super Duo niet tegen gaat vallen. Morgen in huis! :D

Ralf

Net mijn bestelling binnen gehad alleen zit er een pot CLA bij met 400 caps die waarschijnlijk niet als derde sample is bedoeld :)

Goed om te horen dat je het gehad hebt! Dankjewel :)

Bedankt voor je order! Gaan we netjes verwerken. Ik weet zeker dat de Super Duo niet tegen gaat vallen. Morgen in huis! :D

Ralf

Oke dankjewel Ralf! Maar ik hoef toch niet op rustdagen ook Nr.1 te nemen he? Want dat zal me dan alleen energieboost geven en er zitten ook niet veel eiwitten in. Ik neem Nr.1 gewoon voor de training en magnificent na de training. En op rustdagen neem ik niks. Ik hoef toch niet per sé iets van die 2 te nemen op de rustdagen?

Net mijn bestelling binnen gehad alleen zit er een pot CLA bij met 400 caps die waarschijnlijk niet als derde sample is bedoeld :)

Nee, dat lijkt mij ook niet. Wel een erg goed product met ook een mooie onderbouwing.:)

Verlies 1.8KG vet en win 0.4KG vetvrije spieren in 12 weken!

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 16:38 ----------

Oke dankjewel Ralf! Maar ik hoef toch niet op rustdagen ook Nr.1 te nemen he? Want dat zal me dan alleen energieboost geven en er zitten ook niet veel eiwitten in. Ik neem Nr.1 gewoon voor de training en magnificent na de training. En op rustdagen neem ik niks. Ik hoef toch niet per sé iets van die 2 te nemen op de rustdagen?

Op rustdagen zou ik wel 1x Nr1 (bv 's ochtends) nemen om niveaus aan werkzame ingredienten constant hoog te houden.:)

@ body&fit

is m'n bestelling al verzonden? gisteren besteld en betaald.

Referentienummer C582704 , grts

B&F, ik ben nu een weekje bezig met mijn Black Burn Stacker ( werkt goed!) en zit nu te kijken naar supps na dit product voor spiergroei en evt een goede pomp/PWO. Door de grote hoeveelheid producten bij jullie die allemaal beweren dat ze het beste zijn weet ik niet wat ik nou moet kiezen. Hebben jullie tips? Iemand anders die dit leest mag ook reageren natuurlijk! Graag wel een onderbouwd antwoord =D.

Goed eten en trainen, de goude tip:)

Ik heb een maand geleden nieuwe creapure creatine besteld. Nu zij de maatschepjes veel kleiner, maar op de verpakking staat nog steeds dat een maatschep 5 gram is. Zijn nu die oude maatscheppen 5 gram of die nieuwe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven