Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Totaal onlogisch, ooit eens van lactose en creatine verhaal gehoord?Nieuwe muscletech eiwitten zo te zien ook met creatine toegevoegd zoals bij de pro antium van ronnie coleman. Denk wel dat dit een goede toevoeging hoef je dat niet meer te mixen. Misschien een leuk idee voor jullie een beetje concureren met de grote amerikaanse merken
Mijn doel is om aan te komen(met zoveel mogelijk spiermassa natuurlijk). Na de training drink ik meestal een whey shakje. Kan ik deze ook gewoon vervangen voor een lean gain shake uit jullie shop? Dan heb ik en meer kcal binnen en meteen een hoop eiwit. Of heeft whey voordelen die lean gain niet heeft?
Ik ben benieuwd naar het antwoord![]()

Nou ik neem creatine monohydraat altijd samen met mijn whey shake. Ken overigens wel meer mensen die dat doen en het doet niets af aan de werking, dus vandaaruit gezien niet onlogisch dat je het combineert. Daar wil ik dan nog aan toevoegen dat supps als muscletech hun eigen onderzoeks lab hebben en als het echt niet zou werken ze er ook niet mee op de markt zouden komen.Totaal onlogisch, ooit eens van lactose en creatine verhaal gehoord?
het gaat om de amino energy
heb hem gevonden aan 12,90€ (geen buitenlandse site)
heb pm gestuurd met de link
ps : enig idee wanneer Complete Carb3D terug op stock is?

Weer een bestelling geplaatst voor me eiwitjes!
Prop die doos maar helemaal vol, alles wat jullie kunnen missen is welkom haha!
Ref.Nr. C584383
Thanks boys

Voor het eerst eens een foutje in mijn voordeel8 dozen granny's protein bars ipv 7 ontvangen. Nu niet boos gaan zijn op de inpakkers
.
nu even![]()

Mijn doel is om aan te komen(met zoveel mogelijk spiermassa natuurlijk). Na de training drink ik meestal een whey shakje. Kan ik deze ook gewoon vervangen voor een lean gain shake uit jullie shop? Dan heb ik en meer kcal binnen en meteen een hoop eiwit. Of heeft whey voordelen die lean gain niet heeft?
Ik ben benieuwd naar het antwoord![]()
Lean gain is volgens mij gewoon whey en casseine met koolhydraten toegevoegd. Als je wat oats/dextrose door je whey mikt heb je nagenoeg tzelfde effect voor minder geld. Kun je ook nog eens zelf bepalen hoeveel koolhydraten je toevoegt adhv je behoefte![]()

Nou ik neem creatine monohydraat altijd samen met mijn whey shake. Ken overigens wel meer mensen die dat doen en het doet niets af aan de werking, dus vandaaruit gezien niet onlogisch dat je het combineert. Daar wil ik dan nog aan toevoegen dat supps als muscletech hun eigen onderzoeks lab hebben en als het echt niet zou werken ze er ook niet mee op de markt zouden komen.

Grapje of verkeerd gelezen?als je je referentie nummer geeft gaan we het meteen voor je oplossen, doen we er ook nog wat leuke samples bijVoor het eerst eens een foutje in mijn voordeel8 dozen granny's protein bars ipv 7 ontvangen. Nu niet boos gaan zijn op de inpakkers
.
nu even![]()
![]()

.
.Vind je niet. Hooguit in Amerikaanse webshops maar daar ligt de markt niet voor Bodyenfitshop en als ik me niet vergis verzend Bodyenfitshop niet eens naar Amerika.
Ik bestel normaal altijd bij B&F, maar Athletic Xtreme Supersize en ultrareps zijn bij een andere Nederlandse webshop 6€ goedkoper dan B&F. Voor beide supps is het toch een verschil van 12€.
Wij checken dagelijks, of we nog wel de goedkoopste zijn. Dit nemen wij zeer serieus.
Wij streven ernaar u als klant altijd op elk moment, niet alleen de beste service maar ook 'de beste koop' voor elk product te garanderen.

Grapje of verkeerd gelezen?
Er is dus 8 geleverd in plaats van 7, dus meer dan besteld.
Edit: Als het grapje was is hij goed geslaagd. Zo niet was het toch nog grappeh.
netjes dat je dit vermeld! wil je bars voor de helft van de prijs over nemen?Ik bestel normaal altijd bij B&F, maar Athletic Xtreme Supersize en ultrareps zijn bij een andere Nederlandse webshop 6€ goedkoper dan B&F. Voor beide supps is het toch een verschil van 12€.
Prijs even voor je aangepast. Carb3D komt aankomende week weer terug verwacht ik![]()
haha sorry heb het verkeerd gelezen, mijn excusesnetjes dat je dit vermeld! wil je bars voor de helft van de prijs over nemen?
---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 12:51 ----------
zal dit meteen doorgeven, om welke site gaat het hier?
Ik bestel normaal altijd bij B&F, maar Athletic Xtreme Supersize en ultrareps zijn bij een andere Nederlandse webshop 6€ goedkoper dan B&F. Voor beide supps is het toch een verschil van 12€.
wauw.. 12euro..![]()
Man als je zegt dat je altijd bij b&f besteld gun je hun dan die 12€ niet? Kom op ken geen enkele webshop dat over het geheel gezien goedkoper en beter is dan b&f dus

Mooi dat je zo tevreden over ons bent, altijd goed om te lezen![]()
Mooi dat je zo tevreden over ons bent, altijd goed om te lezen![]()