XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een maand geleden nieuwe creapure creatine besteld. Nu zij de maatschepjes veel kleiner, maar op de verpakking staat nog steeds dat een maatschep 5 gram is. Zijn nu die oude maatscheppen 5 gram of die nieuwe?

Misschien is het wel zwaarder?! Meten is weten :D

Ik train 4 x in de week en eet voldoende, veel eiwitten e.d. Dit komt nog wat specifieker, deze week een eigen logje aanmaken. Ging me meer om welke supplementen ik moet gaan gebruiken als aanvulling
Multivit; omega 3; goede, gevarieerde voeding en eventueel whey en creatine.

Meer heb je in principe niet nodig ;)

Multivit; omega 3; goede, gevarieerde voeding en eventueel whey en creatine.

Meer heb je in principe niet nodig ;)
Bedankt voor de reactie. Multivitamine van de Kruidvat (huismerk) is dat voldoende? Whey gebruik ik al. Ging me er vooral ook om welk merk/product. :)

Bedankt voor de reactie. Multivitamine van de Kruidvat (huismerk) is dat voldoende? Whey gebruik ik al. Ging me er vooral ook om welk merk/product. :)
Ik gebruik momenteel optimen, hiervoor sport & vitaliteit. Maar ik denk dat die uit het assortiment is?

Ik heb je even een pm gestuurd!

Tim

@ body&fit

is m'n bestelling al verzonden? gisteren besteld en betaald.

Referentienummer C582704 , grts

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 18:43 ----------

Ik gebruik momenteel optimen, hiervoor sport & vitaliteit. Maar ik denk dat die uit het assortiment is?

Dit klopt de Sport en Vitaliteit hebben wij niet meer, de Optimen is hier inderdaad een prima vervanger voor! :D

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 18:45 ----------

Ik heb een maand geleden nieuwe creapure creatine besteld. Nu zij de maatschepjes veel kleiner, maar op de verpakking staat nog steeds dat een maatschep 5 gram is. Zijn nu die oude maatscheppen 5 gram of die nieuwe?

Dat zou kunnen inderdaad, echter weet ik niet zeker of dit het geval is! Zou je morgen even kunnen reageren op dit bericht dan ga ik mijn collega even navragen hoe dat zit;)

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 18:49 ----------

dat zijn multi's die niet heel zwaar zijn gedoseerd, voor mensen die dus fanatiek trainen is dit dan ook niet genoeg! je zou kunnen denken aan de adam(now foods), optimen, alive(nature's way) dit zijn allemaal hoger en completer gedoseerde multivitamines;)

Oke bedankt, hier ga ik even over nadenken. Wat voor spieropbouwend(e) product(en) zouden jullie aanraden?
Gr.

Oke bedankt, hier ga ik even over nadenken. Wat voor spieropbouwend(e) product(en) zouden jullie aanraden?
Gr.

U kunt eens gaan kijken naar de super duo, dit zijn 2 producten die ideaal zijn voor het opbouwen van spiermassa:D

Die ultimate creatine, 1 dosering is 10 gr, 2 doseringens daags is 20 gr daags. Klopt dat???

Hopelijk komt mijn bestelling vandaag eindelijk aan, want heb zondag besteld en nog altijd niets in de bus. Vind dit wel erg spijtig terwijl ik altijd tevreden was van de leveringssnelheid.

als we ergens een goedkopere prijs vinden passen jullie die dan aan?

Vind je niet;). Hooguit in Amerikaanse webshops maar daar ligt de markt niet voor Bodyenfitshop en als ik me niet vergis verzend Bodyenfitshop niet eens naar Amerika.

Enig idee wanneer de vervanger voor sport en vitaliteit in aankomst is?
mijn potje begint leeg te raken!! :D

Die ultimate creatine, 1 dosering is 10 gr, 2 doseringens daags is 20 gr daags. Klopt dat???

Dat klopt, 1 dosering(1,5 scoop) is 10 gram dus 2 doseringen per dag kom je op 20 gram uit;)

Hopelijk komt mijn bestelling vandaag eindelijk aan, want heb zondag besteld en nog altijd niets in de bus. Vind dit wel erg spijtig terwijl ik altijd tevreden was van de leveringssnelheid.

geef anders je referentie nummer even ga ik het voor je uitzoeken. op zondag haalt postnl de pakketten niet op, dit word pas de volgende dag(maandag) gedaan! dus dinsdag worden de pakketjes van zondag afgeleverd

als we er niet op achteruit gaan wel:p:p nee normaal gesproken wel, tegenwoordig bieden bedrijven ook producten met een korte houdbaarheids datum aan, die kunnen dan vaak goedkoper worden aangeboden! om welk product gaat het hier?

Vind je niet;). Hooguit in Amerikaanse webshops maar daar ligt de markt niet voor Bodyenfitshop en als ik me niet vergis verzend Bodyenfitshop niet eens naar Amerika.

dat klopt helemaal!

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 21:16 ----------

Enig idee wanneer de vervanger voor sport en vitaliteit in aankomst is?
mijn potje begint leeg te raken!! :D

zal dit morgen voor je navragen!

Nieuwe muscletech eiwitten zo te zien ook met creatine toegevoegd zoals bij de pro antium van ronnie coleman. Denk wel dat dit een goede toevoeging hoef je dat niet meer te mixen. Misschien een leuk idee voor jullie een beetje concureren met de grote amerikaanse merken

Bedankt voor uw bestelling
Uw referentienummer is: C584323

Maak er iets tof van! :rolleyes:

Groeten!

het gaat om de amino energy
heb hem gevonden aan 12,90€ (geen buitenlandse site)
heb pm gestuurd met de link

ps : enig idee wanneer Complete Carb3D terug op stock is?

Laatst bewerkt:
Weer een bestelling geplaatst voor me eiwitjes!
Prop die doos maar helemaal vol, alles wat jullie kunnen missen is welkom haha!
Ref.Nr. C584383

Thanks boys

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven