MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F word het niet eens tijd om een betrouwbare post bedrijf in te schakelen.
Altijd dat geouwehoer met postNL.
Laat ik voor 1 x het pakketje aan de deur komen, verschint er doodleuk verzending vertraagd.
Na wachten tot nu.

Zal mar weer via pakje gemak bestellen, maar word hoog tijd voor een andere post bedrijf.

B&F word het niet eens tijd om een betrouwbare post bedrijf in te schakelen.
Altijd dat geouwehoer met postNL.
Laat ik voor 1 x het pakketje aan de deur komen, verschint er doodleuk verzending vertraagd.
Na wachten tot nu.

Zal mar weer via pakje gemak bestellen, maar word hoog tijd voor een andere post bedrijf.

Het is inderdaad af en toe niet makkelijk om samen te werken met Postnl, vooral omdat we toch een zo'n perfect mogelijk service willen bieden!

Als je morgen middag nog niks binnen hebt gekregen neem dan alsnog contact met ons op!

Gr.

Gaat ik doen.
Hopelijk "verswijnt"dit pakje niet en komt t morgen gewoon.
Ik weet dat t niet aan jullie service ligt, bestel altijd B&F.

Gisteren besteld vanmiddag geleverd, super service zoals gewoonlijk!

Alleen 1 ding, had een pot whey besteld met de twee cadeaus enz die je kan kiezen alles zat er in maar ik vond dat de doos nogal veel woog. Toen ik in de pot whey keek, zag ik dat de whey redelijk wat "brokken" had. Normaal neem ik chocolate, nu berry blast. Dus ik dacht geen probleem, zal door die brokken zijn dat het meer weegt, dus ik ga met de spoon door de brokken en alles werd mooi glad zoals bij de chocolate. Nu weegt mijn pot whey 3000 gr. Ik had een pot besteld van 2270 gr.

Had dus nog mijn lege pot whey staan en die weegt 300 gram. Nu 2270 + 300 = 2570 gr

Nu blijkt dat er een stuk meer whey in zit in deze pot. Wou het gewoon maar even zeggen, dat je mss eens checked hoe het met de andere potten zit, want volgens het label is het 2270 maar er zit veel meer in.

In ieder geval, ben ik heel blij met de extra whey lol

Bestelling niet heel geweldig verlopen:

1. PostNL weer aan 't k*tten, maar kunnen jullie niets aan doen.
2. Geen samples, wel opmerking bij gezet. Vind het niet echt erg maar vind het leuk om iets nieuws te proberen.
3. Had een pot Whey Granny's Pie besteld, maar kreeg Watermelon. Heb de gok gewaagd en hij was prima... maar is natuurlijk niet de bedoeling.

Al met al heb ik eigenlijk niets te klagen... wilde het toch even gezegd hebben.

Nieuwe shaker ziet er prima uit.

Ik heb een maand geleden nieuwe creapure creatine besteld. Nu zij de maatschepjes veel kleiner, maar op de verpakking staat nog steeds dat een maatschep 5 gram is. Zijn nu die oude maatscheppen 5 gram of die nieuwe?

Ok dan nog een keer.

Net weer een bestelling gedaan om de voorraad aan te vullen C585044
Ben erg tevreden over jullie produkten.

Gr Mario

Bestelling niet heel geweldig verlopen:

1. PostNL weer aan 't k*tten, maar kunnen jullie niets aan doen.
2. Geen samples, wel opmerking bij gezet. Vind het niet echt erg maar vind het leuk om iets nieuws te proberen.
3. Had een pot Whey Granny's Pie besteld, maar kreeg Watermelon. Heb de gok gewaagd en hij was prima... maar is natuurlijk niet de bedoeling.

Al met al heb ik eigenlijk niets te klagen... wilde het toch even gezegd hebben.

Nieuwe shaker ziet er prima uit.

Allereerst excuses voor het ongemak

1) Inderdaad, dit horen wij vaker de laatste tijd, niet zoveel aan te doen!
2) Erg vervelend, alleen hebben we op dit moment samples van eigen merk, misschien dat daarom je aanvraag niet is gehonoreerd.
3) Een grove fout, mag natuurlijk niet gebeuren, in elk geval goed om te horen dat de smaak watermeloen bevalt! Stuur anders even een bericht op info@bodyenfitshop.nl dan gaan we je tegemoet komen in het ongemak! :D

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 18:01 ----------

Kan je toch zelf wegen met je digitale weegschaal?
Maar om het je gemakkelijk te maken ja die kleine schepjes helemaal tot de rand gevuld zijn 5 mg

Helemaal goed, bedankt voor de medewerking :D

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 18:02 ----------

Net weer een bestelling gedaan om de voorraad aan te vullen C585044
Ben erg tevreden over jullie produkten.

Gr Mario

Goed om te horen! Veel succes met de Supps! :cool:

komaaan mijn pakje moest hier al lang zijn (K*t post)

Bezorgdatum

vandaag!

ik zit al de ganse dag thuis:fuu::fuu::fuu:

Laatst bewerkt:
Ik begrijp het, de post maakt er een potje van!:( Houdt het even in de gaten en neem anders gerust contact met ons op, dan gaan wij hier een onderzoek naar starten!;)

komaaan mijn pakje moest hier al lang zijn (K*t post)

Bezorgdatum

vandaag!

ik zit al de ganse dag thuis:fuu::fuu::fuu:

Was bij de concurrentie ook. Pakje op tijd bij de post maar kon via track en trace zien dat het daar nen dag blijven liggen is.

Hoe zit het eigenlijk met de B&F eiwitrepen? Nog nieuws daarover of eventuele datum van lancering?

Hoe zit het eigenlijk met de B&F eiwitrepen? Nog nieuws daarover of eventuele datum van lancering?

Durf ik helaas nog niet te zeggen, in principe hadden ze er al moeten zijn, als je morgen even contact opneemt kunnen wij hier meer uitsluitsel over geven, dan is mijn collega van de inkoop er weer! :D

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 18:39 ----------

Was bij de concurrentie ook. Pakje op tijd bij de post maar kon via track en trace zien dat het daar nen dag blijven liggen is.

Dat zou best kunnen "gelukkig" zijn wij niet de enige begrijp ik;)

Nee hoor. Kan gebeuren he. Heb het bij coolblue ook al gehad. Had speciaal verlof genomen want was een bestelling van ongeveer 600euro. Om zeker er te zijn als het pakketje toekwam... Niet dus... Thx to the post :-)

Welke smaak van de eiwitrepen uit de weekaanbieding vinden jullie de beste?

jullie website ligt eruit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven