XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jullie er ook een voor het aankomende strong! zoeken, dan hou ik me aanbevolen ;)
Zie trouwens al dat die op de site staat :D

Laatst bewerkt:
Als jullie er ook een voor het aankomende strong! zoeken, dan hou ik me aanbevolen ;)
Zie trouwens al dat die op de site staat :D

Inderdaad, of de nieuwe smaken voor de whey perfection, I'm your man! :D

Aan animo geen gebrek dus ;)

Eldert

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 16:25 ----------

Er kan bij elke bestelling nu gekozen worden voor gratis Strong! Pre-Workout sampling en ook voor de nieuwe Whey Perfection smaak Marshmallow. (de smaak Chocolate Caramel zal aankomende week volgen)

De nieuwe Whey Perfection smaak Marshmallow is nu ook direct leverbaar in 5lb en 10lb:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hebben jullie er al over nagedacht een variety pack #2 te maken met de wat nieuwere smaken?:D
Ik denk dat veel mensen verschillende nieuwe smaken willen proberen die niet in de variety pack #1 zitten! 10 potten whey perfection kopen om verschillende smaken te proeven gaat ook een beetje te ver :D

Hebben jullie er al over nagedacht een variety pack #2 te maken met de wat nieuwere smaken?:D
Ik denk dat veel mensen verschillende nieuwe smaken willen proberen die niet in de variety pack #1 zitten! 10 potten whey perfection kopen om verschillende smaken te proeven gaat ook een beetje te ver :D

Denken we uiteraard over na. Nieuwe smaken worden binnenkort toegevoegd aan de packs:D:D

Eldert

Check Strong! onze nieuwe pre-workout!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat is de minimale totaal prijs bestelling om een gratis whey perfection marshmallow sachet als cadeau te krijgen, kan namelijk niet zien tijdens bestelling

Eindelijk weer pam spray heeft even geduurt maar daar is ie dan

Bestelling C580358 bevatte onder andere 2 potjes PS100, slechts 1 geleverd. Rest van bestelling wel weer dik ok!

Gelden de weekaanbiedingen ook in de winkels van B&F?

Gister mijn 15 Whey White Choclate Samples binnengekregen! Toppie! Alleen zijn jullie de extra samples vergeten! Maar dat maakt niet uit! ;)

Gelden de weekaanbiedingen ook in de winkels van B&F?

We trekken niet altijd alles gelijk dat is bijna niet te doen maar gewoon even vragen. Elke winkel mag wel zijn eigen beleid en assorti bepalen.

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 12:20 ----------

Gister mijn 15 Whey White Choclate Samples binnengekregen! Toppie! Alleen zijn jullie de extra samples vergeten! Maar dat maakt niet uit! ;)

Dank voor je begrip. En compliment natuurlijk:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven