Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
weer whey en creatine en wat klein spul besteld om uit te proberen. 3 minuten later kreeg ik al een verzendbevestiging TOP!!

Hallo B&F,

Twee vraagjes:

Zijn de samples die jullie in de fysieke winkels verstrekken puur incidenteel of een indicatie voor producten die op den duur aan het assortiment toevoegd zullen worden? Zo kreeg ik onder meer een sample White Flood van Controlled Labs mee, een product dat jullie (momenteel) niet verkopen?

Dan vroeg ik mij nog af waarom er ogenschijnlijk samples uit worden gedeeld (nogmaals: White Flood), en producten worden verkocht (Animal Rage) waar Vinpocetine levensgroot op de labels staan... Was Vinpocetine niet de hele reden waarom er destijds gezeik was omtrent het 'verboden stofje' in NO Xplode?

En als allerlaatst een aanmerking:

Kunnen jullie dat paard dat, na het intypen van een niet bestaande/foutieve zoekterm, zo ontzettend schaapachtig kijkt en d'r schouders op haalt weghalen/vervangen? Ik word er onderhand agressief van! :P

Hallo B&F,

Twee vraagjes:

Zijn de samples die jullie in de fysieke winkels verstrekken puur incidenteel of een indicatie voor producten die op den duur aan het assortiment toevoegd zullen worden? Zo kreeg ik onder meer een sample White Flood van Controlled Labs mee, een product dat jullie (momenteel) niet verkopen?

Dan vroeg ik mij nog af waarom er ogenschijnlijk samples uit worden gedeeld (nogmaals: White Flood), en producten worden verkocht (Animal Rage) waar Vinpocetine levensgroot op de labels staan... Was Vinpocetine niet de hele reden waarom er destijds gezeik was omtrent het 'verboden stofje' in NO Xplode?

Kunnen jullie dat paard dat, na het intypen van een niet bestaande/foutieve zoekterm, zo ontzettend schaapachtig kijkt en d'r schouders op haalt weghalen/vervangen? Ik word er onderhand agressief van! :P

:roflol::roflol:

would hit btw :o

Dat klopt, 1 dosering(1,5 scoop) is 10 gram dus 2 doseringen per dag kom je op 20 gram uit;)

geef anders je referentie nummer even ga ik het voor je uitzoeken. op zondag haalt postnl de pakketten niet op, dit word pas de volgende dag(maandag) gedaan! dus dinsdag worden de pakketjes van zondag afgeleverd

als we er niet op achteruit gaan wel:p:p nee normaal gesproken wel, tegenwoordig bieden bedrijven ook producten met een korte houdbaarheids datum aan, die kunnen dan vaak goedkoper worden aangeboden! om welk product gaat het hier?

dat klopt helemaal!

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 21:16 ----------

zal dit morgen voor je navragen!

Nog nagevraagd van de sport & vitaliteit vervanger?

Nog nagevraagd van de sport & vitaliteit vervanger?

Komt wel maar is verder nog niets over bekend. We willen een topper terug en daar gaat helaas even tijd inzitten.:)

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 09:17 ----------

Hallo B&F,

Twee vraagjes:

Paard:D Vindt het nogal meevallen maar misschien kunnen we eens switchen:D Wordt vervolgd;)

Samples
Weet ik niets vanaf maar ik ga ze dit inderdaad wel even doorgeven. Niet handig:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 09:19 ----------

weer whey en creatine en wat klein spul besteld om uit te proberen. 3 minuten later kreeg ik al een verzendbevestiging TOP!!

Dank je voor de order! We doen altijd volle bak ons best voor jullie:)

PAM Cooking Spray is ook weer binnen!:)

banneroriginal.jpg

Beter!

Zou trouwens een mailtje krijgen als ie weer op voorraad is. Werkt dat systeem wel?

hallo b&f ik zie dat de amino ampullen in de aanbieding zijn,
wat kunnen jullie mij vertellen over de houdbaarheidsdatum?
Moeten ze in de koelkast of gewoon koel en donker bewaren?

mvg

Beter!

Zou trouwens een mailtje krijgen als ie weer op voorraad is. Werkt dat systeem wel?

In principe wel, ik ga dit even doorgeven aan mijn collega, zodat dit in het vervolg wel zal gebeuren!

Tim

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 14:23 ----------

hallo b&f ik zie dat de amino ampullen in de aanbieding zijn,
wat kunnen jullie mij vertellen over de houdbaarheidsdatum?
Moeten ze in de koelkast of gewoon koel en donker bewaren?

mvg

Deze zijn houdbaar t/m 08-2014, tevens kun je deze inderdaad het beste op een koele, droge donkere plek bewaren! :D

He B&F

Gister wat besteld met een vriend (Ref:C585125) en we hadden o.a. vanille en banaan whey besteld alleen had banaan chocola moeten zijn. Toen hadden we gelijk (2 min later) er achter aan een mailtje gestuurd maar we kregen de melding dat de bestelling al weg was (weet niet wat voor inpakfreaks jullie in dienst hebben;)).

Er werd gesuggereerd dat we de banaan terug moeten sturen. Hoe gaat dit in zijn werk en hoeveel gaat dit kosten? Kan banaan inmiddels niet meer zien dus zou het graag omgeruild zien worden.

Alvast bedankt.

Wie vindt het leuk om een review te maken over de PAM Cooking Spray?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wees snel, de eerste 3 reacties krijgen een mooi bus thuis. Meer doen we niet.:)

Ach, doe maar gelijk zon busje er bij dan:D Maak ik er wel een review voor.

Ik vraag al een halfjaar lang naar de Pam spray, zegt wel genoeg over het product denk ik. :)

Maar fijn dat die er is, volgende week bestellen.

He B&F

Gister wat besteld met een vriend (Ref:C585125) en we hadden o.a. vanille en banaan whey besteld alleen had banaan chocola moeten zijn. Toen hadden we gelijk (2 min later) er achter aan een mailtje gestuurd maar we kregen de melding dat de bestelling al weg was (weet niet wat voor inpakfreaks jullie in dienst hebben;)).

Er werd gesuggereerd dat we de banaan terug moeten sturen. Hoe gaat dit in zijn werk en hoeveel gaat dit kosten? Kan banaan inmiddels niet meer zien dus zou het graag omgeruild zien worden.

Alvast bedankt.

Check je PM heb daar even een bericht gestuurd:D

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 14:38 ----------

Ach, doe maar gelijk zon busje er bij dan:D Maak ik er wel een review voor.

PM je naam en adres maar even dan maak ik een leuk pakketje voor je:)

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 14:39 ----------

Ik vraag al een halfjaar lang naar de Pam spray, zegt wel genoeg over het product denk ik. :)

Maar fijn dat die er is, volgende week bestellen.

Idem:)

doe mij die maar pammer spray

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven