Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig ik ook niet sliep om 1 en om half 5 begint mijn dan standaard.

Gister mijn 15 Whey White Choclate Samples binnengekregen! Toppie! Alleen zijn jullie de extra samples vergeten! Maar dat maakt niet uit! ;)

Heuj, dat wil ik ook wel bestellen (niet white chocolate, maar gewoon chocolate ofzo).
Neem ze altijd mee op reis, maar sommige smaken uit dat variety pack vind ik echt niet te pruimen ;)

Hebben jullie nog PWO's met 1,3-DMAA? Neurocore?

Uw referentienummer is: C587446
voorraad weer aanvullen!

Ik vind echt dat bodyenfitshop moet beginnen met cadeau kaarten te verkopen! Zou mij een hoop helpen.. :)

Zou mijn vriedin heeft ook een bestellinkje geplaatst. Kan ze weer even vooruit.

Proberen ons nu dus gewoon af te zetten met iets dat hetzelfde heet, alleen amper hetzelfde effect levert?

http://anabolicminds.com/forum/content/other-geranium-robertianum-454/

Als we het artikel mogen geloven stoppen ze het alleen in de pre workout omdat het een populaire naam is. Geranium robertianum heeft totaal niet hetzelfde effect als 'gewone' geranium en verlaagt zelfs je glucose level, wat je natuurlijk juist niet wilt voor het trainen!

Er zijn wel studies (die je overigens niet al te serieus moet nemen) die aantonen dat geranium robertanum positieve effecten kan hebben, maar dat gaat met name over afvallen/efficiënter omzetten van eten naar voor je lichaam bruikbare energie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven