newyorkgangsta
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben jullie het Iron Complex van Now Foods in jullie assortiment staan? Ik vind hem namelijk niet terug op de site.
Of hebben jullie nog andere (enkel) ijzer supplementen?

Ik zag net dat jullie geen Citrulline malate meer in het assortiment hebben.
Kom dit nog terug?

Wat ik zo hebt gemerkt is dat wanneer je extra samples vraagt er geen meer bijgestoken wordt..
.Wat ik zo hebt gemerkt is dat wanneer je extra samples vraagt er geen meer bijgestoken wordt..
Het gaat daar helemaal niet over, soms vragen mensen op een sample die ze eens willen uittesten.. Vroeger kreeg je altijd wat je vroeg.. Ik heb het hier niet over; Aub samples samples.. Geld genoeg om te kopen wat ik wil, maar bv een smaak testen van whey perfection..Ik krijg nooit samples, maar ik vraag er ook niet achter. Als ik iets speciaal zie op de site dan zal ik wel een sample vragen. Maar ik denk niet dat ze aan iedereen samples kunnen geven en als je ze dan eens niet krijgt moeten mensen er ook niet om zagen
Ik ben altijd tevreden geweest van body en fitshop maar ik denk dat er deze keer een probleem opgedoken is. Normaal heb ik altijd mijn bestelling binnen de week maar deze keer is mijn overschrijving overgegaan op 24 september en ik heb nu nog steeds niets gehoord van mijn bestelling. Een van jullie die toevallig weet wat er aan de hand kan zijn (Heb rekeningnummer, bestelnummer en klantnummer nagekeken, daar heb ik zeker geen fout gemaakt.)

. Heb ze puur om smaken te testen en om de mensen op de gym waar ik train kennis te laten maken met Whey Perfection. Zijn er allemaal tevreden over en al veel hebben deze dan ook besteld. Met name omdat er zoveel keuze is in de smaken die je kunt kiezenIk bewaar ze voor als ik weg moet of als mijn whey opeens op is!Leuke collectie ik heb er ook nog weel een paar. Heb ze puur om smaken te testen en om de mensen op de gym waar ik train kennis te laten maken met Whey Perfection. Zijn er allemaal tevreden over en al veel hebben deze dan ook besteld. Met name omdat er zoveel keuze is in de smaken die je kunt kiezen
Ik bewaar ze voor als ik weg moet of als mijn whey opeens op is!
Zijn samples van isolaat, whey perfection en 1 magnificent
b&f shop Bij de test powder staat 1 maand verpakking voor 49,90 en daaronder weer een maand verpakking voor 44,90. Maar beide is 1 pot. dacht meld het even![]()

Leuke collectie ik heb er ook nog weel een paar. Heb ze puur om smaken te testen en om de mensen op de gym waar ik train kennis te laten maken met Whey Perfection. Zijn er allemaal tevreden over en al veel hebben deze dan ook besteld. Met name omdat er zoveel keuze is in de smaken die je kunt kiezen
Druk, druk... gelukkig heb ik niet veel slaap nodig