AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarnet geliked + foto. Ben benieuwd. :-)
Hoe kom je te weten of je iets gewonnen hebt? Krijg je dan pm via Facebook, of...?

Grtz,

Hoe groot is de voorraad WTF nog? Zit er aan te denken om te bestellen, maar wacht liever nog even 2 weken ( loon weer binnen)

Volgens mijn berekening was ik zojuist de 50e :P ;)

beste b&f shop

heb zonet een bestelling vanuit Belgie gedaan (C588574), als extra heb ik een strong sachet en gloves gevraagd, maar is het mogelijk ipv het sachet een setje polsbanden te sturen?

mijn oude gloves zijn versleten en gescheurd na lange tijd! en heb er dringend ander nodig, net zoals de polsbanden

in elk geval bedankt voor opnieuw de zeeeer goede service!

ps ik begrijp wel als dit niet mogelijk is

Referentie nummer is altijd handig ;). Dan weten ze welke bestelling je bedoelt

en dus kan je zomaar even 5 x iets winnen of zie ik dat fout?

Ps: Hoeveel mensen hebben er nu al met de wedstrijd meegedaan?

Klopt, Je kunt 1x winnen:) Nu rond de 7000-8000 denk ik:)

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 16:34 ----------

beste b&f shop

heb zonet een bestelling vanuit Belgie gedaan (C588574), als extra heb ik een strong sachet en gloves gevraagd, maar is het mogelijk ipv het sachet een setje polsbanden te sturen?

mijn oude gloves zijn versleten en gescheurd na lange tijd! en heb er dringend ander nodig, net zoals de polsbanden

in elk geval bedankt voor opnieuw de zeeeer goede service!

ps ik begrijp wel als dit niet mogelijk is

De orders worden nu bijna real time verwerkt. Ik kijk even of ik nog iets kan doen. Dank je, voor de order:)

Ik wil een bestelling van €14,90 plaatsen, alleen ik kan niet kiezen voor een sample. Bij een hoger bedrag kan dat wel.
Ik neem aan dat het een foutje is, aangezien je bij iedere bestelling een sample krijgt?

Normaal had het me niet zoveel uitgemaakt, alleen ik zou Strong! graag willen proberen. :)

Ik wil een bestelling van €14,90 plaatsen, alleen ik kan niet kiezen voor een sample. Bij een hoger bedrag kan dat wel.
Ik neem aan dat het een foutje is, aangezien je bij iedere bestelling een sample krijgt?

Normaal had het me niet zoveel uitgemaakt, alleen ik zou Strong! graag willen proberen. :)

Geen probleem, indien je bij de opmerking van de bestelling zet dat je graag een sachetje van strong wilt. Komt het helemaal in orde!:)

Vanavond even een bestelling geplaatst:

2 x WTF Pre Workout
1 x Beta alanine pure
1 x Creapure Creatine

Hierbij de STRONG! sample bijgedaan en een super shake beker. Zou ik hier misschien een Whey Perfection Marsmellow bij kunnen krijgen :o?

Alvast bedankt! Referentie C588814

Vanavond even een bestelling geplaatst:

2 x WTF Pre Workout
1 x Beta alanine pure
1 x Creapure Creatine

Hierbij de STRONG! sample bijgedaan en een super shake beker. Zou ik hier misschien een Whey Perfection Marsmellow bij kunnen krijgen :o?

Alvast bedankt! Referentie C588814

Bestellingen worden hier meteen verwerkt, maar zal kijken wat ik nog voor je kan doen. We doen ons best. :)

Is Pam 100% verantwoord? Als je snapt wat ik bedoel..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven