AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Srs mannen? Call me maybe als wachtdeuntje ..?

Ik heb 'm wel helemaal meegezongen hoor (A0

Srs mannen? Call me maybe als wachtdeuntje ..?

Ik heb 'm wel helemaal meegezongen hoor (A0

Haha hier hebben wij ook geen invloed op :D Misschien een idee om het eens op te gaan nemen, misschien nog verborgen talenten:) Ik neem aan dat uw vraag reeds beantwoord is? Anders horen wij het graag!

Tim

Haha hier hebben wij ook geen invloed op :D Misschien een idee om het eens op te gaan nemen, misschien nog verborgen talenten:) Ik neem aan dat uw vraag reeds beantwoord is? Anders horen wij het graag!

Tim

Ja had net 1 van je collega's aan de lijn inderdaad, m'n bestelling was niet helemaal compleet afgeleverd! Is helemaal goed gekomen ..

Haha moest erg lachen toen ik het intro deuntje van het nummer hoorde, ik dacht echt nee he .. en ja hoor toen begon ze te zingen.

Body en fit sing along haha

Ja had net 1 van je collega's aan de lijn inderdaad, m'n bestelling was niet helemaal compleet afgeleverd! Is helemaal goed gekomen ..

Haha moest erg lachen toen ik het intro deuntje van het nummer hoorde, ik dacht echt nee he .. en ja hoor toen begon ze te zingen.

Prima goed om te horen dat het allemaal in orde is gekomen! :D

Tim

er is iets fout gegaan met mijn bestelling C588669

ik heb micro creatine gekregen in plaats van micro glutamine

Over PAM gesproken, ik zie nu pas dat ik de ''Original'' heb ontvangen, i.p.v. de Saute & Grill die ik daadwerkelijk had besteld :eek: Ref: C586428

2012-10-09012222.jpg

Ik heb dan weer de saute & grill gekregen ipv de original :p...

@B&F: ik heb Strong! net binnengekregen, er staat op dat ik 2 maatscheppen mag nemen. Mag dit overschreven worden? Bij Hard! nam ik ook altijd 3-4 maatscheppen (met het kleine schepje dat eerst in het potje zat), omdat ik anders niks voel :D

Ik zou eerst de aanbevolen hoeveelheid proberen verhogen kan altijd

Ik zou eerst de aanbevolen hoeveelheid proberen verhogen kan altijd

Exact:D

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 14:58 ----------

Ik heb dan weer de saute & grill gekregen ipv de original :p...

@B&F: ik heb Strong! net binnengekregen, er staat op dat ik 2 maatscheppen mag nemen. Mag dit overschreven worden? Bij Hard! nam ik ook altijd 3-4 maatscheppen (met het kleine schepje dat eerst in het potje zat), omdat ik anders niks voel :D

Kijk het zijn natuurlijk wel stimulanten die in dit product zitten, hogere doseringen nemen kan, echter zou ik dit zeker niet willen adviseren omdat dit product al behoorlijk sterk is:D Het is niets voor niets een aanbevolen dosering natuurlijk;)

Oh ik zie nu ook dat de verkeerde omega-3 erbij zit. Cholesterol-Free in plaats van Ultra omega 3 van now. ref: c589093.

Exact:D

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 14:58 ----------

Kijk het zijn natuurlijk wel stimulanten die in dit product zitten, hogere doseringen nemen kan, echter zou ik dit zeker niet willen adviseren omdat dit product al behoorlijk sterk is:D Het is niets voor niets een aanbevolen dosering natuurlijk;)

Dus hij zou sterker zjn dan Hard! :P? omdat er nu geen 1.3dmaa meer in zit vraag ik mij dit wel af.

heb weral zoals beloofd de volgende dag m'n bestelling aangekregen (zelfs in belgie!) en de wristwraps zaten er ook bij!

ik heb heel veel slechte ervaringen met online bestellingen van andere zaken, maar hier is het altijd perfect in orde!

wat een topservice!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven