MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
weer even een bestelling gedaan... had niet zo heel veel nodig :) 5kg whey oats, 4kg dextrose en 2,5 kilo whey isolaat :)

http://anabolicminds.com/forum/content/other-geranium-robertianum-454/

Als we het artikel mogen geloven stoppen ze het alleen in de pre workout omdat het een populaire naam is. Geranium robertianum heeft totaal niet hetzelfde effect als 'gewone' geranium en verlaagt zelfs je glucose level, wat je natuurlijk juist niet wilt voor het trainen!

Er zijn wel studies (die je overigens niet al te serieus moet nemen) die aantonen dat geranium robertanum positieve effecten kan hebben, maar dat gaat met name over afvallen/efficiënter omzetten van eten naar voor je lichaam bruikbare energie.

Dit bedoelde ik inderdaad. Het heeft een niet te vergelijken effect en de effecten zijn nadelig als PWO. Wilde ook Creacore bestellen, maar kan niks vinden over een positief effect van Fenugreek extract op creatine, dus maar gewoon HCl Creatine van B&F Huismerk :)

Thanks voor je hulp!

3x PAM Spray
1x Creatine HCl huismerk
Multi Shaker en STRONG! Sample
Referentienummer: C587792

Extra samples zijn altijd welkom, pillenbox ook!
Zal binnenkort Creatine HCl reviewen!

Ja dat is zeker een mooi idee. Hoop dat ze er wat mee doen.

Samples zoals al gezegt altijd handig voor als je weg moet een dagje. Of als je ergens anders traint kun je toch na de training je magnificent innemen

Ook die kun je daar heel goed voor gebruiken

Zou mijn vriedin heeft ook een bestellinkje geplaatst. Kan ze weer even vooruit.

Bedankt dan voor haar bestelling;)

weer even een bestelling gedaan... had niet zo heel veel nodig :) 5kg whey oats, 4kg dextrose en 2,5 kilo whey isolaat :)

:D

3x PAM Spray
1x Creatine HCl huismerk
Multi Shaker en STRONG! Sample
Referentienummer: C587792

Extra samples zijn altijd welkom, pillenbox ook!
Zal binnenkort Creatine HCl reviewen!

HCL creatine van ons is ook echt een hardlopertje, goede keus! gaan we voor je regelen

+1

En ben binnen 14 dagen jarig, dus zet er maar wat haast achter!!! Want mijn ouders willen geen sups bestellen :(

gaan ons best doen;)

Ja dat is zeker een mooi idee. Hoop dat ze er wat mee doen.

;)

daar is de 3 in 1 Multi-Shaker van B & F voor

Precies, ideaal voor mee te nemen naar de sportschool samen met bijvoorbeeld wat magnificent:o

Begrijp ik dit goed? Op facebook zie ik een actie staan dat je 20 euro korting krijgt op STRONG!. Op jullie website staat dat er ook een introductieaanbieding is van 20 euro. Is dit dus dubbelop korting en betaal ik dan maar 5 euro? Of is het net als op de website 25 ?

Geen geldige track en trace code, kan ik een nieuwe krijgen?

nou de totaal korting is 20 euro is een introductieprijs

Begrijp ik dit goed? Op facebook zie ik een actie staan dat je 20 euro korting krijgt op STRONG!. Op jullie website staat dat er ook een introductieaanbieding is van 20 euro. Is dit dus dubbelop korting en betaal ik dan maar 5 euro? Of is het net als op de website 25 ?

Nee, ik zal dit even aan laten passen. Dit is inderdaad enorm verwarrend. De Introductieaanbieding is 24,90:)

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 11:42 ----------

Geen geldige track en trace code, kan ik een nieuwe krijgen?

Dit is een unieke code die bij het pakket behoord. Wanneer heb je de code gehad en bij welk referentienummer?

Nee, ik zal dit even aan laten passen. Dit is inderdaad enorm verwarrend. De Introductieaanbieding is 24,90:)

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 11:42 ----------

Dit is een unieke code die bij het pakket behoord. Wanneer heb je de code gehad en bij welk referentienummer?

C587792 ref nummer. Code vanochtend gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven