AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb weral zoals beloofd de volgende dag m'n bestelling aangekregen (zelfs in belgie!) en de wristwraps zaten er ook bij!

ik heb heel veel slechte ervaringen met online bestellingen van andere zaken, maar hier is het altijd perfect in orde!

wat een topservice!

Bedankt voor het compliment! Dit waarderen we altijd zeer :D.

PostNL stond net ook weer bij mij aan de deur met een leuk pakketje!Gister hier nog laten weten er graag een marsmellow sample bij te willen, en dat ook in de opmerking aangegeven. Stond gewoon netjes op het papiertje en is meegeleverd! Bedankt voor de superservice!!

Ik krijg me bestelling niet verzonden bij jullie is er een storing bij de onlineshop ofzo ????krijg steeds dit:

Betaalbevestiging

Overzicht van de bestelling
Referentie van de bestelling : c001c5c89b8a300c588f
Totale kostprijs : ---
Begunstigde : Body en Fitshop

unknown order/1/s/

Overige gegevens / Annuleren
Payment processed by ABN AMRO Bank
Over ABN AMRO Bank |Privacybeleid |Veiligheid

PostNL stond net ook weer bij mij aan de deur met een leuk pakketje!Gister hier nog laten weten er graag een marsmellow sample bij te willen, en dat ook in de opmerking aangegeven. Stond gewoon netjes op het papiertje en is meegeleverd! Bedankt voor de superservice!!

Jij bedankt voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 19:50 ----------

Ik krijg me bestelling niet verzonden bij jullie is er een storing bij de onlineshop ofzo ????krijg steeds dit:

Betaalbevestiging

unknown order/1/s/

We hebben geen storing. Het lijkt erop alsof de betaling is geannuleerd/afgebroken.

ik krijg het steeds waarom is dat???

Mijn pakketje ook weer netjes binnen, met welgeteld 4extra samples :O waarvoor mijn dank! :D ben benieuwd naar de bodybuilding vitamine pack die ik als (tijdelijke) vervanger van sport en vitaliteit heb gekocht; omdat ik toch graag iets van jullie huismerk blijf nemen. Ben ik zeer content mee :)

Mijn bestelling is ook binnen, top! En bedankt voor de extra samples :D

ik krijg het steeds waarom is dat???

Heb je al andere betaalwijze geprobeerd?

Mijn pakketje ook weer netjes binnen, met welgeteld 4extra samples :O waarvoor mijn dank! :D ben benieuwd naar de bodybuilding vitamine pack die ik als (tijdelijke) vervanger van sport en vitaliteit heb gekocht; omdat ik toch graag iets van jullie huismerk blijf nemen. Ben ik zeer content mee :)

Leuk om te horen, veel plezier van je producten;)

Mijn bestelling is ook binnen, top! En bedankt voor de extra samples :D

Graag gedaan!!

Betaalbevestiging

unknown order/1/s/

Ik heb het al 30 keer geprobeerd is er een maximum voor betaling acceptgiro afterpay ofzo?

Anders moet ik het maar ergens anders bestellen online...?

hallo,

ik gebruik nu ongeveer 2 tot 3 maanden creapure. Nu wil ik nr1 misschien proberen. is het slim om eerst te stoppe voor een tijd met creatine en over ongeveer 2 maanden te beginnen met nr1 i.c.m. creapure of kan maakt het niks uit dat ik nr1 er gewoon bij pak?

Zo pakketje weer binnen super mannen. En strong een topproduct !!!

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 21:11 ----------

Marshmallow ook zeer lekker. Nu nog wachten op de speculaas

Ik heb het al 30 keer geprobeerd is er een maximum voor betaling acceptgiro afterpay ofzo?

Anders moet ik het maar ergens anders bestellen online...?

Ligt niet aan ons. Zou gebeuren bij elke website waar je met Afterpay wilt betalen. Dit ligt puur bij afterpay dan. Er is inderdaad een maximum. Evetueel even iDeal pakken, heb je het morgen nog thuis:)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 21:25 ----------

hallo,

ik gebruik nu ongeveer 2 tot 3 maanden creapure. Nu wil ik nr1 misschien proberen. is het slim om eerst te stoppe voor een tijd met creatine en over ongeveer 2 maanden te beginnen met nr1 i.c.m. creapure of kan maakt het niks uit dat ik nr1 er gewoon bij pak?

Je kunt het zelfs ook " economisch" aanpakken. Dan neem je Creapure op de rustdagen en de Nr 1 op je trainingsdagen. Super resultaten en zo doe je er ook nog eens een stukje langer mee:) (je kunt doorgaan)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 21:27 ----------

Zo pakketje weer binnen super mannen. En strong een topproduct !!!

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 21:11 ----------

Marshmallow ook zeer lekker. Nu nog wachten op de speculaas

Strong! slaat enorm goed aan! Wow:eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You've tried the rest now try the best....Strong!

Dank je, voor de complimenten. Speculaas komt eraan:zuip:

Heb in het strong topic al een mini review neer gezet en zal deze ook update zodat ook de langere termijn werking duidelijk word. Naar mijn mening nu al beter dan Hard! zeker wat betreft smaak en ook werking dus het is zeker gelukt een beter product neer te zetten.

Daarnet Strong geprobeerd, is wel een aardige preworkout.. Beter dan alle vorige! (y)

Hij is net nieuw en al meteen een topper !!.

allemaal positieve reacties over de strong, LEUK!! zijn er dus in geslaagd een waardige opvolger voor de HARD te maken:D:D

mijn bestellingkje is ook binnen maar niet compleet,kan gebeuren ,ik stuur even een PB

Hey jongens

Volgens de track & trace is mijn pakket gisteren afgeleverd. Ik heb echter niets ontvangen?
En er zat ook geen briefje in de bus van de post ivm afgeleverd bij de buren ofzo....
(en wat een vage handtekening)

ReferentienummerC588753
Klantnummer11895

Zending Colli Afzender Geadresseerde
Product: EPS business delivery (EU) 3SZRHH963679120121008
3SZRHH9636791 Body & Fit Sportsnutrition
Barcode: 3SZRHH9636791 Kuper 12 'Niet-thuis-code' # 8447GK Heerenveen
Aantal collo: 1 Nederland België
Referentie: C588753 Adres details
Rembours: 0.00
Verzekerd: 0.00 Toon op kaart
Status: Zending afgeleverd

Laatst bewerkt:
Hey jongens

Volgens de track & trace is mijn pakket gisteren afgeleverd. Ik heb echter niets ontvangen?

ReferentienummerC588753
Klantnummer11895

Zending Colli Afzender Geadresseerde
Product: EPS business delivery (EU) 3SZRHH963679120121008 3
SZRHH9636791 Body & Fit Sportsnutrition
Barcode: 3SZRHH9636791 Kuper 12 'Niet-thuis-code' # 8447GK Heerenveen
Aantal collo: 1 Nederland België
Referentie: C588753 Adres details
Rembours: 0.00
Verzekerd: 0.00 Toon op kaart
Status: Zending afgeleverd

Stuur je wel een pm'tje