MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke dankje en je kan het altijd nemen of is het een kuur?

oke dankje voor de info ik bestel hem zo!

Het is een legaal product. Als je 7 maanden traint dan zit er uit jezelf op zich nog zat "rek" in maar je kunt het zeker nemen. Als je stopt zak je verder niet af.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben de #1 Fatburner in US & Europa Dexaprine weer binnen!
(natuurlijk dmma en rauwolfia vrij)

Bestel de originele Dexaprine voor de beste prijs bij de officiele importeur voor de Benelux:)

Krijg 'm morgen binnen. Gisteren besteld van de 25 euro kortingsbon die ik via FB had 'gewonnen'. Super! Alleen beetje lullig dat ik alsnog de verzendkosten moest betalen en geen cadeau kon kiezen. :(

Krijg 'm morgen binnen. Gisteren besteld van de 25 euro kortingsbon die ik via FB had 'gewonnen'. Super! Alleen beetje lullig dat ik alsnog de verzendkosten moest betalen en geen cadeau kon kiezen. :(

De 1,95 is slechts een bijdrage, dus eigenlijk heb je nog veel meer cadeau gekregen. ;)

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 14:17 ----------

oke dankje voor de info ik bestel hem zo!

Daar zijn we voor toch ;).

We hebben de #1 Fatburner in US & Europa Dexaprine weer binnen!
(natuurlijk dmma en rauwolfia vrij)

Bestel de originele Dexaprine voor de beste prijs bij de officiele importeur voor de Benelux:)
Ben wel geinteresseerd in de ingredienten van deze nieuwe formule.. (Staat (nog) niet op de website.)

Dat klopt, vind het ook een super actie. Alleen die cadeautjes erbij blijven toch leuk. Beetje het sinterklaas gevoel bij het doen van een bestelling.
Dus kort samengevat vond je het jammer dat je geen gratis cadeautjes kreeg bij je gratis cadeautje?!? LOL

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 15:15 ----------

We hebben direct de nieuwe ingredienten van de dexaprine erbij gezet.:D
Thanks!

Dus kort samengevat vond je het jammer dat je geen gratis cadeautjes kreeg bij je gratis cadeautje?!? LOL

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 15:15 ----------

Thanks!

inb4 slecht gemaakt.

Dus de nieuwe dexaprine is hetzelfde als de US versie met ipv rauwolfia 3,3 Diiodo L-Thyronine en 3,5 Diiodo L-Thyronine.. Ziet er netjes uit..
Niet dat ik er om sta te springen, heb nog een paar potten van de oude versie, maar komen er ook samples van?

Dus de nieuwe dexaprine is hetzelfde als de US versie met ipv rauwolfia 3,3 Diiodo L-Thyronine en 3,5 Diiodo L-Thyronine.. Ziet er netjes uit..
Niet dat ik er om sta te springen, heb nog een paar potten van de oude versie, maar komen er ook samples van?

Er zijn inderdaad samples van, deze staan op de website. Je kan ze vanaf nu bij je bestelling kiezen!

Laatst bewerkt:
Wanneer kunnen wij de eiwitrepen bestellen (huismerk)?

Mijn pot Muscle Protect kwam met een sticker op de deksel dat de maatschep kleiner is en 2 scheppen 12 gram zijn. Bleek 1 maatschep 4 gram (inhoud). Dus die waarschuwing mag veranderd worden in pak 3 scheppen ;)

LOL , leuk grapje , eventjes dacht ik dat je serieus was

Mijn pot Muscle Protect kwam met een sticker op de deksel dat de maatschep kleiner is en 2 scheppen 12 gram zijn. Bleek 1 maatschep 4 gram (inhoud). Dus die waarschuwing mag veranderd worden in pak 3 scheppen ;)

Ahum:cool:, ga ik direct mee aan de gang:)

C591656

Enkele verrassingssamples voor een trouwe klant? :D

De nazending is aangekomen. Bedankt voor de marshmallow samples :D Ik kan weer een paar dagen vooruit :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven