StartingGrower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke dankje en je kan het altijd nemen of is het een kuur?

Het is een legaal product. Als je 7 maanden traint dan zit er uit jezelf op zich nog zat "rek" in maar je kunt het zeker nemen. Als je stopt zak je verder niet af.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We hebben de #1 Fatburner in US & Europa Dexaprine weer binnen!
(natuurlijk dmma en rauwolfia vrij)
Bestel de originele Dexaprine voor de beste prijs bij de officiele importeur voor de Benelux![]()

Krijg 'm morgen binnen. Gisteren besteld van de 25 euro kortingsbon die ik via FB had 'gewonnen'. Super! Alleen beetje lullig dat ik alsnog de verzendkosten moest betalen en geen cadeau kon kiezen.![]()

.Ben wel geinteresseerd in de ingredienten van deze nieuwe formule.. (Staat (nog) niet op de website.)We hebben de #1 Fatburner in US & Europa Dexaprine weer binnen!
(natuurlijk dmma en rauwolfia vrij)
Bestel de originele Dexaprine voor de beste prijs bij de officiele importeur voor de Benelux![]()
De 1,95 is slechts een bijdrage, dus eigenlijk heb je nog veel meer cadeau gekregen.![]()
Ben wel geinteresseerd in de ingredienten van deze nieuwe formule.. (Staat (nog) niet op de website.)

Dus kort samengevat vond je het jammer dat je geen gratis cadeautjes kreeg bij je gratis cadeautje?!? LOLDat klopt, vind het ook een super actie. Alleen die cadeautjes erbij blijven toch leuk. Beetje het sinterklaas gevoel bij het doen van een bestelling.
Thanks!We hebben direct de nieuwe ingredienten van de dexaprine erbij gezet.![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Dus kort samengevat vond je het jammer dat je geen gratis cadeautjes kreeg bij je gratis cadeautje?!? LOL
---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 15:15 ----------
Thanks!
Dus de nieuwe dexaprine is hetzelfde als de US versie met ipv rauwolfia 3,3 Diiodo L-Thyronine en 3,5 Diiodo L-Thyronine.. Ziet er netjes uit..
Niet dat ik er om sta te springen, heb nog een paar potten van de oude versie, maar komen er ook samples van?
cool!Zijn inderdaad samples van, deze staan op de site. Kan je dus kiezen bij je bestellingen!

Wanneer kunnen wij de eiwitrepen bestellen (huismerk)?
.Krijg 'm morgen binnen. Gisteren besteld van de 25 euro kortingsbon die ik via FB had 'gewonnen'. Super! Alleen beetje lullig dat ik alsnog de verzendkosten moest betalen en geen cadeau kon kiezen.![]()
Mijn pot Muscle Protect kwam met een sticker op de deksel dat de maatschep kleiner is en 2 scheppen 12 gram zijn. Bleek 1 maatschep 4 gram (inhoud). Dus die waarschuwing mag veranderd worden in pak 3 scheppen![]()
, ga ik direct mee aan de gang